czy gsxr 1100 jest dobry do nauki gumy ?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
czy gsxr 1100 jest dobry do nauki gumy ?
prosze tylko o konkretne wypowiedzi jakie sa wady jakie przerobki? co proponujecie ?
- swimmer88
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 20/6/2010, 20:56
Pewnie, że się nadaje. Zlikwiduj owiewki, zamieszaj z przełożeniami i ognia
Zarżnąć w tym ustrojstwie silnik to trzeba być mistrzem.
Zarżnąć w tym ustrojstwie silnik to trzeba być mistrzem.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Do stuntu tak, ale czy do nauki ... tu bym polemizował.
Myślę że na początek jakaś dobra 600 powinna wystarczyć.
Myślę że na początek jakaś dobra 600 powinna wystarczyć.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
to lepiej kup starszą 600te np gsx600f olejaka za mniejszą kase jeszcze, dawaj inne przełożenia na napędzie, HB i nawet do nauki bez przegrody da radę tylko pilnować oleju by było około 1 litro ponad stan.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo Fka jest za ciezka i za słaba tym bardziej te stare jaja... kup F3 lub F4 do nauki gumy nadaje sie idealnie... Gsx 1100 oczywiscie z esie nadaje do stuntu ale do nauki to raczej odradzam waga i gabaryt...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
F4 sama staje na koło
Odkręcasz na 12-14krpm, odpuszczasz gaz, ostre odkręcenie manetki i poderwanie i guma gwarantowana Nie zależnie czy 1 czy 2.
A dodać do tego dużą zębatkę na tył i nie trzeba aż tak kręcić.
Do nauki jazdy na gumie fajna jest też Aprilia RSV Tuono , miałem przyjemność - nie trzeba się męczyć - praktycznie sama jeździ na gumie, sama staje po ruszeniu i osiągnięciu 5000-6000rpm, oraz przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 , po za tym sucha miska to duży + przy pionach i dłuższej jeździe na kole.
Ducati niestety pluje olejem do filtra i bez większej ingerencji się nie nadaje do gumowania.
Odkręcasz na 12-14krpm, odpuszczasz gaz, ostre odkręcenie manetki i poderwanie i guma gwarantowana Nie zależnie czy 1 czy 2.
A dodać do tego dużą zębatkę na tył i nie trzeba aż tak kręcić.
Do nauki jazdy na gumie fajna jest też Aprilia RSV Tuono , miałem przyjemność - nie trzeba się męczyć - praktycznie sama jeździ na gumie, sama staje po ruszeniu i osiągnięciu 5000-6000rpm, oraz przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 , po za tym sucha miska to duży + przy pionach i dłuższej jeździe na kole.
Ducati niestety pluje olejem do filtra i bez większej ingerencji się nie nadaje do gumowania.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości