Yamaha Neo's - Spadek V-Max pod górkę nawet o 50 km/h
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Yamaha Neo's - Spadek V-Max pod górkę nawet o 50 km/h
Witam. Na początek przedstawię Mojego Neosa a następnie opiszę problem:
Tuning Mechaniczny:
- Cylinder Metrakit 50ccm (Według producenta 8 KM ,2 x rozwaliło Mi tłok)
- Tłok (Jakiś niemiecki tłok z poziomu Sport - Odkupiony od kolegi po tym jak uszkodził się drugi tłok - Za każdym razem łamał się na denku - Od góry)
- Wariator Malossi
- Pasek Hebo
- TÅ‚umik Technigas
- Zawór membranowy Malossi
- Gaźnik standard 12mm (Dysza 74) ,dawka na środku (5 poziomów regulacji na iglicy)
- Sprzęgło Standard
- Chłodzenie Powietrzem
A teraz opiszę Mój problem:
Skuter po prostej jedzie 75-80 (Na ssaniu dochodzi do 85-90). Z górki bez ssania prędkość max jaką jechałem to 105km/h(Była to mała ,ale długa górka). Prędkość w czasie wjazdu nawet pod nie wielką górkę spada do 60 km/h ,a pod większą do 45 -50 km/h ,skuter w czasie wjeżdzania pod wzniesienie szybko traci obroty. Podczas startu od 0 do 5 km/h wolno łapie obroty ,następnie łapie bardzo zadowalające obroty i tak do 40 km/h bardzo ładnie ciągnie ,ale po przekroczeniu tych 40 km/h skuter momentalnie traci połowę obrotów i wolno się rozpędza na większą prędkość ,jadąc w 2 osoby skuter pracuje identycznie tylko ,żę v-max spada do 60- max. 70 km/h (z dobrej górki). Gładź cylindra jest w dobrym stanie ,kompresja też jest dobra. Znajomy mówił ,żę nie równe przyspieszanie może być przez to ,że zamontowane jest oryginalne sprzęgło ,czy może być to prawdą? Moje pytanie brzmi dlaczego skuter pali 5 l na 100 km ,dlaczego słabnie tak bardzo po górkę i dlaczego w 2 osoby skuter wolno się rozpędza i jedzie przeważnie do 50 km/h? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Tuning Mechaniczny:
- Cylinder Metrakit 50ccm (Według producenta 8 KM ,2 x rozwaliło Mi tłok)
- Tłok (Jakiś niemiecki tłok z poziomu Sport - Odkupiony od kolegi po tym jak uszkodził się drugi tłok - Za każdym razem łamał się na denku - Od góry)
- Wariator Malossi
- Pasek Hebo
- TÅ‚umik Technigas
- Zawór membranowy Malossi
- Gaźnik standard 12mm (Dysza 74) ,dawka na środku (5 poziomów regulacji na iglicy)
- Sprzęgło Standard
- Chłodzenie Powietrzem
A teraz opiszę Mój problem:
Skuter po prostej jedzie 75-80 (Na ssaniu dochodzi do 85-90). Z górki bez ssania prędkość max jaką jechałem to 105km/h(Była to mała ,ale długa górka). Prędkość w czasie wjazdu nawet pod nie wielką górkę spada do 60 km/h ,a pod większą do 45 -50 km/h ,skuter w czasie wjeżdzania pod wzniesienie szybko traci obroty. Podczas startu od 0 do 5 km/h wolno łapie obroty ,następnie łapie bardzo zadowalające obroty i tak do 40 km/h bardzo ładnie ciągnie ,ale po przekroczeniu tych 40 km/h skuter momentalnie traci połowę obrotów i wolno się rozpędza na większą prędkość ,jadąc w 2 osoby skuter pracuje identycznie tylko ,żę v-max spada do 60- max. 70 km/h (z dobrej górki). Gładź cylindra jest w dobrym stanie ,kompresja też jest dobra. Znajomy mówił ,żę nie równe przyspieszanie może być przez to ,że zamontowane jest oryginalne sprzęgło ,czy może być to prawdą? Moje pytanie brzmi dlaczego skuter pali 5 l na 100 km ,dlaczego słabnie tak bardzo po górkę i dlaczego w 2 osoby skuter wolno się rozpędza i jedzie przeważnie do 50 km/h? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- wiktor303
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/4/2010, 06:39
o qrva... 5l/100km? W skuterze? a nie masz baku dziurawego? to jakiś kosmos jest... nie wiem co to bedzie dokladnie ale podejrzewam że to kosztowne zabawy beda żeby zlikwidować problemy... prawdopodobnie bedzie kilka fail'ów...
Z BenzynÄ… We Krwi
-
D748SPS - Świeżak
- Posty: 479
- Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
- Lokalizacja: ok. Jarocina
A sproboj przejecac sie pod gorke na zimmnym silniku a pozniej na cieplym i zobaczymy co sie stanie jak na zimnym normalnie to tlok bedzie puchnac a jak tak samo to pozniej sie zobaczy.
Sprzedam skutera Soprano z silnikiem hondy dio wiecej info prosze o wyslanie wiadomosci
- Slomyr
- Świeżak
- Posty: 186
- Dołączył(a): 16/9/2009, 15:53
- Lokalizacja: Miedzyrzecze Górne
a
Regulowales gaznik bo tych tuningach skutera..pojezdzij skuterem zeby sie sie troche zagrzal.odkrec swiece zobacz czy jest mokra i jaki ma kolor...jesli ma czarny kolor,jest mokra to na bank gaznik do regulacji.
Z tym sprzeglem mysle ze twoj kolega mial cos racji.ale cos musi byc nie tak ze ci tloki tak rozwala.
jesli nie gaznik to moze ssanie.
sprawdz wszystkie przewody czy cos nie wycieka.
Z tym sprzeglem mysle ze twoj kolega mial cos racji.ale cos musi byc nie tak ze ci tloki tak rozwala.
jesli nie gaznik to moze ssanie.
sprawdz wszystkie przewody czy cos nie wycieka.
- cycek_x
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 21/6/2010, 17:04
- Lokalizacja: łobzów
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość