929 PILNE!
Posty: 9
• Strona 1 z 1
929 PILNE!
http://moto.allegro.pl/item1064138544_h ... ilnie.html Chodzi mi o ten motocykl.
Byłem dzisiaj oglądać tą 929 jeździłem nią jedzie prosto wszystko ok ale ma jedną wadę niby jak wymieniał olej to mu się z przewrócił z podstawki i ma wgniecenie na ramie Nie duże ale jest i czy warto coś brać takiego?
Byłem dzisiaj oglądać tą 929 jeździłem nią jedzie prosto wszystko ok ale ma jedną wadę niby jak wymieniał olej to mu się z przewrócił z podstawki i ma wgniecenie na ramie Nie duże ale jest i czy warto coś brać takiego?
- Gizmor
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
- Lokalizacja: Rumia
Wgniecona rama od parkingówki? I ta rama oklejona carbonem żeby mu lekkosci dodać...?
Ktoś kto się na rzeczy zna sprawdzał to moto? Możesz mieć problemy ze sprzedażą - ludzie wybrzydzają a czegoś takiego nie zamaskujesz.
Ktoś kto się na rzeczy zna sprawdzał to moto? Możesz mieć problemy ze sprzedażą - ludzie wybrzydzają a czegoś takiego nie zamaskujesz.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Nie od prakingówki tylko jak moto niby był bez owiewek to spadł z podnośnika czy czegoś takiego i się nadział na jakąś rure czy cuś. Jeszcze nie ale napewno pojadę do serwisu go sprawdzić. Mówił nawet że na miejscu moge go rozebrac na części pierwsze i pooglądać a napewno owiewki nie są poklejone itp.
- Gizmor
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
- Lokalizacja: Rumia
A co to za problem kupić ładne oryginalne owiewki pod kolor do 929 ?
Znam kilka motocykli które na torze jeździły w innych owiewkach - maiły kilka konkretnych gleb na innym zestawie, po przebraniu w oryginalne owiewki poszły jako bezwypadkowe, jeden z nich miał małą wgniotę na ramie że też niby przewrócił się w garażu.
Rama aż tak miękka nie jest - nie wierz w takie bajki.
Nie raz znajomym motocykl z podnośnika spadł - i żadnych śladów nie było.
Znam kilka motocykli które na torze jeździły w innych owiewkach - maiły kilka konkretnych gleb na innym zestawie, po przebraniu w oryginalne owiewki poszły jako bezwypadkowe, jeden z nich miał małą wgniotę na ramie że też niby przewrócił się w garażu.
Rama aż tak miękka nie jest - nie wierz w takie bajki.
Nie raz znajomym motocykl z podnośnika spadł - i żadnych śladów nie było.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Gizmor, sorry ale ty jestes tak napalony ,że żadne tłumaczenie o jakimś przekręcie nie ma sensu. Motor to nie samochód, zawsze bedzie jechał prosto, w pierwszy deszczy,albo po hamowaniu z dużej prędkoci okaże się jak jest naprawde. moim zdaniem, rama jest najważniejsza, całą reszte można naprawić!
- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
Rama jest jedyną częścią w motocyklu NIE WYMIENNA.
Jak ten motocykl jeździł na torze to :
miał owiewki torowe, sety torowe, okładziny z karbonu (ten to ma jakieś naklejki) i wiele innych bajerów. Nie mówie że motocykl z toru to zło, wrecz przeciwnie, jak ktoś dba to można brać. Ale nie z wgniecioną ramą.
Mój znajomy kiedyś miał ślizga dość porządnego. Rama miała wgniecenie może nie malutkie ale miała. Po 3 miesiącach wpadając w dziurę na ulicy po prostu mu pękła...
Nie wierz w bajki od parkingówek co najwyżej może się dekielek porysować.
Jak ten motocykl jeździł na torze to :
miał owiewki torowe, sety torowe, okładziny z karbonu (ten to ma jakieś naklejki) i wiele innych bajerów. Nie mówie że motocykl z toru to zło, wrecz przeciwnie, jak ktoś dba to można brać. Ale nie z wgniecioną ramą.
Mój znajomy kiedyś miał ślizga dość porządnego. Rama miała wgniecenie może nie malutkie ale miała. Po 3 miesiącach wpadając w dziurę na ulicy po prostu mu pękła...
Nie wierz w bajki od parkingówek co najwyżej może się dekielek porysować.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Gizmor napisał(a):Tylko że jakby miał szlifa to by było gdzie ibndziej napewno jakieś obtarcie czy to na zadupku czy to jakaś pokrywa lub sety a tu nic nie ma?
Jak już wspomniałem jeśli ktoś się przyłoży to wszystko można zatuszować - kwestia kosztów.
Weź ze Sobą kogoś kto na prawdę zna się na motocyklach i niech chłodnym okiem oceni czy warto pchać się w tą 929.
Znam też pewien przypadek gdzie byłą lekka wgniotka na ramie i po przejechaniu przez dziurę (dość konkretną, aż felga poszła) przednim kołem zaczęło pękać.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości