Zobacz wÄ…tek - <i>[Triumph Street Triple 675 R]</i> Triumph Street Triple 6
NAS Analytics TAG

[Triumph Street Triple 675 R] Triumph Street Triple 6

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2010, 16:30

panie redaktorze! a ile kosztuje prezentowany egzemplarz z tymi wszystkimi cudeńkami?
strzelam że około 50.000

<br><hr>gadżet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/9/2010, 20:53

Komentatorzy napisał(a):panie redaktorze! a ile kosztuje prezentowany egzemplarz z tymi wszystkimi cudeńkami?
strzelam że około 50.000

<br><hr>gadżet<br>
Hej, mogę się pomylić o kilka złotych, ale o ile dobrze pamiętam: tłumiki około 2600 pln, osłona zegarów + szyba około 900 zł, nakładka na chłodnicę około 350 pln. Dobrze jest to sprawdzić u dealera. Zresztą gdybym kupował motocykl, to w przypadku dodatków na pewno bym się targował. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/9/2010, 23:54

Komentatorzy napisał(a):zgadzam się z przedmówca, ale jak dzwoniłem do salonu to mowil zeby kupowac już, bo będa podwyżki cenowe. Niestety może oni ze scigacza znaja juz przyszle ceny. Choc wczoraj jak dzwonilem R kosztowal 34900. lewa<br><hr>zib<br>
Gratuluję wyboru i trzymam kciuki, żeby się udało nabyć po korzystnej cenie, bo nowy cennik wygląda trochę odstraszająco. Triumph jest firmą reanimowaną przez jednego gościa z wizją. John Bloor jako właściciel od 1983 roku wytycza ścieżki. Decydując się na Triumpha, trzeba mieć świadomość swoistości firmy. Mnie z nieznanych przyczyn odpadł w trakcie jazdy przedni błotnik. Nikt z Hinckley wprawdzie nie przyjechał zbadać na miejscu przyczyn, ale w ramach gwarancji dostałem nowy błotnik i golenie. Rzędowa trójka dostarcza niezapomnianych wrażeń, słuchowo czasem z szalejącego Wartburga, inni mówią o maszynie do szycia. Dla mnie to urzekająca muzyka, a jeszcze wypięknieje, ja se sprawię Arrowa :) <br><hr>dawid
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2010, 20:36

Chyba jako inspiracje mieli derbi gpr50 nude.<br><hr>miyagipan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2010, 10:46

Komentatorzy napisał(a):panie redaktorze! a ile kosztuje prezentowany egzemplarz z tymi wszystkimi cudeńkami?
strzelam że około 50.000

<br><hr>gadżet<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej, mogę się pomylić o kilka złotych, ale o ile dobrze pamiętam: tłumiki około 2600 pln, osłona zegarów + szyba około 900 zł, nakładka na chłodnicę około 350 pln. Dobrze jest to sprawdzić u dealera. Zresztą gdybym kupował motocykl, to w przypadku dodatków na pewno bym się targował. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
jak poszukiwałem nowej zabawki dla siebie, to zaliczyłem jazdę triumphem, przy okazji cuuudo, diler był bardzo elastyczny co do dodatków przy wersji R :-) <br><hr>jeDrASS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2010, 11:37

Komentatorzy napisał(a):W konkurentach coś horneta nie widać ;|<br><hr>smile<br>
Komentatorzy napisał(a):Za cienki jest:)<br><hr>r<br>
Komentatorzy napisał(a):Wolal bym Horneta! Cieki to jest triumph , Hornet całkiem grubiutki :D <br><hr>Ghost<br>
przejedź się, a potem komentuj..<br><hr>jeDrASS plus naga włoszka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2011, 10:08

Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2011, 10:15

Komentatorzy napisał(a):Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma<br>
Moim zdaniem ten motocykl nie nadaje się nawet na drugie moto, nie mówiąc już o pierwszym. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/4/2011, 16:34

