Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda VFR1200F DCT ]</i> Honda VFR1200F DCT - zaawansowa
NAS Analytics TAG

[Honda VFR1200F DCT ] Honda VFR1200F DCT - zaawansowa

Komentarze użytkowników
_________

[Honda VFR1200F DCT ] Honda VFR1200F DCT - zaawansowa

Postprzez Åšcigacz » 17/9/2010, 02:19

Dyskusja na temat: Honda VFR1200F DCT - zaawansowana wersja Beta
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F DCT - zaawansowana wersja Beta
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 02:19

Każdy lubi coś innego.Ja jestem zwolennikiem motocykli w miarę prymitywnych(mało do psucia i łatwo naprawić)i brutalnych tak więc takie wynalazki nie przypadają mi do gustu.<br><hr>marian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 07:27

no właśnie, ludzie co wam się podoba w takich motocyklach naszpikowanych elektroniką?? <br><hr>men
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 07:31

Komentatorzy napisał(a):Każdy lubi coś innego.Ja jestem zwolennikiem motocykli w miarę prymitywnych(mało do psucia i łatwo naprawić)i brutalnych tak więc takie wynalazki nie przypadają mi do gustu.<br><hr>marian<br>
Rozumiem kolegę, bo mam podobne podejście. Nie, że nie lubię nowoczesnych motocykli ale... automat w motocyklu? No nie, jednak nie. Jestem zwolennikiem klamki sprzęgła i "zwykłej" skrzyni biegów. Jak coś robisz sam to jest to przyjemne. Stanowcze NIE dla automatów ( w motocyklach ) !!! Ale ogólnie Moto na 5 +<br><hr>motorzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 08:01

Całość jest pomyślana do zastosowań w sporcie. Szybkie zmiany biegów bez machania stopami i do tego z quickshifeterm to super sprawa. A tutaj jest to testowane na turystyku, gdzie nie musi być jeszcze takie dokładne i szybkie jak w sporcie. Dokładnie ta sama historia była z ABSem i kontrolą trakcji.<br><hr>Tony Rocky Horror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 09:28

Komentatorzy napisał(a):no właśnie, ludzie co wam się podoba w takich motocyklach naszpikowanych elektroniką?? <br><hr>men<br>
elektronika<br><hr>skromne 600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 14:19

Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter :). Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 14:22

Komentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter :). Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>
Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>Gonzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 14:28

Komentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter :). Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>
Komentatorzy napisał(a):Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>Gonzo<br>
Napisałem podobne rozwiązanie nie takie samo :) czytaj dokładnie, w Burgmanie mamy również do dyspozycji tryb manualny gdzie zmiana biegów odbywa się ręcznie oraz tryb automatyczny. Nie wiem jak tutaj wygląda sprawa mocy na kole, ale pamiętam że trybie automatycznym miałęm 50kKM, a manualu 60KM<br><hr>lukasino
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 15:12

Działa tak jak w mitsubishi evo<br><hr>adrianb&w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2010, 15:17

Komentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter :). Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>
Komentatorzy napisał(a):Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):Napisałem podobne rozwiązanie nie takie samo :) czytaj dokładnie, w Burgmanie mamy również do dyspozycji tryb manualny gdzie zmiana biegów odbywa się ręcznie oraz tryb automatyczny. Nie wiem jak tutaj wygląda sprawa mocy na kole, ale pamiętam że trybie automatycznym miałęm 50kKM, a manualu 60KM<br><hr>lukasino<br>
No to trzeba wyrażać się jaśniej ;) Sterowanie z kierownicy jest podobne, ale sama praca jednostki napędowej i zasada zmiany biegów totalnie inna.<br><hr>Gonzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/9/2010, 02:13

Dużo elektroniki jak kto woli dla mnie to plus <br><hr>vivatkamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2010, 14:52

W trybie półautomatycznym chyba wygodniej by było zmieniać biegi za pomocą standardowej dźwigni przy lewej nodze. Ciągłe operowanie palcami lewej dłoni jest chyba mniej bezpieczne - zawsze to trochę upośledza chwyt . <br><hr>powell
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê