Suzuki gsx 600 f 94r
• Strona 1 z 1
Suzuki gsx 600 f 94r
Witam wszystkich imam pytanko, jestem nowy na waszej stronce i jestem początkujący więc proszę mnie nie krytykować, kupiłem niedawno Suzuki gsx600f z roku 94 wszystko było ok. aż do wczoraj motorek odpala dobrze tylko są dwa problemy na wolnych obrotach parę sekund po puszczeniu manetki motorek chodzi i później zaczynają mu spadać obroty i zaczyna gasnąć a drugi problem to taki że czasami się zdarza że niema mocy tz. że rozpędza się ale znacznie wolnej i zaczyna szarpać,a te szarpanie jest takie tak jakby mulił i zaczynał znów normalnie jechać proszą o pomoc może ktoś mi pomoże moje gg to 202859
- darodaro100
- Świeżak
koleś który go sprzedał mówił że robił synchronizacje, przez jakiegoś kumpla, ale co to był za mechanik tego nie wiem jutro jestem umówiony na ustawianie gaźników i się wszystko okaże, boję się tylko że może to być jakiś wielki problem ze silnikiem czy osprzętem, jeśli było by to tylko wina gaźników to nie jest wielki koszt bo chce za regulacje 140zł a ze czyszczeniem gaźników 180 tylko nie wiem czy mam też zawory regulować proszę was o pomoc bo nie chce wyrzucać kasy w błoto pozdrawiam, aha i jeszcze jedno ja przy nim nic nie robiłem.
- darodaro100
- Świeżak
też tak myślę że zrobić z czyszczeniem, tylko powiedz twoim zdaniem to się dzieje przez te gaźniki czy może być coś innego bo znów nie będę spał
- darodaro100
- Świeżak
Czy to na pewno gaźniki owie Ci tylko mechanik ale dobrze od tego zacząć mogłeś też sprawdzić najpierw świece bo ja w swoim GSX-F 93r. miałem duży problem z nimi.Powiedz gościowi niech Ci sprawdzi ciśnienie na tłokach bo może silnik być padaka też.
Gsx-f 600 94r.
- Szkulek
- Świeżak