R6 vs gsxr 600 k1-k2
Posty: 2
• Strona 1 z 1
R6 vs gsxr 600 k1-k2
Witam
Zastanawiam się nad w/w tj r6 lub gsxr k1-k2.Mam dylemat co wybrać r6 zasilane gaźnikami na wtrysk budrzet nie pozwoli suzi na wtrysku.R6 znam w miare dobrze ( jak się sprawuje,jeździ i czasami psuje) Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na tamat K1-K2. Z moto na wtrysku nie miałem prawie w ogóle styczności prócz kilku przejażdżek na F4i.Jak wygląda obsługa takiego moto?Jak to jeździ?Jak koszty napraw? Czy potrzebne są jakieś regulacje jak przy gaźnikach?Czy motor na wtrysku jest raczej "bez obsługowy" (pomijam rzeczy oczuwiste tj.olej i inne płyny).
Z góry dziękuje i pozdrawiam Arek
EDIT: budrzet do 12k i co w tej kasie wybrać?
Zastanawiam się nad w/w tj r6 lub gsxr k1-k2.Mam dylemat co wybrać r6 zasilane gaźnikami na wtrysk budrzet nie pozwoli suzi na wtrysku.R6 znam w miare dobrze ( jak się sprawuje,jeździ i czasami psuje) Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na tamat K1-K2. Z moto na wtrysku nie miałem prawie w ogóle styczności prócz kilku przejażdżek na F4i.Jak wygląda obsługa takiego moto?Jak to jeździ?Jak koszty napraw? Czy potrzebne są jakieś regulacje jak przy gaźnikach?Czy motor na wtrysku jest raczej "bez obsługowy" (pomijam rzeczy oczuwiste tj.olej i inne płyny).
Z góry dziękuje i pozdrawiam Arek
EDIT: budrzet do 12k i co w tej kasie wybrać?
- Arek84
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/5/2010, 16:31
- Lokalizacja: TomaszówMaz/3miasto
GSX-R.
Wtrysk wymaga synchronizacji przepustnic co 12kkm.
Po za tym czyszczenie lub wymiana filtra powietrza (w zależności od tego jaki jest zamontowany), oraz wymiana świec co 12kkm.
W zasadzie bez awaryjny motocykl (sporo jest na forum na jego temat), na razie spotkałem 1-przypadek wyskakującej 2-ki - nie to co w przypadku R6.
Wtrysk to wtrysk i tyle.
Musiał byś odbyć jazdę testową żeby określić czy tobie pasuje bardziej GSX-R czy R6.
Wtrysk wymaga synchronizacji przepustnic co 12kkm.
Po za tym czyszczenie lub wymiana filtra powietrza (w zależności od tego jaki jest zamontowany), oraz wymiana świec co 12kkm.
W zasadzie bez awaryjny motocykl (sporo jest na forum na jego temat), na razie spotkałem 1-przypadek wyskakującej 2-ki - nie to co w przypadku R6.
Wtrysk to wtrysk i tyle.
Musiał byś odbyć jazdę testową żeby określić czy tobie pasuje bardziej GSX-R czy R6.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość