Napęd do supersportów
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Napęd do supersportów
Witam
Zamierzam zmienić łańcuch do swojej ZX10R. Chodzą opinie, że jak zmieniać to zmieniać wszystko czyli łańcuch + zębatki. Kiedyś też tak zrobiłem w swojej starej ZX7R ale nie wiedzieć dlaczego, naszły mnie teraz pewne wątpliwości. No może wątpliwości to za dużo powiedziane, po prostu chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników na ten temat. Słyszałem, że same wymienienie łańcucha mało daje bo "rozjeżdżone" zębatki szybko go znowu przerobią na hmmm....szmatę, taką która jest teraz. Powiedzmy, że jest to prawda dlatego chciałbym się zapytać o opinię na temat marek poszczególnych części napędu. Wiadomo, łańcuch DID-a, najlepiej "złoty". Co do zębatek ciekawi mnie opinia co do 2 firm: Sunstar oraz JT. Która lepsza?lepsza proporcja do cena/jakość.
Trochę bardziej mnie interesuje jednak jakość gdyż motor ten zawsze robię pod siebie i nie chciałbym jechać na czymś co nie do końca jest dobre - chociaż nie słyszałem jeszcze żeby u kogoś łańcuch padł podczas jazdy.
Pozdro 600:)
Zamierzam zmienić łańcuch do swojej ZX10R. Chodzą opinie, że jak zmieniać to zmieniać wszystko czyli łańcuch + zębatki. Kiedyś też tak zrobiłem w swojej starej ZX7R ale nie wiedzieć dlaczego, naszły mnie teraz pewne wątpliwości. No może wątpliwości to za dużo powiedziane, po prostu chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników na ten temat. Słyszałem, że same wymienienie łańcucha mało daje bo "rozjeżdżone" zębatki szybko go znowu przerobią na hmmm....szmatę, taką która jest teraz. Powiedzmy, że jest to prawda dlatego chciałbym się zapytać o opinię na temat marek poszczególnych części napędu. Wiadomo, łańcuch DID-a, najlepiej "złoty". Co do zębatek ciekawi mnie opinia co do 2 firm: Sunstar oraz JT. Która lepsza?lepsza proporcja do cena/jakość.
Trochę bardziej mnie interesuje jednak jakość gdyż motor ten zawsze robię pod siebie i nie chciałbym jechać na czymś co nie do końca jest dobre - chociaż nie słyszałem jeszcze żeby u kogoś łańcuch padł podczas jazdy.
Pozdro 600:)
ZX10r
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
Wymieniasz caly naped, gdy wymienisz zebatki a lancuch zostawisz to po xxx KM bedziesz musial lancuch zmienic a zebatki... zostawic? I tak w kolo? Mniej wiecej rowno caly naped sie wykancza wiec nie ma powodu na takie experymenty.
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
JT i Sunstar to przewaznie kojarzy mi sie tylko z zebatkami bo glownie tych marek mam zebatki....
Co do Å‚ancucha to DID na rynku jest "najlepszy " albo najlepiej rozreklamowany....
mysle ze jest porownywalny np z RK (mialem z zebatakami JT)
Wiec to zalezy tylko od Ciebie jaka gotowka dysponujesz...
Co do Å‚ancucha to DID na rynku jest "najlepszy " albo najlepiej rozreklamowany....
mysle ze jest porownywalny np z RK (mialem z zebatakami JT)
Wiec to zalezy tylko od Ciebie jaka gotowka dysponujesz...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
wszystko moze sie zdarzyc... tylko pytanie czy ten łancuch był w 100% do tego motocykla a moze zostala zalozona zwykla zawleczka(chodz to samobojstwo przy maszynach powyzej 600cc gdzie zakowa sie powyzej 250cc)
Wszedzie mozna znales wadliwa rzecz...
Chodz wiem ze jeden przypadek a zraza i to bardzo ..... Wiec sie nie dziwie....
Wszedzie mozna znales wadliwa rzecz...
Chodz wiem ze jeden przypadek a zraza i to bardzo ..... Wiec sie nie dziwie....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości