[Zipp Neken ] Zipp Neken - tanie wozidełko
Nie wiem dokładnie ale mi się wydaje że w yamasaki jak w gb street nie ma blokad poza modułem zapłonowym a tak propo tego co napisałeś widać że nie jesteś rozgarniety xD bo w jak w biegowym moto znajdzjesz wariator xDDDDDDDD radze ci następnym razem patrz co piszesz <br><hr>RomikoKomentatorzy napisał(a):Witam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).<br><hr>Hawe <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PRZECZYTAJCIE TO!!
SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE.
JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE:
1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM
PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ
A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH.
2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;]
3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L
TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p
4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.<br><hr>orlik
SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE.
JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE:
1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM
PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ
A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH.
2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;]
3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L
TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p
4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.<br><hr>orlik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):to 100km/h potwierdzone jakos??? czy tylko z opowiesci??. bo ja mam nekena i leci mi tylko 65km/h znajomy tez ma nekena i tez mu leci 65/h. Robiles cos przy swoim??<br><hr>xxx<br>
Mi też leciał 65 bo miał blokady!!! Blokady są w module.
Musisz wymienić moduł na sportowy albo w swoim przeciąć różowy kabelek i wtedy pojedzie wam 80-100km/h
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>bazyl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i kogo chcecie w chu** zrobic czy chcecie sie popisac chetnie bym obejrzal jak wam to 100 leci chyba tarcze licznika sobie wydrukowaliscie jakas dziwna. Jakos nikt wam w te bajki nie wierzy Honda Nsr 125 cm3 leci co najwyzej 170 km/h Honda NS1 montesa 50 cm3 jedzie max 120km/h przy 6 biegach to o czym wy tu piszecie ze neken wyciagnie 100 km/h na 4 bez przerobek silnika. Zapraszam na forum simsony.net tam zalozcie temat ze wam neken 100 leci to was wysmieja<br><hr>celfunKomentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):taa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz<br><hr>neken<br>Komentatorzy napisał(a):ja mam przejechane 2100 i dochodze do zera czyli gdzie tak okolo 90-100.Zalezy od tego czy pod wiatr czy z wiatrem i wez przytrzym sobie licznik jak bedziesz jechal.Bo te liczniki jak jest duza predkosc cofaja i jak go przyciszniesz to jest ok.<br><hr>szczur1214<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolega jest zainteresowany kupnem zetki, jak długo ją masz? Psuje się coś?<br><hr>Gojus_96Komentatorzy napisał(a):Romet Zetka 50 z pewnością jest o wiele lepsza!!!<br><hr>Bartez<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Najlepiej to go najpierw dotrzeć i to w miare spokojnie,potem wymieniasz moduł i powinien ci iść lpiej,nie zarzynaj go na samym początku a będziesz z niego zadowolony.<br><hr>maroKomentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Największe głupstwa jakie widziałem napisane za pomocą ..caps-locka". Ale się uśmiałem XDKomentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJCIE TO!!
SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE.
JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE:
1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM
PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ
A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH.
2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;]
3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L
TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p
4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.<br><hr>orlik<br>
<br><hr>angus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak nie wieżycie ze leci 90 to obejrzyjcie to http://www.youtube.com/watch?v=FfixUvmq8L
wolno sie rozpędza ale ludzie to jest biegóka a na dodatek ma 18 calowwe kola
Wyjdzcie z przekonania że chinol to cotygodniowe jeżdżenie do serwisu i 50v-maxsu
wolno sie rozpędza ale ludzie to jest biegóka a na dodatek ma 18 calowwe kola
Wyjdzcie z przekonania że chinol to cotygodniowe jeżdżenie do serwisu i 50v-maxsu
- bazyl51
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 17/4/2011, 20:23
Ja mam takiego nakena od tygodnia.Wiem ze trzeba go dobrze dotrzec,ale chcialem sprawdzic ile pojdzie ma blokade poniewaz jest z salonu lecialem nim 80km/h i jeszcze sie bujal ale juz nie chcialem wiecej bo na dotarciu tak normalnie to jezdze 50km/h,a we dwoch 45km/h.Bylem bardzo zdziwiony ze "NEKEN"z blokada polecial az 80km/h.<br><hr>Naznaczony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niesamowite, jak zdejmiesz blokady to pewnie poleci ze 130km/h, a z górki 200km/h<br><hr>BananKomentatorzy napisał(a):Ja mam takiego nakena od tygodnia.Wiem ze trzeba go dobrze dotrzec,ale chcialem sprawdzic ile pojdzie ma blokade poniewaz jest z salonu lecialem nim 80km/h i jeszcze sie bujal ale juz nie chcialem wiecej bo na dotarciu tak normalnie to jezdze 50km/h,a we dwoch 45km/h.Bylem bardzo zdziwiony ze "NEKEN"z blokada polecial az 80km/h.<br><hr>Naznaczony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zipp Neken – opinia
ZAKUP
Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu.
PIERWSZE WRAŻENIA
Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem
KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS
Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje.
Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg.
TUNING
Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA.
HISTORIA
180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy
420 km – zepsuta dętka
861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego
1980 km – zamontowanie licznika rowerowego
<br><hr>krzysztof163
ZAKUP
Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu.
PIERWSZE WRAŻENIA
Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem
KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS
Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje.
Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg.
TUNING
Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA.
HISTORIA
180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy
420 km – zepsuta dętka
861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego
1980 km – zamontowanie licznika rowerowego
<br><hr>krzysztof163
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam Też mam Zippa Nekena przerobionego na 72 ccm. Wymieniłem moduł na New Racing C.D.I z firmy Vetric Raxing i po prostej tylko jedzie 80km/h. Słyszałem że jak się odłączy różowy kabelek to sie moduł odblokuje i będzie lepiej śmigał. Pomóżcie i dajcie mi jakąś radę.<br><hr>MichałKomentatorzy napisał(a):Ja mam nekena przez 4 miesiące i zrobiłem nim 6 tysiecy km. Jestem z niego zadowolony. Leci 90-100km/h bo przerobiłem go na 72ccm za nie duże pieniądze. Gorąco polecam!!!<br><hr>Szczawik2043<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Blokady masz na module w tumniku i nie jestem pewien ale chyba w gazniku <br><hr>DawidKomentatorzy napisał(a):Witam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).<br><hr>Hawe <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja jadąc Nekenem pierwszy raz z 'salonu' do domu na dobrej drodze wyciągnąłem 60 km/h, a później sprawdzając licznik poleciał do 70.Komentatorzy napisał(a):Ja mam takiego nakena od tygodnia.Wiem ze trzeba go dobrze dotrzec,ale chcialem sprawdzic ile pojdzie ma blokade poniewaz jest z salonu lecialem nim 80km/h i jeszcze sie bujal ale juz nie chcialem wiecej bo na dotarciu tak normalnie to jezdze 50km/h,a we dwoch 45km/h.Bylem bardzo zdziwiony ze "NEKEN"z blokada polecial az 80km/h.<br><hr>Naznaczony<br>Komentatorzy napisał(a):Niesamowite, jak zdejmiesz blokady to pewnie poleci ze 130km/h, a z górki 200km/h<br><hr>Banan<br>
Licznik może być lekko niedorobiony, ale zaręczam, że nowy 55-60 km/h poleci.
Przedmówca jest CIUL I DEBIL !!!, nigdy nie jeździł Zippem Nekenem.
Mnie osobiście też to dziwi - poczekam na zdjęcie blokady; ciekawe ile wtedy pójdzie ?!<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To śmiej się dalej patrząc na krzywe ku**sy. Neken to naprawdę fajna maszyna i dla mnie to nie wstyd, że jest składany w Chinach, bo nie liczy się aż tak kraj pochodzenia jak Firma.Komentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJCIE TO!!
SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE.
JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE:
1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM
PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ
A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH.
2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;]
3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L
TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p
4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.<br><hr>orlik<br>Komentatorzy napisał(a):Największe głupstwa jakie widziałem napisane za pomocą ..caps-locka". Ale się uśmiałem XD
<br><hr>angus<br>
Życzę wszystkim szerokiej drogi ;]
<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem czy coś pomogę:Komentatorzy napisał(a):mój jest tak zamulony jak więcej gazu dodam to mi gaśnie jak dodam raptownie co zrobić<br><hr>mateusz<br>
Ja mam nowego Nekena i zauważyłem, że wystarczy potrzymać 2-3 tys./obr. przez 2-3 min. na ssaniu, żeby się rozgrzał, a potem ssanie wyłączyć i można jechać.
Raptowne odkręcanie manetki gazu przy ruszaniu powoduje gaśnięcie wiec nie należy tego robić. Najlepiej jest gaz ustawić w zakresie 1/4 - 1/2 odkręcenia manetki ;]<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poprawka - do ok. 60 km/h jest dobrze. Później zapierdala wskazówka do 70-80 km/h.Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):100km/h to ci moze leci, ale z giewontu.
te liczniki zawyżają. do 50 pokazuje dobrze ale powyżej to licznik leci w h**a<br><hr>lion987<br>
Powinni to naprawić !!!<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Waga motocyklisty i opór powietrza jaki stanowi jest rzeczą niezaprzeczalną ;]<br><hr>NekenomanKomentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):cZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???<br><hr>ZiPper<br>Komentatorzy napisał(a):neken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
<br><hr>szczur1214<br>Komentatorzy napisał(a):taa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz<br><hr>neken<br>Komentatorzy napisał(a):za groby jestes moj leci 92 km/h mierzony gillera dna 125 schudnij troche to poleci wiecej... <br><hr>.hehe<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Albo jeździj rowerem z silnikiem od moto-kosy. Po co tak pier***ić, albo ci się podoba, albo nie mów nic !!!Komentatorzy napisał(a):A kto ci każe!! Masz wybór??TO SOBIE KUP STARĄ HONDĘ itp. LEPSZA JEST??<br><hr>ALI<br>
<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy ktoś może mi powiedzieć jak w Nekenie działa kranik od paliwa - jak działa w jakiej pozycji ?!
Z góry dzięki za info !<br><hr>Nekenoman
Z góry dzięki za info !<br><hr>Nekenoman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości