Zobacz wątek - Napęd do supersportów
NAS Analytics TAG

Napęd do supersportów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Napęd do supersportów

Postprzez Husarr » 20/8/2010, 15:54

Witam

Zamierzam zmienić łańcuch do swojej ZX10R. Chodzą opinie, że jak zmieniać to zmieniać wszystko czyli łańcuch + zębatki. Kiedyś też tak zrobiłem w swojej starej ZX7R ale nie wiedzieć dlaczego, naszły mnie teraz pewne wątpliwości. No może wątpliwości to za dużo powiedziane, po prostu chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników na ten temat. Słyszałem, że same wymienienie łańcucha mało daje bo "rozjeżdżone" zębatki szybko go znowu przerobią na hmmm....szmatę, taką która jest teraz. Powiedzmy, że jest to prawda dlatego chciałbym się zapytać o opinię na temat marek poszczególnych części napędu. Wiadomo, łańcuch DID-a, najlepiej "złoty". Co do zębatek ciekawi mnie opinia co do 2 firm: Sunstar oraz JT. Która lepsza?lepsza proporcja do cena/jakość.

Trochę bardziej mnie interesuje jednak jakość gdyż motor ten zawsze robię pod siebie i nie chciałbym jechać na czymś co nie do końca jest dobre - chociaż nie słyszałem jeszcze żeby u kogoś łańcuch padł podczas jazdy.

Pozdro 600:)
ZX10r
Husarr
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
Lokalizacja: Białystok


Postprzez rossavu » 20/8/2010, 16:01

Wymieniasz caly naped, gdy wymienisz zebatki a lancuch zostawisz to po xxx KM bedziesz musial lancuch zmienic a zebatki... zostawic? I tak w kolo? Mniej wiecej rowno caly naped sie wykancza wiec nie ma powodu na takie experymenty.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez hugo2003 » 20/8/2010, 20:06

JT i Sunstar to przewaznie kojarzy mi sie tylko z zebatkami bo glownie tych marek mam zebatki....
Co do Å‚ancucha to DID na rynku jest "najlepszy " albo najlepiej rozreklamowany....
mysle ze jest porownywalny np z RK (mialem z zebatakami JT)
Wiec to zalezy tylko od Ciebie jaka gotowka dysponujesz...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez cycu_rsko » 20/8/2010, 20:09

Ja do RK nie jestem przekonany po akcji sciagania cbr 929 w ktorej lancuch tej firmy zostal na asfaldzie.
Lancuch mial 500km przebiegu, jeszcze fabryczny smar na nim byl.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Husarr » 21/8/2010, 00:55

hmm tak ostro z RK, nie spodziewałem się, że jakikolwiek łańcuch może po 500 km zostać na asfalcie...
ZX10r
Husarr
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
Lokalizacja: Białystok

Postprzez hugo2003 » 21/8/2010, 20:02

wszystko moze sie zdarzyc... tylko pytanie czy ten łancuch był w 100% do tego motocykla a moze zostala zalozona zwykla zawleczka(chodz to samobojstwo przy maszynach powyzej 600cc gdzie zakowa sie powyzej 250cc)
Wszedzie mozna znales wadliwa rzecz...
Chodz wiem ze jeden przypadek a zraza i to bardzo ..... Wiec sie nie dziwie....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê