Zobacz wątek - siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę
NAS Analytics TAG

siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę

i inne małe pojemności
_________

siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę

Postprzez Piobar1745 » 2/9/2010, 18:38

Chciałbym nauczyć się jeździć na tylnym kole mam 14 lat i mam yamahę dt 50sm chciałbym dostać jakieś wskazówki bo próbowałem ją podnieść w trakcie jazdy gdy wchodziłem na obroty ale to jedynie na 10 cm i proszę pomóżcie warzę 50 kg czy to może za mało żeby na niej na tylnym jeździć ?? bo yamaha 94 kg waży
yz 125 , yz 250 2T , ... przyszły sezon yz 450 f :D
Avatar użytkownika
Piobar1745
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 24/3/2010, 13:30
Lokalizacja: 60 km na północ od Poznania


Postprzez maciek.046 » 2/9/2010, 18:48

siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę


moglbys sie troche przylozyc i pomyslec kilka razy zanim napiszesz temat.

po 1 nie ten dzial
po 2 co ma twoja waga i waga moto do stawiania na kolo??
po 3 musisz dobrze strzelic sprzeglem+odpowiednie obroty zeby do pionu Cie postawilo
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez Arturo925 » 2/9/2010, 19:01

Ile trenujesz? Po Twoim "zapale" widzę ze nie więcej jak jeden trening zrobiłeś...

Podpisuje się pod tymi trzema punktami które napisał Maciek. Jeżeli nie będziesz trenował to nie wyrwiesz na koło. Nie masz 100KM pod dupą żeby od byle dodania gazu wstawać na gume... Potrzeba trochę techniki, a jej na ścigaczu na pewno nie zdobędziesz.
Trening, trening, trening!
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez gruby19 » 2/9/2010, 20:08

<a href="http://sjp.pwn.pl/">TUTAJ</a> masz wskazówki od czego powinieneś zacząć... ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez bastek00 » 2/9/2010, 20:26

hehe, gruby19 właśnie mnie ubiegłeś w dodaniu linka do tej "nauki" :) Podpisuję się pod postem kolegi.
bastek00
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2009, 15:02
Lokalizacja: Katowice, Mikołów

Postprzez iro » 2/9/2010, 21:56

ja zipp`a nekena na koło stawiałem a Ty masz problem z dt`ką :shock:
wkręć po prostu na wyższe obroty i próbuj a dojdziesz do wprawy ;)
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)

Postprzez krzysieg » 3/9/2010, 15:50

Sprzęgło sie niszczy od strzelania i cały napęd , ja bym niszczył 50tke w ten sposób tylko jakiegoś strucla bez papierów zadbanego zarejestrowanego szkoda katować ...

A pytanie ode mnie jak bezpiecznie wejść w zakręt przy nieco większej prędkości (enduro) ?

Przed ostrym łukiem zwalniam do 30 moto lekko sie pochyla na bok oczywiście nie prostuje go ale troche szybciej i bardziej się pochylić już pękam się :) nie chcę się wywalić na bok jak łajza :)
Wydaję mi się że lepiej zredukować bieg i dodać gazu po przechyleniu się
tak żeby nie jechać za szybko ale dynamicznie ..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Woolf95 » 4/9/2010, 11:41

Ja mogę Ci dać jedną wskazówkę :)

Rozłóż sobie tylne nóżki dla pasażera i stań na nich. Wciśnij nogami (nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć) tył motoru, a kiedy ci tył będzie odbijał do góry wkręć moto na wysokie obroty, pociągając lekko kierownicę do góry... Ja się nauczyłem tak walić piony po kilku minutach (na swojej Derbi Sendzie X-treme) :)

Mi tam strzał ze sprzęgła nie wychodził, to się nauczyłem moto z gazu stawiać na koło... jak to mówią, nie moc lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika ;)
Woolf95
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/9/2010, 11:36
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez mlody12 » 4/9/2010, 14:09

Woolf95 napisał(a):Ja mogę Ci dać jedną wskazówkę :)

Rozłóż sobie tylne nóżki dla pasażera i stań na nich. Wciśnij nogami (nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć) tył motoru, a kiedy ci tył będzie odbijał do góry wkręć moto na wysokie obroty, pociągając lekko kierownicę do góry... Ja się nauczyłem tak walić piony po kilku minutach (na swojej Derbi Sendzie X-treme) :)

Mi tam strzał ze sprzęgła nie wychodził, to się nauczyłem moto z gazu stawiać na koło... jak to mówią, nie moc lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika ;)

I co zrobisz jak cie za mocno przechyli? Piobar1745 wsadz jedna noge na nozke pasazera a druga miej na hamulcu. Potem strzal ze sprzegla i jednoczesnie poderwij kierownice w razie co wcisnij hamulec.
mlody12
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 21/7/2006, 17:51

Postprzez Piobar1745 » 4/9/2010, 14:52

słuchajcie byłem dzisiaj w lesie i próbowałem strzelać ze sprzęgła i z gazu próbowałem i normalnie i na nóżkach z 2 biegu na 8 razy 3 mi się udało i się nie wyjebałem a jak by co to mam stelaż i jedynie to z gazu mi się udało a ze sprzęgła to nie chce za huja wyjść
yz 125 , yz 250 2T , ... przyszły sezon yz 450 f :D
Avatar użytkownika
Piobar1745
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 24/3/2010, 13:30
Lokalizacja: 60 km na północ od Poznania

Postprzez C-bool » 4/9/2010, 15:52

krzysieg napisał(a):A pytanie ode mnie jak bezpiecznie wejść w zakręt przy nieco większej prędkości (enduro) ?

Przed ostrym łukiem zwalniam do 30 moto lekko sie pochyla na bok oczywiście nie prostuje go ale troche szybciej i bardziej się pochylić już pękam się :) nie chcę się wywalić na bok jak łajza :)
Wydaję mi się że lepiej zredukować bieg i dodać gazu po przechyleniu się
tak żeby nie jechać za szybko ale dynamicznie ..

Wchodząc w zakręt wystaw nogę w stronę zakrętu.. endurowcy tak robią.
I nie redukuj biegu na zakręcie w przechyleniu, bo zrobisz sobie kuku. Biegi redukuje się przed zakrętem, w zakręcie nie powinno się też odpuszczać gazu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez swirus2007 » 4/9/2010, 15:54

jak chcesz z sprzegła to ja nsr zaczynam stawiac w tren sposób ze zaczynam sie toczyc na 1 nagle sprzęgło, gaz (obroty w góre) i szybko puszczasz sprzegło i w tym samym momencie ciagniesz w góre. musisz to jeszcze odpowiednio zsynchronizowac i bedzie gitara
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez bastek00 » 4/9/2010, 19:43

Kiedyś gdy szukałem filmów na youtube z wypadkami, znalazłem taki gdzie właśnie przyczyną upadku na zakręcie była zbyt niska prędkość... Zgodne to jest z działaniem siły odśrodkowej, dlatego należy utrzymywać prędkość w zakręcie tym bardziej jeśli się dosyć mocno pochylamy, inaczej pewny ślizg. To oczywiście dot. sportowych maszyn, enduro z racji innego bieżnika raczej położy się wcześniej.
bastek00
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2009, 15:02
Lokalizacja: Katowice, Mikołów

Postprzez krzysieg » 4/9/2010, 19:55

To oczywiście dot. sportowych maszyn, enduro z racji innego bieżnika raczej położy się wcześniej.

Taki bieżnik nie styka sie dobrze z asfaltem po za tym enduro jest wysokie-mocniejsze przechylanie jest bardziej ryzykowne niż w przypadku jakiegokolwiek innego sprzętu , ewentualnie można wystawić nogę żeby sie zabezpieczyć .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Neken » 5/9/2010, 18:37

Przyłącze się do dyskisji. Ja mam zippa nekena i siedząc na nim normalnie wkręcam go na 8 tysięcy obrotów i puszczam sprzęgło, pion jest murowany. ;D
Zipp Neken :)
Neken
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21/8/2010, 13:30
Lokalizacja: Åšwidnica



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê