Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
Advertisement
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez bassboten » 8/2/2011, 15:16

Witam mam kilka problemów I pytań:
1.Najważniejszy problem jest taki, że w silniku w okolicach 5 tys obr coś szeleści/stuka-co to może być?
2.Ile oleju wlać do lag?
3.Jaki olej do silnika polecacie?
4.Co zrobić z przekręconym gwintem świecy??(jakiś pacjent krzywo wkręcił i lipa), prowizorycznie jakoś to zrobiłem i powietrza nie przepuszcza, ale obawiam się, że przy wymianie świecy ten patent będzie już na nic.
5 Honda przejechałem 10 tys w tamtym sezonie i zaczęła gorzej palić, więcej pali i ogólnie coś jej dolega-zawory, gaźniki??

Trochę mam tych pytań, ale to moje pierwsze 4t ;)
Z góry dziękuję za odpowiedź.
bassboten
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2007, 10:22


Postprzez gruby19 » 8/2/2011, 15:48

1. Nie wiem
2. Nie wiem
3. Bell-Ray
4. Nie wiem
5. Nie wiem
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo


Postprzez sopel_95 » 8/2/2011, 17:43

bassboten napisał(a):Witam mam kilka problemów I pytań:
1.Najważniejszy problem jest taki, że w silniku w okolicach 5 tys obr coś szeleści/stuka-co to może być?
2.Ile oleju wlać do lag?
3.Jaki olej do silnika polecacie?
4.Co zrobić z przekręconym gwintem świecy??(jakiś pacjent krzywo wkręcił i lipa), prowizorycznie jakoś to zrobiłem i powietrza nie przepuszcza, ale obawiam się, że przy wymianie świecy ten patent będzie już na nic.
5 Honda przejechałem 10 tys w tamtym sezonie i zaczęła gorzej palić, więcej pali i ogólnie coś jej dolega-zawory, gaźniki??

Trochę mam tych pytań, ale to moje pierwsze 4t ;)
Z góry dziękuję za odpowiedź.


1.Może to być coś z tą krzywo wkręconą świecą. Możliwe, że jak świeca jest źle wkręcona to troszkę wystaje za bardzo i tłok może w nią uderzać.
5.Czyszczenie i synchronizacja gaźników+regulacja zaworów
Avatar użytkownika
sopel_95
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Koval135 » 8/2/2011, 19:35

1.Mozliwe ze lancuszek/i rozrzadu albo kosz sprzegla.Albo poprostu cos sie obluzowało.
2.Niestety serwisowki nie podaja
3.Bellray 10W40 pólsyntetyk
4.Najprostszym,najtanszym i najpewniejszym poza wymiana glowicy jest naprawa gwintu z tymi spręzynkami,alebo przegwintowanie na wieksza srednice i szukanie swiecy z grubszym gwintem,tak czy inaczej cza głowice siagnac.
5.Zawory,gaźniki,swiece,filtr powietrza.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 8/2/2011, 21:11

ja dzis wziołem sie za swoją maszyne na początek zawory znajomy mi wyregulował a jutro biorę sie za wszystkie płyny i mozna bedzie juz złozyc i troche posmigac :D
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez karoll17 » 8/2/2011, 21:13

a jak u was przygotowywania do sezonu?
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 9/2/2011, 10:25

Zmienilem tylko linke sprzegła na oryginal,wypucowalem moto na cacy,wypralem ciuchy na moto i tyle,teraz czekam na wiosne :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez gruby19 » 9/2/2011, 12:51

a u mnie akumulator cały czas w pokoju stoi ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez bassboten » 9/2/2011, 14:24

Dzięki za odpowiedzi, do zaworów i gaźników niestety nie posiadam sprzętu więc muszę poszukać jakiegoś mechanika, ponieważ dotychczasowy niestety ma za długie terminy oczekiwania-ok. 2 miesięcy, z tym że obiecuje, że będzie na jutro ehh... Jest tu ktoś z mazowieckiego?? Możecie polecić jakiegoś gościa, który mi to zrobi?? Okolice Warszawy, Płocka, Płońska?? :)
bassboten
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2007, 10:22

Postprzez Koval135 » 9/2/2011, 16:07

gruby19 napisał(a):a u mnie akumulator cały czas w pokoju stoi ;)


U mnie tez,do tego regularnie doladowywany :wink: Paliwo z gazników tez spuszczone,moto wypucowane ale to raczej przygotowanie do zimy bylo a nie do sezonu :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez gruby19 » 9/2/2011, 18:06

Koval135 napisał(a): to raczej przygotowanie do zimy bylo a nie do sezonu :wink:

to miało zobrazować moje przygotowania do sezonu... (czyli ich brak ;) )
co do paliwa, obawiam się, że nic z nim nie zrobiłem... chyba, że staruszek coś grzebał, a mi nie powiedział, chociaż szczerze wątpie...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Koval135 » 9/2/2011, 19:58

A z czego byś chciał wache spuszczac jak ty masz wtryski zamiast gaźników? :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 9/2/2011, 21:21

dzisiaj pozmieniałem płyny i pomalowałem wydech.Jutro jak bedzie pogoda to pewnie bedzie jakis wypad bo juz sie nie moge doczekac :D
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 10/2/2011, 09:28

I jak kolektory na Å‚aczeniu z rura tlumika,nie zgnite jeszcze? :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 10/2/2011, 17:50

cały wydech wporządku tylko nie wiem co sie dzieje z zaciskiem poniewaz cały cas mi tarcze lekko błokuje a juz go rozbierałem i próbowałem go zrobic ale nie wiele to dało :evil:
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez karoll17 » 10/2/2011, 20:40

może macie jakies rady na to dodam jeszcze ze klocki są nowe i tarcza tak jakby nowa(kupiona używana ale w dobrym stanie)
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez karoll17 » 10/2/2011, 20:57

chłopaki mam jeszcze jedno pytanie wiecie gdzie mozna kupic tanio nie połamane i z wszystkimi mocowaniami plastiki do hondy poniewaz moją kupiłem po jakims wypadku lecz o tym nie wiedziałem i przednie plastiki nie mają polowy mocowan i były lepione na rózne sposoby a bardzo zalezy mi na nich
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 10/2/2011, 21:06

http://src-rockers.pl/artykuly/regenera ... adero-125/

Tutaj opisalem jak prawidłowo se poradzic z tym bo mialem ten sam problem.Mozliwe tez ze tarcza jest krzywa lub poprostu klocki sie jeszcze nie dotarly,pozatym klocki zawsze troche tra o tarcze,ale jesli czuc ze zaczynaja hamowac kolo to nalezy sie tym zajac.Mozliwe tez ze nie sa dokładnie odpowietrzone.

A co do plastików-najtaniej allegro,motobajzle itp,najlepiej jak masz mozliwosc obejrzenia na zywo,ale licz sie z koneicznoscia lakierowania.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 21:13

po 1 edytuj posty bo poleci warn. po 2 zdemontuj i rozbierz zacisk. wyczysc go dokładnie. wyciśnij do 3/4 tłoiczki. umyj je dokładnie ewentualnie jak są zaśniedziałe to mozna delikatnie drobnym papierkiem przetrzec i troche nasmarowac. zapewne to tłoczki nie wracają chetnie i ci blokuje :D inna sprawa mogą byc źle ułozone klocki i taka blaszka która przytrzymuje klocki. ja miałem blaszke odwróconą w złąstrone i tez dociskała klocki i ciągle ocierały wiec tez to sprawdz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Koval135 » 10/2/2011, 21:19

ja robic to robic bez sciemy,zacisk rozebrac na czesci pierwsze,wyciagnac i przesmarowac wszystkie prowadnice,pozatym wyciagnac tłoczki,wypolerowac je i wydlubac uszczelki tłoczków,pod nimi krystalizuje sie płyn hamulcowy i je sciska,przez co tez utrudnia ich powrót.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości




na górê