Komentatorzy napisał(a):Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem ten motocykl nie nadaje się nawet na drugie moto, nie mówiąc już o pierwszym. <br><hr>Lovtza<br>
Prawde mówiąc też cały czas chodzi mi po głowie to moto... Bardzo mi się podoba, aktualnie rozważam STREET TRIPLE R i sporo tańszą Kawe ER6N - mowa o nówkach. I o ile spotkałem się z tym że ludzie polecają ER6 na pierwsze poważne moto to jeszcze nie widziałem żeby ktoś polecał STREET TRIPLA (nie ukrywam że ten motocykl podoba mi się bardziej). Lovtza czy STREET TRIPLE jest aż tak mocny? Napaliłem się na niego dosyć mocno ale z drugiej strony niechciałbym go zaraz zniszcyć lądując w rowie albo na drzewie.<br><hr>tomek_gda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 18:37

Komentatorzy napisał(a):Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem ten motocykl nie nadaje się nawet na drugie moto, nie mówiąc już o pierwszym. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawde mówiąc też cały czas chodzi mi po głowie to moto... Bardzo mi się podoba, aktualnie rozważam STREET TRIPLE R i sporo tańszą Kawe ER6N - mowa o nówkach. I o ile spotkałem się z tym że ludzie polecają ER6 na pierwsze poważne moto to jeszcze nie widziałem żeby ktoś polecał STREET TRIPLA (nie ukrywam że ten motocykl podoba mi się bardziej). Lovtza czy STREET TRIPLE jest aż tak mocny? Napaliłem się na niego dosyć mocno ale z drugiej strony niechciałbym go zaraz zniszcyć lądując w rowie albo na drzewie.<br><hr>tomek_gda<br>
street triple r jest moim 4 motocyklem po xj 600, fjr i cbr 600. Moim zdaniem mozna go polecic na 1 motocykl bo jest bardzo przewidywaly, bardzo lekki, swietnie sie prowadzi, bardzo dobre hamulce. Jest lagodny gdy tego chcesz i bestia gdy masz ochote szybcie jezdzic. Jest to tez propozycja rozwojowa gdy wraz ze zdobywaniem przez ciebie wiedzy i doswiadczenia motocyklowego, maszyna dotrzymuje tobie kroku i nie musisz zmieniac na nic mocniejszego/szybszego. W klasie 600 oprocz motocykli sportowych zazwyczaj hamulce i zawieszenie nie pozwalaja wykorzystac mocy silnika (np hornet, fz6 itp itd). Tutaj street triple r to swietne polaczenie tych 3 komponentow powyzej. Nie ma na rynku drugej takiej propozycji, chociaz to moja subiektywna opinia. Najlepiej przekonaj sie sam<br><hr>kregiel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2011, 20:59

Komentatorzy napisał(a):Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem ten motocykl nie nadaje się nawet na drugie moto, nie mówiąc już o pierwszym. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawde mówiąc też cały czas chodzi mi po głowie to moto... Bardzo mi się podoba, aktualnie rozważam STREET TRIPLE R i sporo tańszą Kawe ER6N - mowa o nówkach. I o ile spotkałem się z tym że ludzie polecają ER6 na pierwsze poważne moto to jeszcze nie widziałem żeby ktoś polecał STREET TRIPLA (nie ukrywam że ten motocykl podoba mi się bardziej). Lovtza czy STREET TRIPLE jest aż tak mocny? Napaliłem się na niego dosyć mocno ale z drugiej strony niechciałbym go zaraz zniszcyć lądując w rowie albo na drzewie.<br><hr>tomek_gda<br>
Komentatorzy napisał(a):street triple r jest moim 4 motocyklem po xj 600, fjr i cbr 600. Moim zdaniem mozna go polecic na 1 motocykl bo jest bardzo przewidywaly, bardzo lekki, swietnie sie prowadzi, bardzo dobre hamulce. Jest lagodny gdy tego chcesz i bestia gdy masz ochote szybcie jezdzic. Jest to tez propozycja rozwojowa gdy wraz ze zdobywaniem przez ciebie wiedzy i doswiadczenia motocyklowego, maszyna dotrzymuje tobie kroku i nie musisz zmieniac na nic mocniejszego/szybszego. W klasie 600 oprocz motocykli sportowych zazwyczaj hamulce i zawieszenie nie pozwalaja wykorzystac mocy silnika (np hornet, fz6 itp itd). Tutaj street triple r to swietne polaczenie tych 3 komponentow powyzej. Nie ma na rynku drugej takiej propozycji, chociaz to moja subiektywna opinia. Najlepiej przekonaj sie sam<br><hr>kregiel<br>
Bardzo dziekuje za tak obszerną wypowiedź. Wydaje mi sie, ze opinia jest bardzo trafna. Widamo, ze gdy ktos nie ma mozgu to zabije sie na rowerze. <br><hr>Puma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2011, 21:16

Åšwietny motocykl na moiasto po ostatnich testach w Krk uawzam iz niewiele jest motocykli przynoszacych prawdziwa frajde z ich korzystania w aglomeracji
Znakomity moment obrotowy pozwala na niezła zabawę ;) POLECAM !!!<br><hr>Gazu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/5/2011, 22:10

Komentatorzy napisał(a):Czy ta maszyna nadaje sie na 1 motocykl dla osoby, ktora jest dopiero co po zdanym prawo jazdy?<br><hr>Puma<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem ten motocykl nie nadaje się nawet na drugie moto, nie mówiąc już o pierwszym. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawde mówiąc też cały czas chodzi mi po głowie to moto... Bardzo mi się podoba, aktualnie rozważam STREET TRIPLE R i sporo tańszą Kawe ER6N - mowa o nówkach. I o ile spotkałem się z tym że ludzie polecają ER6 na pierwsze poważne moto to jeszcze nie widziałem żeby ktoś polecał STREET TRIPLA (nie ukrywam że ten motocykl podoba mi się bardziej). Lovtza czy STREET TRIPLE jest aż tak mocny? Napaliłem się na niego dosyć mocno ale z drugiej strony niechciałbym go zaraz zniszcyć lądując w rowie albo na drzewie.<br><hr>tomek_gda<br>
Komentatorzy napisał(a):street triple r jest moim 4 motocyklem po xj 600, fjr i cbr 600. Moim zdaniem mozna go polecic na 1 motocykl bo jest bardzo przewidywaly, bardzo lekki, swietnie sie prowadzi, bardzo dobre hamulce. Jest lagodny gdy tego chcesz i bestia gdy masz ochote szybcie jezdzic. Jest to tez propozycja rozwojowa gdy wraz ze zdobywaniem przez ciebie wiedzy i doswiadczenia motocyklowego, maszyna dotrzymuje tobie kroku i nie musisz zmieniac na nic mocniejszego/szybszego. W klasie 600 oprocz motocykli sportowych zazwyczaj hamulce i zawieszenie nie pozwalaja wykorzystac mocy silnika (np hornet, fz6 itp itd). Tutaj street triple r to swietne polaczenie tych 3 komponentow powyzej. Nie ma na rynku drugej takiej propozycji, chociaz to moja subiektywna opinia. Najlepiej przekonaj sie sam<br><hr>kregiel<br>
Komentatorzy napisał(a):Bardzo dziekuje za tak obszerną wypowiedź. Wydaje mi sie, ze opinia jest bardzo trafna. Widamo, ze gdy ktos nie ma mozgu to zabije sie na rowerze. <br><hr>Puma<br>
Moim zdaniem poprzednia wypowiedź jest mocno nietrafna ponieważ nie uwzględnia jednego czynnika - Street Triple cholernie mocno prowokuje do agresywnej jazdy. Oczywiście że jest lekki, zwinny i super heble, ale ani się obejrzysz a idziesz pełnym ogniem. Właśnie dlatego nie powinni siadać na niego niedoświadczeni jeźdźcy. No ale to tylko moje subiektywne zdanie.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2011, 19:13

Dokładnie jak w artykule lekkie spontaniczne i intuicyjne prowadzenie - czysta zabawa, moj miał arowa pojedyńczego i faktycznie detonacje na zejściu z każdego biegu poezja..
do tego fajnie wytraca silnikiem <br><hr>chmad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2011, 10:21

Komentatorzy napisał(a):Pytanie, czemu te sprzety, skoro takie fajne, nie są popularne w Polsce? No bo gdzieś musi byś jakiś myk.<br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie dlatego że są bardziej awaryjne, pewnie dlatego że słaby importer, słaba sieć sprzedaży, problemy z częściami, mało gratów używanych itd?<br><hr>Observer<br>
Komentatorzy napisał(a):pewnie dlatego że Polacy lubią żyć mitami, mit japońskiego motocykla, mit volkswagena i cała masa innych mitów i obiegowych opini.<br><hr>chlor<br>
Świete słowa kolego, świete słowa!! Wymieniłeś dwa napopularniejsze i najgłupsze mity w polskiej motoryzacji!<br><hr>jabol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê