Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
Panowie,
ProszÄ™ o radÄ™ i pomoc w doborze opony do mojego planowanego zakupu
tj. Kawasaki ZX6-R 2007/2008
Opona przednia 120/65-ZR17
Opona tylna 180/55-ZR17
Jakiego kapcia założyć ? Przesiadam się z 250 ccm na ów maszynkę, więc póki co szaleć nie zamierzam, bo czuje ogromny respekt do tej mocy. Jeżdże po Warszawskich dziurach głównie do pracy, jeżdże w temperaturach + 1 do +40 ( przy ujemnych też czasem wsiadam ), generalnie przy każdej pogodzie, sucho, mokro, jak mam ochotę ( ciśnienie ) to wsiadam na motor i pier**** wszelkie konwenanse. Wiem, że nie znajdę opony uniwersalnej, ale co Wy byście doradzili biorąc pod uwagę powyższe preferencje. Chce kupić komplet, max na ten cel to 1 200 PLN, chociaż fajnie by było kupić komplet za 800 PLN ( chociaż pewnie to nierealne ).
Czekam na Wasze podpowiedzi.
LwG
ProszÄ™ o radÄ™ i pomoc w doborze opony do mojego planowanego zakupu
tj. Kawasaki ZX6-R 2007/2008
Opona przednia 120/65-ZR17
Opona tylna 180/55-ZR17
Jakiego kapcia założyć ? Przesiadam się z 250 ccm na ów maszynkę, więc póki co szaleć nie zamierzam, bo czuje ogromny respekt do tej mocy. Jeżdże po Warszawskich dziurach głównie do pracy, jeżdże w temperaturach + 1 do +40 ( przy ujemnych też czasem wsiadam ), generalnie przy każdej pogodzie, sucho, mokro, jak mam ochotę ( ciśnienie ) to wsiadam na motor i pier**** wszelkie konwenanse. Wiem, że nie znajdę opony uniwersalnej, ale co Wy byście doradzili biorąc pod uwagę powyższe preferencje. Chce kupić komplet, max na ten cel to 1 200 PLN, chociaż fajnie by było kupić komplet za 800 PLN ( chociaż pewnie to nierealne ).
Czekam na Wasze podpowiedzi.
LwG
- enklava
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 18/1/2011, 09:36
- Lokalizacja: Warszawa
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy,
potrzebuję Waszej pomocy w doborze opony przedniej do Bandita 650 K10. I pytanie natury technicznej. Opona tylna jest praktycznie nowa. Kupować odpowiednik tylnej, czy raczej bez znaczenia jest, czy będę miał różny typ/kształt bieżnika z przodu i z tyłu i różnego producenta opony? Jeżeli chodzi o cenę to cóż... Nie chcę taniej i dobrej opony, bo po co mi dwie. Wolę dopłacić i mieć dobry jakościowo produkt, który będzie trzymał się nawierzchni i nie rozgrzewał lata świetlne.
Z góry dziękuję za pomoc.
potrzebuję Waszej pomocy w doborze opony przedniej do Bandita 650 K10. I pytanie natury technicznej. Opona tylna jest praktycznie nowa. Kupować odpowiednik tylnej, czy raczej bez znaczenia jest, czy będę miał różny typ/kształt bieżnika z przodu i z tyłu i różnego producenta opony? Jeżeli chodzi o cenę to cóż... Nie chcę taniej i dobrej opony, bo po co mi dwie. Wolę dopłacić i mieć dobry jakościowo produkt, który będzie trzymał się nawierzchni i nie rozgrzewał lata świetlne.
Z góry dziękuję za pomoc.
- Brzosek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/12/2007, 15:20
- Lokalizacja: z nienacka
Ja tam w życiu bym się nie przejmował tym że z tyłu jest inny model niż z przodu Pomijając sytuacji gdy ten zestaw byłby mocno nietrafiony.
Dalej chcesz dwóch opon Albo będzie genialnie trzymać, albo trzeba pilnować temperatury Ale do bandita nie potrzebujesz mega przyczepności, zależy czego wymagasz, coś w stylu pilot powerów da ci dużo przyczepności jak na w pełni drogową oponę, ale na przodzie wiele więcej niż 12000 km bym się nie spodziewał (i połowę tego na tyle), a coś w stylu pilot roadów będzie gorzej trzymać, ale zrobi mniej więcej dwa razy taki przebieg.
Tam na tył jak na tył, ale na przód zawsze daje coś bardzo dobrze trzymającego, tym bardziej że przody nie kończą się tak szybko. Więc na twoim miejscu postawiłbym na pilot powera albo jego odpowiednik.
//Zedytowałem bo było nie po polsku nawet jak na mnie. Chyba muszę zacząć czytać swoje posty przed wysłaniem
Dalej chcesz dwóch opon Albo będzie genialnie trzymać, albo trzeba pilnować temperatury Ale do bandita nie potrzebujesz mega przyczepności, zależy czego wymagasz, coś w stylu pilot powerów da ci dużo przyczepności jak na w pełni drogową oponę, ale na przodzie wiele więcej niż 12000 km bym się nie spodziewał (i połowę tego na tyle), a coś w stylu pilot roadów będzie gorzej trzymać, ale zrobi mniej więcej dwa razy taki przebieg.
Tam na tył jak na tył, ale na przód zawsze daje coś bardzo dobrze trzymającego, tym bardziej że przody nie kończą się tak szybko. Więc na twoim miejscu postawiłbym na pilot powera albo jego odpowiednik.
//Zedytowałem bo było nie po polsku nawet jak na mnie. Chyba muszę zacząć czytać swoje posty przed wysłaniem
Ostatnio edytowano 7/6/2013, 18:49 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
halo halo:) musze na dniach wymienić przednią i tylną oponę do kawy zx6r 2000r. Może ktoś ma takie moto i idealnie dopasowane opony i jeszcze dodam, że jest to mój pierwszy sezon. Polecaja mi Micheline pilot 3, co o nich sądzicie?
-
anieze89 - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 23/4/2013, 12:15
- Lokalizacja: Zabrze
Dobre do taczki
Nie ma czegoś takiego jak idealnie dopasowane opony. Przyczepność/wytrzymałość/przyczepność na zimnym i mokrym, te 3 rzeczy nie idą ze sobą w parze.
Pilot 3 czyli pilot road? Jeśli zamierzasz się dość wolno taczać to powinny wystarczyć.
Nie ma czegoś takiego jak idealnie dopasowane opony. Przyczepność/wytrzymałość/przyczepność na zimnym i mokrym, te 3 rzeczy nie idą ze sobą w parze.
Pilot 3 czyli pilot road? Jeśli zamierzasz się dość wolno taczać to powinny wystarczyć.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Dobry wieczor.
Chcialbym uzyskac od Was porade, odnosnie doboru gum. Otoz kupilem cbr600 rr, 2004. Obecnie jej opony nadaja sie bardziej na smietnik, niz do jazdy. Allegro mnogoscia propozycji powala, rozne fora roznie mowia, totez zapytam.
Michelin Pilot 2ct
Pirelli Diablo Strada
Metzeler Sportec M3
Continental Sport Attack
ktore z nich? A moze cos innego? Przeznacznie do glownie (99%) jazda turystyczna, bez wiekszych ekscesow, predkosci srednie i srednia agresywnosc jazdy. Powinny sprawdzac sie dobrze na suchej nawierzchni, jednak w czasie niespodziewanego deszczu nie chce narobic ze strachu w gacie :>. Reasumujac, potrzebuje uniwersalnych, dobrym opon na kilka tysiecy kilometrow
P.S. Uprzedzam pytania - rr i spokojna jazda - tak lubie, a ten motocykl po prostu zabojczo mi sie podoba.
Chcialbym uzyskac od Was porade, odnosnie doboru gum. Otoz kupilem cbr600 rr, 2004. Obecnie jej opony nadaja sie bardziej na smietnik, niz do jazdy. Allegro mnogoscia propozycji powala, rozne fora roznie mowia, totez zapytam.
Michelin Pilot 2ct
Pirelli Diablo Strada
Metzeler Sportec M3
Continental Sport Attack
ktore z nich? A moze cos innego? Przeznacznie do glownie (99%) jazda turystyczna, bez wiekszych ekscesow, predkosci srednie i srednia agresywnosc jazdy. Powinny sprawdzac sie dobrze na suchej nawierzchni, jednak w czasie niespodziewanego deszczu nie chce narobic ze strachu w gacie :>. Reasumujac, potrzebuje uniwersalnych, dobrym opon na kilka tysiecy kilometrow
P.S. Uprzedzam pytania - rr i spokojna jazda - tak lubie, a ten motocykl po prostu zabojczo mi sie podoba.
NS1 -> RS125 -> Monster 800 -> Hornet 600-> CBR600RR pc37
- sewii
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 29/12/2012, 16:50
- Lokalizacja: WPY//KRK
To te rennsport jeszcze produkujÄ…?
Wszystkie będą ok, oprócz conti. Chociaż do spokojnej jazdy nie potrzebujesz więcej niż pilot roada, a wystarczy na zdecydowanie dłużej.
sewii napisał(a):Michelin Pilot 2ct
Pirelli Diablo Strada
Metzeler Sportec M3
Continental Sport Attack
Wszystkie będą ok, oprócz conti. Chociaż do spokojnej jazdy nie potrzebujesz więcej niż pilot roada, a wystarczy na zdecydowanie dłużej.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Ave!
Szybkie pytanie - potrzebuję nową gumę na przód, i do wyboru mam:
Metzeler Lasertec
Bridgestone Battlax BT45
Pirelli Sport Demon.
Chętnie poczytam opinie nt w/w - przyczepność na mokrym, stabilność na podłużnych koleinach itp. Nie, nie kupię niczego droższego, bo nie mam kasy. Sport Demon już i tak przekracza mój budżet, a nie mogę pojeździć na starej i dozbierać, bo stara ma niełatalną dziurę.
Moto - Kawa GPZ600r (90r.), jazda głównie po mieście i krótkie traski, bez latania na gumie, kolanie, stopali, i innych szaleństw.
Z góry dzięki za odpowiedź
Szybkie pytanie - potrzebuję nową gumę na przód, i do wyboru mam:
Metzeler Lasertec
Bridgestone Battlax BT45
Pirelli Sport Demon.
Chętnie poczytam opinie nt w/w - przyczepność na mokrym, stabilność na podłużnych koleinach itp. Nie, nie kupię niczego droższego, bo nie mam kasy. Sport Demon już i tak przekracza mój budżet, a nie mogę pojeździć na starej i dozbierać, bo stara ma niełatalną dziurę.
Moto - Kawa GPZ600r (90r.), jazda głównie po mieście i krótkie traski, bez latania na gumie, kolanie, stopali, i innych szaleństw.
Z góry dzięki za odpowiedź
Dyplomacja - eskalacja. Najpierw strzelaj, potem pytaj.
-
CyberKozA - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 4/9/2007, 16:39
- Lokalizacja: Rzeszów
- nowakadam300
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/6/2013, 09:12
Nigdy jeszcze nie jeździłem na gumie od b która nie okazała by się kiepska Może miałeś jakiś model który się do czegoś nadaje, chociaż wątpię żeby udało się im zrobić coś co mogłoby konkurować z modelami od Pirelli/Metzelera/Dunlopa
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Ja smigam na metzelerach z5. Polecam na suchym i na mokrym. Zywotnosc zadowalajaca, grzeja sie ok, przyczepnosc dobra, na suchym skladaja sie dobrze chiciaz moj sprzet nie lubi sie skladac w winkle za mocno dzieki tym oponka z mojego f650cs wyciagam ostatnie poty
Mialem tez pirelli demon sport- srenie w mojej opinii ale w uslizgu na zwirku przednim kolem szybko zlapaly przyczepnosc.
Mialem tez pirelli demon sport- srenie w mojej opinii ale w uslizgu na zwirku przednim kolem szybko zlapaly przyczepnosc.
- gravesend
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 15/6/2013, 20:05
- Lokalizacja: bydgoszcz
Szukam używanych opon (przód i tył) do FZS 1000, co proponujecie?
budżet 400zł, pałowanie w mieście i winkle poza, ale nie duże złożenia
chciałbym żeby komplet wytrzymał do końca sezonu i fajnie się kleiły
słucham rad
ps. aktualnie jeżdżę na łysych bridgestone battlax bt016 (tył) i bt020 (przód) - one nigdy nie były dobre
budżet 400zł, pałowanie w mieście i winkle poza, ale nie duże złożenia
chciałbym żeby komplet wytrzymał do końca sezonu i fajnie się kleiły
słucham rad
ps. aktualnie jeżdżę na łysych bridgestone battlax bt016 (tył) i bt020 (przód) - one nigdy nie były dobre
- Uzetel
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 26/4/2013, 02:28
- Lokalizacja: brać na paliwo?
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości