Zobacz wÄ…tek - Pytanie dla posiadaczy husqvarny wre 125
NAS Analytics TAG

Pytanie dla posiadaczy husqvarny wre 125

Enduro, Cross
_________

Postprzez tomek007 » 10/9/2010, 19:46

jakbym miał kasę tez bym kupił exc. tyle że 125:) albo sprowadzić motor z anglii bo się opłaca
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej


Postprzez BRaYaN1212 » 22/9/2010, 13:53

ta franca ma mały skręt i chciałem wejść bokiem do zakrętu no oczywiście gleba ... wykrzywiona kierownica i trochę przy szlifowany :) a mnie ręka boli i nie mogę ruszać i to tyle bo miałem struj na sobie :)
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08


Postprzez henio12323 » 22/9/2010, 15:48

albo jeździc nie umiesz :P w ktmie tez mam bardzo mały promien skrętu i jakos gleb z tego tytułu nie zaliczam :P trening czyni mistrza ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grunder » 22/9/2010, 15:58

BRaYaN1212 polecam ci dział:

viewtopic.php?t=26361
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez BRaYaN1212 » 5/10/2010, 13:25

ale fajniejsza zajawka jak masz tylne koło obok siebie ...
szkołę offroadu czytałem z 10 razy. Każda gleba to nauczka, teraz przy hamowaniu maksymalnym lub dohamowywaniu(jakoś tak) nie będę obracał motorem ...
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez Duriv » 7/10/2010, 15:24

Czytać - czytałeś.
Ale się nie udzielałeś, więc się nie dziw. :)
Zapraszam do czynnego uczestnictwa !
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 7/10/2010, 16:28

czynne uczestnictwo tez nic moze nie dac :)

to jest tak jakbys chcial sie nauczyc jeździc na rowerze chocbys spędził 5 lat na rowerowym forum i był mistrzem we wszystkim co zwiazane z rowerami to bez treningów i prób niczego sie nie nauczysz. ja tam poradników nie czytam bo jak dla mnie sa bez sensu ;D kto ma sie czego nauczyc ten sie nauczy ;P chcesz sie nauczyc skakac ? po co siedziec na forum i marzyc ze sie leci. brac moto miedzy nogi i lepiej pojechac na trening. wywalisz sie - bedziesz wiedział czego nie robic. raz ie uda lepiej raz gorzej a potem juz załapiesz o co chodzi. bo formułki forumowe typu odchyl ciało do tyłu podciagnij kierownice do góry duzo nie dadzą jak dla mnie :D co z tego ja moge sie zalecic do rad siąść za błotnik tylny poderwac kiere i wyląduje w pół backflipie na plecach ;P najlepiej samemu do wszystkiego dojsc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BRaYaN1212 » 12/10/2010, 15:06

gleba nauczyła mnie by się nie wydurniać i nie hamować tylko tylnym, pochylając się.
A to nie jedyna nauczka na nowym motorze jak i starym. pozdro
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez grunder » 12/10/2010, 15:20

Człowiek się uczy na błędach, raczej?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Bostorn » 12/10/2010, 16:01

BRaYaN1212 napisał(a):ta franca ma mały skręt i chciałem wejść bokiem do zakrętu no oczywiście gleba ... wykrzywiona kierownica i trochę przy szlifowany :) a mnie ręka boli i nie mogę ruszać i to tyle bo miałem struj na sobie :)


mały skręt jest po to abyś pod czas szybkeij jazdy na kamieniu lub innym gownie nie skręcił sobie karku zbyt mocnym promieniem skrętu

w motocrossie skręca się manetką gazu i ciałem a nie kierą

podsumowując za mało gazu dodałes i lub miałeś złą pozycję

tak jak w naszej szkole offroadowej- noga przed siebie, wyprostowana, ciało do ziemi, gaz mocno odkrecony w połowie zakrętu bądź jazda na rownym gazie przez cały winkiel, polecam odkrecac tuż przy wyjsciu przednego koła z zakretu , w powrotnym kierunku

jak np tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=yFGH-vOi ... grec_index
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez BRaYaN1212 » 2/11/2010, 14:30

myślałem, że wre będzie miała większego kopa po odblokowaniu, a amortyzatory takie sobie ^^ ale co mogę się spodziewać po soft enduro
ponoć słyszałem że w wr przy katowaniu i na małych obrotach nie podaje mieszanki - to prawda ? Moje moto jeszcze się nie przegrzało ale czasami migała kontrolka(od temp.) to mam się obawiać zatarcia silnika przy wysiłku motoru?

takie pytanko jak ktoś ma wre to na jakim biegu podnosi wam na tylne koło, bo mi na żadnym :( a odblokowany serwisowo, aby nie utracić gwarancji.
(blokady w 10r to 2 tuleje w dyfuzorze i mechanizm obok gaźnika - nie ujawniany)
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez Bostorn » 2/11/2010, 15:47

jezeli boisz sie o swoj silnik to odłącz podajnik i rob paliwo razem z olejem, bd miał pewnosc ze jest olej w benzie

jezeli nie chce stawac na kole to byc moze zle to robisz, odchyl się do tyłu mocniej szarpnij kierą do góry i dodaj mocno gazu, ewentualnie tłok sie konczy i nie ma mocy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez arti16 » 2/11/2010, 16:01

Być może w serwisie nie odblokowali ci na max tylko na tyle żebyś nie stracił gwarancji.. Jak ci minie okres gwarancji to może wtedy na max odblokujesz.
Możesz też wsadzić jakiś wydeszek tuningowy. Zazwyczaj czuć różnice po takim zabiegu.
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez Duriv » 2/11/2010, 17:04

By mieć pełną moc w WRE trzeba tzn power kit kupić.
motomleczek.pl poczytaj.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez arti16 » 2/11/2010, 17:24

http://www.husqvarna-motocykle.pl/index ... _power_kit
Tutaj też jest.

Jestem ciekaw jak by tak spróbować podnieść moc wre do mocy wr.
Z tego co znalazłem to mają taki sam cylinder i ten sam tłok i skok tłoka.
Stopień sprężania tez jest ten sam, więc głowica powinna być taka sama. Myśle, że dół silnika też powinien być ten sam.
wr i wre różnią się gaźnikiem (wr ma 38mm a wre 28 )
Jak by tak zmienić gaźnik w wre na ten od wr i do tego dodać moduł zapłonowy, membrany i wydech od wr.
Wystarczyły by takie zmiany?
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez Duriv » 2/11/2010, 21:58

moduł jest inny jeszcze. Nie wiadomo tylko czy wał i koło zamachowe takie samo, podobno nie.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez BRaYaN1212 » 3/11/2010, 16:03

ten kit do wre to w jakiej walucie, bo jak euro to prawie 2000zł
a w serwisie pytałem się czy mi zdejmą wszystkie blokady odparli że tak.
Na pewno na następny sezon coś rozkminie, a z tym na tylne koło to napisałem że nie podnosi ... podnosi ale mało po prostu ma wolną reakcje nie szarpie tylko płynnie oddaje gaz.
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez henio12323 » 3/11/2010, 17:53

b o moze nie umiesz na kolo stawac. 125 w 2T ciezko postawic bo jak sie od niskich obrotów odkreci gaz moto nie wyrywa tylko rusza i zanim sie otworzy zawór wydechowy nie ma odpowiedniej mocy zeby wyrwac na kolo. trzeba najpierw na sprzegle np mu wkrecic obroty do otwarcia zaworu i nim zawór sie zamknie z powrotem gaz na maxa i wyrywa :D próbowałem CRką grundera i costam kawalek udalo mi sie jechac ale prosto nie jest ze wzgledu na ten zaworek wlasnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez artaz1 » 7/1/2011, 23:18

Wre 125 to fakt że nie bardzo z 1 śmigać na koło, najpierw łatwiej (przynajmniej mnie było) przy zmianie z 1 na 2. Co do power kitu. Posiadam WRE 2006 z tym kitem i jest bez porównania mocniejsza od zwykłej, wyciąga około 33-34 koni, jest tam większa zębatka i dyfuzor no i parę innych części. ogólnie warto jeśli masz kase.
No problem, just life.
artaz1
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/1/2011, 22:58

Postprzez henio12323 » 7/1/2011, 23:23

omg kolejny sie z choinki urwał :D popatrz na daty. pozatym nic nowego nie wnosisz. chyba logiczne że jak wsadzisz sportowe częsci to sie moc podniesie. ameryki nie odkryłeś :D tylko bezsensownie nabiłes pierwszego posta - gratulacje. juz zapewne drukują ci naklejki :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê