Zobacz wątek - Suzuki gsx 600 f 94r
NAS Analytics TAG

Suzuki gsx 600 f 94r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki gsx 600 f 94r

Postprzez darodaro100 » 6/7/2010, 05:34

Witam wszystkich imam pytanko, jestem nowy na waszej stronce i jestem początkujący więc proszę mnie nie krytykować, kupiłem niedawno Suzuki gsx600f z roku 94 wszystko było ok. aż do wczoraj motorek odpala dobrze tylko są dwa problemy na wolnych obrotach parę sekund po puszczeniu manetki motorek chodzi i później zaczynają mu spadać obroty i zaczyna gasnąć a drugi problem to taki że czasami się zdarza że niema mocy tz. że rozpędza się ale znacznie wolnej i zaczyna szarpać,a te szarpanie jest takie tak jakby mulił i zaczynał znów normalnie jechać proszą o pomoc może ktoś mi pomoże moje gg to 202859
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23


Postprzez Maxi666 » 6/7/2010, 08:16

A robiles cos przy nim? Moze gazniki do czyszczenia, regulacji?
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad Notecią


Postprzez Trener » 6/7/2010, 09:25

Typowe objawy , daj go na synchro gazników
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez darodaro100 » 6/7/2010, 21:40

koleś który go sprzedał mówił że robił synchronizacje, przez jakiegoś kumpla, ale co to był za mechanik tego nie wiem jutro jestem umówiony na ustawianie gaźników i się wszystko okaże, boję się tylko że może to być jakiś wielki problem ze silnikiem czy osprzętem, jeśli było by to tylko wina gaźników to nie jest wielki koszt bo chce za regulacje 140zł a ze czyszczeniem gaźników 180 tylko nie wiem czy mam też zawory regulować proszę was o pomoc bo nie chce wyrzucać kasy w błoto pozdrawiam, aha i jeszcze jedno ja przy nim nic nie robiłem.
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez darodaro100 » 6/7/2010, 22:03

też tak myślę że zrobić z czyszczeniem, tylko powiedz twoim zdaniem to się dzieje przez te gaźniki czy może być coś innego bo znów nie będę spał
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez Szkulek » 7/7/2010, 13:56

Czy to na pewno gaźniki owie Ci tylko mechanik ale dobrze od tego zacząć mogłeś też sprawdzić najpierw świece bo ja w swoim GSX-F 93r. miałem duży problem z nimi.Powiedz gościowi niech Ci sprawdzi ciśnienie na tłokach bo może silnik być padaka też.
Gsx-f 600 94r.
Szkulek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30/1/2007, 17:56
Lokalizacja: Osiek

Postprzez darodaro100 » 7/7/2010, 21:38

dzwonił do mnie dziś i powiedział że powinno już wszystko grać czyszczenie i synchronizacja pomogła motorek niby trzyma obroty jutro go odbieram i sam się przekonam, tylko stwierdził inny problem powiedział że zaczyna cieknąć pompa tylnego hamulca i pytanko moje czy są jakieś zestawy naprawcze i jak się to wymienia może macie jakieś linki albo opisy albo może jakąś stronkę do ściągnięcia z instrukcją napraw pozdrawiam
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez Szkulek » 7/7/2010, 23:25

Części do tego motorku jest tykle że nie opłaca się kupować żadnych zestawów naprawczych jeżeli są w ogóle tylkokup 2 pompę nawet używaną ale w dobrym stanie .
Gsx-f 600 94r.
Szkulek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30/1/2007, 17:56
Lokalizacja: Osiek

Postprzez darodaro100 » 8/7/2010, 16:16

no i dostałem dziś moje moto regeneracja gaźników była potrzebna teraz to nie ten motorek tylko problem z tą pompą dlatego że złamał się plastik gdzie nakłada się na niego wężyk ze zbiorniczka na płyn, i mam pytanko czy idzie kupić ten plastik przykręcany na jedną śrubkę czy trzeba kupić jakąś inną pompę, i jeśli idzie to po jakiej nazwie go szukać, dzięki za wyrozumiałość
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez Seba_ER5 » 8/7/2010, 16:28

zobacz tu:

http://www.partforyamaha.com/pages/part ... uzuki.aspx

jak znajdziesz to spisz numer seryjny i do serwisu. Ceny nie musza byc jakies wielkie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez darodaro100 » 9/7/2010, 18:23

Dzięki wielkie znalazłem to, i mam kolejne pytanko czy znasz jakiś serwis suzuki który podsyła części do domu i był w miarę tani pozdrawiam i dziękuje za cierpliwość
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez Seba_ER5 » 9/7/2010, 18:49

nie znaju dzwon dowiaduj sie za manipulacyjne moga wziasc zdeczka kasy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pawelCobra » 11/7/2010, 07:49

Mowie w ciemno bo tez kiedys miałem taki problem! moj post gdzies nawet chyba tutaj jest ! było tak pływak w jednym gazniku sie odkrztałcił i wygiol zalewał sie benzyną i było bardzo podobnie tak jak piszesz! rób gazniki czyszczenie i synchro! Pozdrawiam i ukłon !
pawelCobra
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/4/2009, 11:15
Lokalizacja: Łowicz okol, Radomska

Postprzez darodaro100 » 12/7/2010, 13:56

Zrobiłem synchro i nie ten motor, i mam kolejne pytanko ap ropo regulacji napięcia wstępnego sprężyny, chodzi mi oto że są tam liczby 1 2 3 i czy są tylko trzy położenia, czy też trzeba liczyć obroty w lewo czy w prawo i czy są jakieś strzałki gdzie powinna się znajdować dana liczba, pozdrawiam i dzięki za wyrozumiałość.
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez Seba_ER5 » 12/7/2010, 20:18

Mowisz o Tyle? qrcza :D
Dobra powiem Ci ile to mniej wiecej powinno wynosci
~30 przod tyl mozesz ustawic ale to bedzie twardo a teraz do czego odnosi sie ta wartość.

Zaczynamy od tylu:
Liczysz tak L =L1- (L2+L3)/2
L1 podnosisz tyl motocykla tak by rozprezyla sie sprezyna. Mierzysz od jakiegos upatrzonego pkt na zadupku (zaznacz se czyms) do oski.
Dobra nastepnie poprosi 2 osoby do pomocy.
Jedna osoba trzyma Ci motor, Ty siedzisz w pelnym rynsztunku.
Druga naciska na tyl i pozwala powoli wrocic do rownowagi. to bedzie L2
Nastepnie ta osoba bierz i unosi ci tyl poczym powoli pozwala wrocic sprzezynie do stanu poczatkowego to bedzie L3
Liczysz L z danych spisanych.
Przód podobnie tyle ze mierzysz na widelkach. i raz z nacieskiem na przod i drugi raz z rozprezeniem.
P.S. to jest jadna z metod.

http://www.youtube.com/watch?v=tEwX8TOn1YY
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez darodaro100 » 12/7/2010, 21:18

Dzięki ale mi chodzi o przód.
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23

Postprzez darodaro100 » 17/7/2010, 19:54

Czyli nikt mi nie pomoże więc zostaje pytanko w serwisie,
darodaro100
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/7/2010, 05:23



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr