FZR 600 vs Bandit 1200 s proszÄ™ o Wasze zdanie
• Strona 1 z 1
FZR 600 vs Bandit 1200 s proszÄ™ o Wasze zdanie
Witam forumowiczów,
potrzebujÄ™ waszej porady co do motocykla. Na poczÄ…tek trochÄ™ o sobie:
Mam 175 cm / 65kg, prawo jazdy kat. A, B, C, C+E. Pracuję jako kierowca ciężarówek. Interesuje mnie taka maszyna której nie będę musiał zmieniać za rok bo mi się znudzi, czyli potrzebuję czegoś, czym polatam ok 3 lat. Mam do wydania 5000-6000zl a rodzaj motocykla to sportowo-turystyczny, może jakiś cywilizowany sport. Strój już posiadam więc proszę nie wliczać go w koszty. Moje doświadczenie z jazdy na moto nie jest duże(od 13 roku życia simson, potem 125cm i 250cm) ale szybko się uczę.
Mam możliwość kupienia sprawdzonego i pewnego bandita 1200 s z 2001 roku za 8500zl (na raty) lub jeszcze nie sprawdzonego fzr 600 z 1993r. Co byście mi polecili?
Na koniec dodam tylko, że motocykl nie jest mi potrzebny do wygłupów tylko do normalnej jazdy ale w dobrym stylu a nie na jakiejś kozie.[/b]
potrzebujÄ™ waszej porady co do motocykla. Na poczÄ…tek trochÄ™ o sobie:
Mam 175 cm / 65kg, prawo jazdy kat. A, B, C, C+E. Pracuję jako kierowca ciężarówek. Interesuje mnie taka maszyna której nie będę musiał zmieniać za rok bo mi się znudzi, czyli potrzebuję czegoś, czym polatam ok 3 lat. Mam do wydania 5000-6000zl a rodzaj motocykla to sportowo-turystyczny, może jakiś cywilizowany sport. Strój już posiadam więc proszę nie wliczać go w koszty. Moje doświadczenie z jazdy na moto nie jest duże(od 13 roku życia simson, potem 125cm i 250cm) ale szybko się uczę.
Mam możliwość kupienia sprawdzonego i pewnego bandita 1200 s z 2001 roku za 8500zl (na raty) lub jeszcze nie sprawdzonego fzr 600 z 1993r. Co byście mi polecili?
Na koniec dodam tylko, że motocykl nie jest mi potrzebny do wygłupów tylko do normalnej jazdy ale w dobrym stylu a nie na jakiejś kozie.[/b]
-
nickerman - Świeżak