Zobacz wÄ…tek - Ktm sxf 250
NAS Analytics TAG

Ktm sxf 250

Enduro, Cross
_________

Ktm sxf 250

Postprzez kapsel410 » 2/8/2010, 06:57

Witam!Nazywam się Kacper jestem ze stronia śląskiego i mam 13 lat.
W motocrossie jeźdże już 7 lat i chce kupićktm sxf 250 rok(2006-2008)
jeździłem na takim z 2007 roku i bardzo dobrze mi się jechało,lecz kolega ma go zaledwie 3 dni więc nie może mi nic powiedzieć o awaryjności.
Więc chciał bym dowiedzieć się o awaryjności i eksploatacji tego motocykla
Z góry THX za odp:)
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie


Postprzez matm117 » 2/8/2010, 16:33

Taniej wyjdzie jeśli kupisz sx 125 albo 144. Może remonty częściej za to dużo tańsze. Do tego dochodzi niska masa tego 2t. Założę się że sx 125 albo 144 wykręcisz lepszy czas niż sxf 250 jeśli tylko go dobrze ogarniesz.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek


Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 10:05

no ale do sx 144 nie ma częsci to trzeba by było sprowadzać a to by drogo wyszło.
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez Banan9977 » 3/8/2010, 10:43

Do sx 144 części sa te co od 125 tam jest chyba tylko rozwiercony cylinder .
Banan9977
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/5/2010, 14:41

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 12:04

A co bardziej polecacie sx 125 czy 144?
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez Banan9977 » 3/8/2010, 12:18

Oba są dobre. Wiadomo 144 troche więcej mocy. Ponoć dobre też są zmienne mapy zapłonu. Zależy tez ile chcesz dać za tego ktm'a
Banan9977
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/5/2010, 14:41

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 12:36

No tak do 14 tyś moge dać
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez matm117 » 3/8/2010, 16:33

sx 144 kupuj
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 18:31

a mam jeszcze jedno pytanie co myślicie o sprowadzeniu nowego sx 250 w 2t z ameryki?
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez matm117 » 3/8/2010, 18:37

masz 13 lat, pewnie ważysz niecałe 60kg, jeśli kupisz 250 2t to będzie walka o przetrwanie, szybciej polecisz 125 na torze, do 250 potrzeba i siły, i masy i odwagi.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 18:48

aktualnie jeźdże na wr 426(ojca) i taka moc mnie nie przeraża ale też nie jestem przekonany do 2t bo częste remąty i cały czas wysokie obroty :/
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez Banan9977 » 3/8/2010, 19:08

tylko ze w 2t zmienisz tłok korbe łożyska i oblecisz sezon chyba ze duzo jeździsz to wymienisz 2 razy tłok za te 350zł to i tak wyjdzie taniej niz w 4t.
Banan9977
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/5/2010, 14:41

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 19:12

a jak bym kupił tego sx-f 250 to co ile remąt silnika tak na oko?
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez matm117 » 3/8/2010, 20:18

nawet 2 lata przy dobrym serwisowaniu itd, w każdym razie za ten remont zabulisz tyle co za remont trzech 125, do tego dochodzi dość skomplikowana technologia w tym silniku, dużo elementów = większe prawdopodobieństwo że coś nawali . A silnik jest bardzo wyżyłowany przez co to prawdopodobieństwo jeszcze rośnie. Z resztą jeśli masz kasę to bierz 4t, dla amatora przyjemniejsze, właśnie przez zakres obrotów użytecznych, ale po ogarnięciu techniki jazdy na 2t pojedziesz szybciej na 125.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 3/8/2010, 20:25

nie pojedziesz szybciej. przeciez na zawodach to ta sama klasa. tylko zalezy co kto lubi jeden 2t inny 4t. 4T wychodzi troche drozej niz 2T powiedzmy na 3 latach 1000-1500 zl wiecej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kapsel410 » 3/8/2010, 20:57

no dobrze napewno wezme sobie to do serca co piszecie ale w terenie na stromych długich ryzach i blocie to co by było lepsze
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez Dzesiu10 » 3/8/2010, 23:39

4T czyli sxf bo ma dół i ciągnie jak wół roboczy sam decyduj, do czego ma być to moto do latania po torze czy od czasu do czasu jakis las teren offroad? jak tak to bierz sxf 250
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez kapsel410 » 4/8/2010, 10:58

no to ja już nie wiem co jest lepsze
kapsel410
Świeżak
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
Lokalizacja: stronie śląskie

Postprzez Banan9977 » 4/8/2010, 14:48

W 2t musisz częściej wymieniać tłok i resztę podzespołów ale one sa tansze niz w przypadku 4t. Pozatym mozesz sam robic remonty bo silnik nie jest skomplikowany, w 4t tak łatwo tego nie zrobisz. Różnice co prawda nie sa duze no ale zawsze.
Jak masz 14tys. do wydania na moto to chyba będziesz miał tez na remont raz w sezonie.

Co to oto to zależny kto co lubi. Ale jak jeździłeś na 4t juz jakis czas to chyba na ich lepiej ci sie bedzie jezdziło chyba ze szukasz nowych wrażeń to bierz sx 144.
Banan9977
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/5/2010, 14:41

Postprzez henio12323 » 4/8/2010, 18:56

haha 2T taniej wychodzi to pewne i niepodwazalne. jak ktos wie kiedy tlok zmienic nigdy nie ma problemu. tak samo jak w 4T moze wybuchnac silnik tak w 2T moze pasc tlok. nie wiesz nigdy kiedy moze sie przydazyc nieprzewidywalny wypadek. ale jak dbasz to bardzo rzadko moto cie zawodzi. 2T powiedzmy raz na sezon zmieniasz tlok i latasz bez problemu. z kolei w 4T nie wiesz czy np zawory juz maja mikropekniecia i nie wiadomo czy dzis czy za rok sie rozsypia ;) wiec nie ma co tak porównywac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê