Radio Ścigacz?
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Koval135 napisał(a):jak bedziecie grac prawdziwego Rock'a to jestem za
Jestem za! Pomijając już muzykę, fajnie by było posłuchać czegoś na temat jednośladów. I nikt by nas w złym świetle nie przedstawiał
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Ano wiadomo, że i może fajnie z takim typowym moto-radiem... już wiemy, że kilka osób z radością by odpalała taką stację tylko teraz pytanie dość poważne... czy jest ktoś kto czuje się na siłach prowadzić jakiś autorski program?
Sejwel, Konio, Szafa - jeśli poważnie myślicie o tym to zastanawiać się proszę dokładniej - ile czasu chcecie spędzić pry tym dziennie/tygodniowo
- jaki subject będziecie ogarniać, czy zwyczajnie co ślina na język przyniesie (ale jakiś target zawsze musi być żeby bałaganu nie robić na antenie)
Hugo - nie bądź takim pesymistą.... trochę więcej wiary w ludzi
Czester - i dont know... sądzę, że lepiej by to wyglądało gdyby było to prawdziwe radio ścigaczowe - na stronie ŚCIGACZA.
nie mam pojęcia co można załatwić z "władzami" tego portalu i na jakiej zasadzie by to działało... no ale jak wspomniałem nie będę nikomu gitary zawracał do czasu jak nie dojdę/dojdziemy do wniosku, że mamy ludzi co się piszą na work i wiemy jak to będzie wyglądać... no fakt, że jeśli będzie tylko garstka to można zrobić np. każdego dnia lub kilka dni w tygodniu kilka godzin... każdy będzie wiedział, że np. zamiast oglądać familiade, detektywów czy tv shop może ze spokojem przeznaczyć ten czas na popierdółki przy kompie połączone ze słuchaniem radia - branżowego
"...pie***e ten Twój serial, idę posłuchać KONIA bo będzie dziś mówił o latających dywanach.."
Wiadomo, że każdy z nas ma jakieś życie i obowiązki więc jeśli coś ma powstać to na bank nie "na jutro" bo to też wymaga czasu... ale co ważne; my sami musimy chcieć
Sejwel, Konio, Szafa - jeśli poważnie myślicie o tym to zastanawiać się proszę dokładniej - ile czasu chcecie spędzić pry tym dziennie/tygodniowo
- jaki subject będziecie ogarniać, czy zwyczajnie co ślina na język przyniesie (ale jakiś target zawsze musi być żeby bałaganu nie robić na antenie)
Hugo - nie bądź takim pesymistą.... trochę więcej wiary w ludzi
Czester - i dont know... sądzę, że lepiej by to wyglądało gdyby było to prawdziwe radio ścigaczowe - na stronie ŚCIGACZA.
nie mam pojęcia co można załatwić z "władzami" tego portalu i na jakiej zasadzie by to działało... no ale jak wspomniałem nie będę nikomu gitary zawracał do czasu jak nie dojdę/dojdziemy do wniosku, że mamy ludzi co się piszą na work i wiemy jak to będzie wyglądać... no fakt, że jeśli będzie tylko garstka to można zrobić np. każdego dnia lub kilka dni w tygodniu kilka godzin... każdy będzie wiedział, że np. zamiast oglądać familiade, detektywów czy tv shop może ze spokojem przeznaczyć ten czas na popierdółki przy kompie połączone ze słuchaniem radia - branżowego
"...pie***e ten Twój serial, idę posłuchać KONIA bo będzie dziś mówił o latających dywanach.."
Wiadomo, że każdy z nas ma jakieś życie i obowiązki więc jeśli coś ma powstać to na bank nie "na jutro" bo to też wymaga czasu... ale co ważne; my sami musimy chcieć
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
Konio napisał(a):zreszta panowie trzeba dostac zgode zeby prowadzic radio scigacz.pl bo potem moga byc problemy... tak samo byly sapy juz o mape uzytkownikow
dlatego mapa ma w tytule ze jest nieoficjalna... to pewnie z radiem tez trzeba by bylo tak zrobic... a jak by sie ludziom "z gory" spodobalo mozna by bylo myslec o oficjalnym tytule... wiec trzeba sie brac do roboty
a co wy na to jakby ktos umial dobrze czytac artykuly albo aktualnosci ze scigacza za zgoda od scigacza? to by mogla byc audycja dla leniwych np
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
LucaBrossi napisał(a):"...pie***e ten Twój serial, idę posłuchać KONIA bo będzie dziś mówił o latających dywanach.."
+1
Jak bedzie po sesji to moge sie troche pobawic
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Dobra... w wolnej chwili przygotuję co trzeba by wystartować... jeśli ktoś się chce podpiąć z jakimś pomysłem to dawać znać bo jak usiąde do robienia jingli itp to już polece hurtowo - dla wszystkich
Myśle, że narazie choć coś na próbę zrobię...
postaram się na dniach zacząć grzebać!
szacun
Myśle, że narazie choć coś na próbę zrobię...
postaram się na dniach zacząć grzebać!
szacun
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
Jak ma być ciekawie tak na serio to co?? Wywiady ze znanymi (nie będzie trudno... mamy swoje wtyki na sp, na ścigaczu i w innych dobrych miejscach), audycja techniczna, audycja o ciuchach, macca squad i ptp , audycja dla skuterzystów, audycja o wyścigach i torze, audycja "kupujemy używane moto", audycje o zwykłych popularnych motocyklach i wywiady z właścicielami... Moto to temat rzeka i jest o czy gadać...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Super super... tylko jak np. w moim przypadku to wiedzę mam stosunkowo dość małą a na prowadzenie programu o ciuchach, wyścigach czy technice mechanicznej już za małą.... jestem motocyklistą od dość niedawna więc jedyne co mogę tu zrobić to podpierać się wiedzą innych na temat motocykli. Mogę składać dźwięki, robić produkcje dźwiękowe i trzymać w ryzach sprawy techniczno-radiowe... postaram się w wolnej chwili pomyśleć nad jakimś małym próbnym godzinnym programie... wywiady i cała reszta którą opisałeś - jak najbardziej! Będę się z Tobą MIKI kontaktował w sprawie tych Twoich wtyk... jeśli będziesz miał oczywiście ochotę się pobawić!
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
hehe spoko ale moje wtyki to nasze wtyki - Ścigaczowe... Ale zawsze coś pomogę... Mogę pomóc w technicznych audycjach i w audycjach o zakupie używanych moto...
Przemyśl i dawaj zapotrzebowanie na materiał... Może nas Ścigacz przyjmie na etat hehe
Przemyśl i dawaj zapotrzebowanie na materiał... Może nas Ścigacz przyjmie na etat hehe
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Spoko spoko, pozostaniemy w kontakcie... odezwę się w stosownej chwili.
Aktualnie czekam na decyzje z ZAiKS'u i szukam serwera żeby gdzieś postawić to radio... co by więcej niż 10 osób mogło posłuchać
Prace w tokuuu
Aktualnie czekam na decyzje z ZAiKS'u i szukam serwera żeby gdzieś postawić to radio... co by więcej niż 10 osób mogło posłuchać
Prace w tokuuu
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
IRO... to pomyśl dokładnie i zrób sobie "plan" takiej pierwszej audycji... jak ma wyglądać, o czym mówisz - jakie tematy poruszasz, co będzie dominować: MUZYKA CZY ROZMOWY, spisz sobie na kartce "wejścia antenowe" - co będziesz mówił itp... zaczyna się od pisania sobie tego co będziemy mówić, później dochodząc do wprawy porzucisz kartkę i długopis i będziesz nawijał z głowy
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
fajnie byłoby gdyby więcej "znawców" się w to włączyło, np Melvin i Szafiks coś o Stuncie by pogadali, Przemo coś o mechanice, bo chłop ma pojęcie bardzo duże, Falconiforme mógłby coś dorzucić o tuningu, Griso Eneasz i Hefron o technice jazdy na torze, Kosta o ciuchach... ale który z nich będzie chciał się w to bawić? myślę, że żaden...
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
ano też się tego obawiam.. no ale zawsze zostaje opcja zgrania wypowiedzi panów linią telefoniczną bądź skype'ową.... przeprowadzam krótką rozmowę, którą nagrywam, składam i emituje
Z tych samych elementów można zbudować huśtawkę dla dzieci i szubienicę.
-
LucaBrossi - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 16/4/2010, 13:21
- Lokalizacja: Poznań
LucaBrossi napisał(a):ano też się tego obawiam.. no ale zawsze zostaje opcja zgrania wypowiedzi panów linią telefoniczną bądź skype'ową.... przeprowadzam krótką rozmowę, którą nagrywam, składam i emituje
To może się udać... Takie wywiady mogły by być też z najaktywniejszymi i najciekawszymi userami forum... Jakiś standardowe kilka pytań + luźna rozmowa...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
miki1406 napisał(a):LucaBrossi napisał(a):ano też się tego obawiam.. no ale zawsze zostaje opcja zgrania wypowiedzi panów linią telefoniczną bądź skype'ową.... przeprowadzam krótką rozmowę, którą nagrywam, składam i emituje
To może się udać... Takie wywiady mogły by być też z najaktywniejszymi i najciekawszymi userami forum... Jakiś standardowe kilka pytań + luźna rozmowa...
Bierz sie za pisanie textu o panewkach
Mozemy zrobic probe glosow etc - wiadomo, jesli ktos bedzie gadal jak Paris Hillton to raczej nie bedzie sie nadawal do prowadzenia audycji
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Spoko spłodzę coś w domu bo wiedzę mam na ten temat ostatnio sporą
O i pierwsza część gotowa
Panewkowy ból głowy - czyli stuk puk i problem gotowy...
Jedziemy... Ładna czysta droga... Odkręcamy i jest fajnie... Przychodzi jednak moment w którym musimy rolgaz odpuścić. Słyszymy z okolicy silnika dziwny intensywny terkot... Co to do ku*** nędzy jest!!!
Tak właśnie zaczyna się długa droga naprawy jednej z najważniejszych części silnika...
Panewka - element, który wraz z korbowodem, jego stopką i czopem wału stanowi ułożyskowanie połączenia wał-korbowód. Niby niezniszczalny!!! A jednak... Cienko ścienne panewki składają się ze stalowej skorupy i z warstwy stopu aluminiowo(lub miedziowo) - cynowego.
Awaria panewki polega na starciu lub spaleniu powierzchni aluminiowo(lub miedziowo) - cynowej, lub poprostu na przytarciu i obróceniu panewki w stopce korbowodu.
Po takiej awarii pojawia się między czopem wału a korbowodem nadwymiarowy luz, który objawia się pukaniem. Uważajcie!!! Dopiero ekstemalne zużycie panewek powoduje zaświecenie kontrolki niskiego ciśnienia oleju. Uwaga!!! Pukanie może pojawić się także w okolicach głowicy. Świadczy to o uderzaniu (przez luz na korbowodzie) tłoka w głowicę lub zawory... Bardzo niebezpieczny objaw...
Zaniechanie naprawy kończy się urwaniem korbowodu (strzał z korby) i najczęściej rozerwaniem karterów bloku silnika. Dadatkowo można zniszczyć głowicę i zgninąć?!? Jak to... Jeśli jedziemy z dużą prędkością a silnik praktycznie nam się rozrywa to jest duże prawdopodobieństwo jego zblokowania... i uślizgu tylnego koła... Nie warto jeździć z uszkodzonym piecem.
Najczęściej awaria panewki pojawia się:
1. Jeśli zaczynasz uprawiać stunt na motocyklu nie przerobionym, to po udanym pionie, może nas to dopaść... Moto zaciągnie powietrza smokiem olejowym i nieszczęście gotowe.
2. Kiedy moto miało wywrotkę i skrzywieniu nawet nieznacznemu uległ wał... Zatrze się panewka główna...
3. Kiedy nie dbamy o moto... Katujemy je...
4. Kiedy ktoś coś już rzeźbił przy tym układzie...
5. Kiedy piec motocykla normalnie się wyeksploatuje.
Jak poprawnie zdiagnozować awarię panewki?? Są cztery sposoby.
1. Na szybko - spuszczamy olej do miseczki (ja zrobiłem to do bańki 5l po borygo, której bok wyciąłem tapeciakiem aby utworzyć pojemnik. Czekamy z 10minut, aż olej się ustoi, a płatki panewki opadną na dno. Przelewamy powoli olej do innej bańki tudzież pojemnika i patrzymy na końcóweczkę oleju, która pozostała w naszej miseczce... Jeśli są tam płateczki złoto-czarne, lub złote to na pewno elementy startej panewki!!! Nie ma się zazwyczaj co łudzić, że to normalne, że może zostały... Jak zaczeło pukać to silnik do roboty.
2. Zdejmujemy miskę olejową i sprawdzamy czy korbowody nie maja luzów góra<->dół... Równolegle do wału korby mogą mieć lekki luz.
3. Rozkręcamy po protu stopki korbowodu i oceniamy wygląd panewki... Jeśli panewka jest jakby przytarta, a na jej powierzchni widzimy przebłyski miedzi to jest ona zużyta... Sprawna panewka ma kolor po przetarciu czystą szmatką taki matowo srebrny - grafitowy.
4. Pomiarowanie... Nie do wykonania w zwykłym domowym warsztacie - potrzebne do tego specjalistyczne urządzenia pomiarowe.
Panewka nie ślizga sie po wale... To mylne podejście... Między panewką a czopem wału tworzy się tzw. film olejowy... Pod wpływem ciśnienia oleju, poprzez kanały w wale olej dostaje się na panewki i tworzy warstwę ślizgową... Zatarcie pojawia się gdy oleju tam nie ma (pion lub nie dbanie o moto), lub gdy wał zaczyna puchnąć (katowanie). Czop zaczyna ślizgać się po panewce, która jak widzimy po składzie jest miękka...
Jazda na tłuczącej panewce, a nawet kilkakrotne uderzenie może spowodować już tzw. jajo... Czyli odkształcenie jajkowate czopu wału lub zgięcie/odkształcenie stopki korbowodu...
Wszystko to spowodowane jest też po części przez producenta. Ma być lekko i ma zasuwać... Kto powiedział, że ma być solidnie...
W następnym odcinku z cyklu "Panewkowy ból głowy - czyli stuk puk i problem gotowy..."
Opowiem jak należy zabierać się za naprawę uszodzenia panewki oraz obale pare mitów.
O i pierwsza część gotowa
Panewkowy ból głowy - czyli stuk puk i problem gotowy...
Jedziemy... Ładna czysta droga... Odkręcamy i jest fajnie... Przychodzi jednak moment w którym musimy rolgaz odpuścić. Słyszymy z okolicy silnika dziwny intensywny terkot... Co to do ku*** nędzy jest!!!
Tak właśnie zaczyna się długa droga naprawy jednej z najważniejszych części silnika...
Panewka - element, który wraz z korbowodem, jego stopką i czopem wału stanowi ułożyskowanie połączenia wał-korbowód. Niby niezniszczalny!!! A jednak... Cienko ścienne panewki składają się ze stalowej skorupy i z warstwy stopu aluminiowo(lub miedziowo) - cynowego.
Awaria panewki polega na starciu lub spaleniu powierzchni aluminiowo(lub miedziowo) - cynowej, lub poprostu na przytarciu i obróceniu panewki w stopce korbowodu.
Po takiej awarii pojawia się między czopem wału a korbowodem nadwymiarowy luz, który objawia się pukaniem. Uważajcie!!! Dopiero ekstemalne zużycie panewek powoduje zaświecenie kontrolki niskiego ciśnienia oleju. Uwaga!!! Pukanie może pojawić się także w okolicach głowicy. Świadczy to o uderzaniu (przez luz na korbowodzie) tłoka w głowicę lub zawory... Bardzo niebezpieczny objaw...
Zaniechanie naprawy kończy się urwaniem korbowodu (strzał z korby) i najczęściej rozerwaniem karterów bloku silnika. Dadatkowo można zniszczyć głowicę i zgninąć?!? Jak to... Jeśli jedziemy z dużą prędkością a silnik praktycznie nam się rozrywa to jest duże prawdopodobieństwo jego zblokowania... i uślizgu tylnego koła... Nie warto jeździć z uszkodzonym piecem.
Najczęściej awaria panewki pojawia się:
1. Jeśli zaczynasz uprawiać stunt na motocyklu nie przerobionym, to po udanym pionie, może nas to dopaść... Moto zaciągnie powietrza smokiem olejowym i nieszczęście gotowe.
2. Kiedy moto miało wywrotkę i skrzywieniu nawet nieznacznemu uległ wał... Zatrze się panewka główna...
3. Kiedy nie dbamy o moto... Katujemy je...
4. Kiedy ktoś coś już rzeźbił przy tym układzie...
5. Kiedy piec motocykla normalnie się wyeksploatuje.
Jak poprawnie zdiagnozować awarię panewki?? Są cztery sposoby.
1. Na szybko - spuszczamy olej do miseczki (ja zrobiłem to do bańki 5l po borygo, której bok wyciąłem tapeciakiem aby utworzyć pojemnik. Czekamy z 10minut, aż olej się ustoi, a płatki panewki opadną na dno. Przelewamy powoli olej do innej bańki tudzież pojemnika i patrzymy na końcóweczkę oleju, która pozostała w naszej miseczce... Jeśli są tam płateczki złoto-czarne, lub złote to na pewno elementy startej panewki!!! Nie ma się zazwyczaj co łudzić, że to normalne, że może zostały... Jak zaczeło pukać to silnik do roboty.
2. Zdejmujemy miskę olejową i sprawdzamy czy korbowody nie maja luzów góra<->dół... Równolegle do wału korby mogą mieć lekki luz.
3. Rozkręcamy po protu stopki korbowodu i oceniamy wygląd panewki... Jeśli panewka jest jakby przytarta, a na jej powierzchni widzimy przebłyski miedzi to jest ona zużyta... Sprawna panewka ma kolor po przetarciu czystą szmatką taki matowo srebrny - grafitowy.
4. Pomiarowanie... Nie do wykonania w zwykłym domowym warsztacie - potrzebne do tego specjalistyczne urządzenia pomiarowe.
Panewka nie ślizga sie po wale... To mylne podejście... Między panewką a czopem wału tworzy się tzw. film olejowy... Pod wpływem ciśnienia oleju, poprzez kanały w wale olej dostaje się na panewki i tworzy warstwę ślizgową... Zatarcie pojawia się gdy oleju tam nie ma (pion lub nie dbanie o moto), lub gdy wał zaczyna puchnąć (katowanie). Czop zaczyna ślizgać się po panewce, która jak widzimy po składzie jest miękka...
Jazda na tłuczącej panewce, a nawet kilkakrotne uderzenie może spowodować już tzw. jajo... Czyli odkształcenie jajkowate czopu wału lub zgięcie/odkształcenie stopki korbowodu...
Wszystko to spowodowane jest też po części przez producenta. Ma być lekko i ma zasuwać... Kto powiedział, że ma być solidnie...
W następnym odcinku z cyklu "Panewkowy ból głowy - czyli stuk puk i problem gotowy..."
Opowiem jak należy zabierać się za naprawę uszodzenia panewki oraz obale pare mitów.
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości