[Honda VFR1200F DCT ] Honda VFR1200F DCT - zaawansowa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Honda VFR1200F DCT ] Honda VFR1200F DCT - zaawansowa
Dyskusja na temat: Honda VFR1200F DCT - zaawansowana wersja Beta
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F DCT - zaawansowana wersja Beta
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F DCT - zaawansowana wersja Beta
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Każdy lubi coś innego.Ja jestem zwolennikiem motocykli w miarę prymitywnych(mało do psucia i łatwo naprawić)i brutalnych tak więc takie wynalazki nie przypadają mi do gustu.<br><hr>marian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no właśnie, ludzie co wam się podoba w takich motocyklach naszpikowanych elektroniką?? <br><hr>men
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rozumiem kolegę, bo mam podobne podejście. Nie, że nie lubię nowoczesnych motocykli ale... automat w motocyklu? No nie, jednak nie. Jestem zwolennikiem klamki sprzęgła i "zwykłej" skrzyni biegów. Jak coś robisz sam to jest to przyjemne. Stanowcze NIE dla automatów ( w motocyklach ) !!! Ale ogólnie Moto na 5 +<br><hr>motorzystaKomentatorzy napisał(a):Każdy lubi coś innego.Ja jestem zwolennikiem motocykli w miarę prymitywnych(mało do psucia i łatwo naprawić)i brutalnych tak więc takie wynalazki nie przypadają mi do gustu.<br><hr>marian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Całość jest pomyślana do zastosowań w sporcie. Szybkie zmiany biegów bez machania stopami i do tego z quickshifeterm to super sprawa. A tutaj jest to testowane na turystyku, gdzie nie musi być jeszcze takie dokładne i szybkie jak w sporcie. Dokładnie ta sama historia była z ABSem i kontrolą trakcji.<br><hr>Tony Rocky Horror
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
elektronika<br><hr>skromne 600Komentatorzy napisał(a):no właśnie, ludzie co wam się podoba w takich motocyklach naszpikowanych elektroniką?? <br><hr>men<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter . Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>GonzoKomentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter . Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisałem podobne rozwiązanie nie takie samo czytaj dokładnie, w Burgmanie mamy również do dyspozycji tryb manualny gdzie zmiana biegów odbywa się ręcznie oraz tryb automatyczny. Nie wiem jak tutaj wygląda sprawa mocy na kole, ale pamiętam że trybie automatycznym miałęm 50kKM, a manualu 60KM<br><hr>lukasinoKomentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter . Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>Komentatorzy napisał(a):Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>Gonzo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to trzeba wyrażać się jaśniej Sterowanie z kierownicy jest podobne, ale sama praca jednostki napędowej i zasada zmiany biegów totalnie inna.<br><hr>GonzoKomentatorzy napisał(a):Podobne rozwiązanie od lat jest stosowanie Suzuki Burgman 650 i jak będę chciał automat to kupie sobie skuter . Te rozwiązanie w motocyklach będą dobre do turystyki <br><hr>lukasino<br>Komentatorzy napisał(a):Dwusprzęgłowa skrzynia? Gratuluję gruntownej wiedzy technicznej;)<br><hr>Gonzo<br>Komentatorzy napisał(a):Napisałem podobne rozwiązanie nie takie samo czytaj dokładnie, w Burgmanie mamy również do dyspozycji tryb manualny gdzie zmiana biegów odbywa się ręcznie oraz tryb automatyczny. Nie wiem jak tutaj wygląda sprawa mocy na kole, ale pamiętam że trybie automatycznym miałęm 50kKM, a manualu 60KM<br><hr>lukasino<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W trybie półautomatycznym chyba wygodniej by było zmieniać biegi za pomocą standardowej dźwigni przy lewej nodze. Ciągłe operowanie palcami lewej dłoni jest chyba mniej bezpieczne - zawsze to trochę upośledza chwyt . <br><hr>powell
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości