[Triumph TT 600]- co z nimi nie tak?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Triumph TT 600]- co z nimi nie tak?
Obecnie jeżdze na Xj 600 div. i planuję przerzucić sie na motocykl ze sportową pozycją:)
Ostatnio bardzo spodobał mi sie właśnie TT 600 i przeszukując oferty natknąłem się na bardzo niskie ceny. Motocykl z roku 2000, o bardzo ładnej linii, nowoczesny silnik na wtrysku- cena ok 7 klocków. Coś tu nie gra -pomyślałem
Z czym to jest zwiÄ…zane?
Trudny dostęp do części albo może jest coś co się w nich nieustannie psuje?? Czytałem, że w innych modelach siadały moduły i cewki.
Ostatnio bardzo spodobał mi sie właśnie TT 600 i przeszukując oferty natknąłem się na bardzo niskie ceny. Motocykl z roku 2000, o bardzo ładnej linii, nowoczesny silnik na wtrysku- cena ok 7 klocków. Coś tu nie gra -pomyślałem
Z czym to jest zwiÄ…zane?
Trudny dostęp do części albo może jest coś co się w nich nieustannie psuje?? Czytałem, że w innych modelach siadały moduły i cewki.
-
sonsiat - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
- Lokalizacja: biskupiec
tt600
Cześć,
Cena jak najbardziej ok. Wynika ona z tego że wczesne Triumphy w Polsce traktowane są jako egzotyka. Popatrz na daytonę 955i w porównywalnym roczniku - cena nie powala - a osiągi i zawieszenie zdecydowanie tak.
Nie wiem jak TT600 ale 955i z roku 1999 jest motorem bazawaryjnym i ekonomicznym przy rozsądnej jeździe. Nie jest może najwygodniejsza na dłuższe trasy ale to sport więc nie można zbyt wiele oczekiwać pod tym względem.
Dostęp do części typowo eksploatacyjnych bezproblemowy, a jak coś nietypowego - trzeba się udać do Liberty Motors - oficjalnego dealera i na pewno dostaniesz wszystko. A jak nie to eBay.
http://www.youtube.com/watch?v=3SniM1_A8S0
Cena jak najbardziej ok. Wynika ona z tego że wczesne Triumphy w Polsce traktowane są jako egzotyka. Popatrz na daytonę 955i w porównywalnym roczniku - cena nie powala - a osiągi i zawieszenie zdecydowanie tak.
Nie wiem jak TT600 ale 955i z roku 1999 jest motorem bazawaryjnym i ekonomicznym przy rozsądnej jeździe. Nie jest może najwygodniejsza na dłuższe trasy ale to sport więc nie można zbyt wiele oczekiwać pod tym względem.
Dostęp do części typowo eksploatacyjnych bezproblemowy, a jak coś nietypowego - trzeba się udać do Liberty Motors - oficjalnego dealera i na pewno dostaniesz wszystko. A jak nie to eBay.
http://www.youtube.com/watch?v=3SniM1_A8S0
...jak mawiał Sofronow.
-
igor_z1 - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 20/8/2009, 16:59
- Lokalizacja: Płońsk
Oficjalnym importerem Triumpha jest Intermotors i tam można szukać części, z doświadczenia wiem że jak czegoś nie maja trzeba czasami dłuższą chwile poczekac (czasami kilka tygodni), sam latam od dóch sezonów na Sprincie co prawda nowym ale nic się nie dzieje, kumpel za to śmiga na starszym modelu jeszcze 955 i też nic, jeździ aż miło, nie ma co się ba jak konkretny egzemplarz w dobrym stanie, w końcu Anglia jest bliżej niż Japonia
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Ja nie miałem, słyszałem jedynie (opinie innych i testy w prasie polskiej i zagramanicznej - sam się interesowałem Daytoną 650) że to taka jeszcze łagodniejsza F2-3-4, niby supersport, ale z dość turystyczną pozycją i łagodną charakterystyką silnika.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości