Wybór 4T 250
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
mój kolega ma fajną honde crf na sprzedaż cena 8500 ale myśle że zejdzie do 8000
http://allegro.pl/honda-crf-250-r-2006- ... 18242.html
Stan bardzo dobry i nie katowana polecam!
http://allegro.pl/honda-crf-250-r-2006- ... 18242.html
Stan bardzo dobry i nie katowana polecam!
- kapsel410
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
- Lokalizacja: stronie śląskie
Stary, w Tobie po prostu nie ma za grosz obiektywizmu, a argumenty którymi się posługujesz wcale do mnie nie trafiają. Wybacz.
Mój przykład dotyczący usterek w Kawasaki z 2008r. odnosił się do faktu iż od Twoich zapewnień, że od 1995r. Kawasaki robi mega-zajebiste motocykle minęło 13 lat, a mimo to pewne niedoróbki, błędy konstrukcyjne i nie mały zawód klienteli pozostały... Co do konkurencyjności Suzuki czy Kawasaki w 4T względem innych marek tej samej klasy wystarczy wziąć w dłoń, bądź poszukać na necie testu porównawczego japońskiej wielkiej czwórki i austriackiego przecinaka, i ze zdziwieniem w oczach widać, że jednak zarówno inżynierowie z Hamamatsu jak i Akashi, mimo współpracy pozostawali nieco w tyle. Obecnie rzeczywiście nastąpił przełom, Kawasaki wzięło się do roboty i robi świetne motocykle, z tym, że nie pozbawione do końca niespodziewanych usterek (nie mówimy o sytuacjach w których wybucha silnik, bo korba miała nakręcone 200mth) Suzuki nadal się stara...
Oczywiście testy porównawcze, dla nas - amatorów, mają nijaką wartość. Żaden z nas i tak nie wykorzysta potencjału tych motocykli do tego stopnia, żeby mówić o różnicach w setnych sekundy na torze, którymi tak na prawdę się obecnie różnią. Na warsztat więc idą dwie, najbardziej interesujące nas cechy tych motocykli: charakterystyka/ergonomia oraz wytrzymałość jednostek przy prawidłowym utrzymaniu. Zarówno z opowiadań jak i autopsji, a także zdjęć, opisów dolegliwości i przyczyn wiem, że zieloni i żółci nie szczycili się chlubą, szczególnie przed 2006/7r. Kropka.
Ciekawi mnie po czym stwierdzasz, że KTM ma lepsze zawieszenie od Japońców? Kolejna nietrafiona wypowiedź. Największy dotychczasowy mankament KTMa Ty wyniosłeś na piedestał. Nie mam podparcia ze strony doświadczalnej, jednak osoba, która miała przyjemność testować nowe motocykle KTMa poczynając od tych z 2007, kończąc na 2011r. z przykrością stwierdzała, że Honda się lepiej prowadziła w testach.
Dlatego proponuję uzupełnić nieco wiedzę dotyczącą każdej z marek, a nie bazować na ogólnikach. Oczywiście bez obrazy dla Ciebie.
Pzdr.
Mój przykład dotyczący usterek w Kawasaki z 2008r. odnosił się do faktu iż od Twoich zapewnień, że od 1995r. Kawasaki robi mega-zajebiste motocykle minęło 13 lat, a mimo to pewne niedoróbki, błędy konstrukcyjne i nie mały zawód klienteli pozostały... Co do konkurencyjności Suzuki czy Kawasaki w 4T względem innych marek tej samej klasy wystarczy wziąć w dłoń, bądź poszukać na necie testu porównawczego japońskiej wielkiej czwórki i austriackiego przecinaka, i ze zdziwieniem w oczach widać, że jednak zarówno inżynierowie z Hamamatsu jak i Akashi, mimo współpracy pozostawali nieco w tyle. Obecnie rzeczywiście nastąpił przełom, Kawasaki wzięło się do roboty i robi świetne motocykle, z tym, że nie pozbawione do końca niespodziewanych usterek (nie mówimy o sytuacjach w których wybucha silnik, bo korba miała nakręcone 200mth) Suzuki nadal się stara...
Oczywiście testy porównawcze, dla nas - amatorów, mają nijaką wartość. Żaden z nas i tak nie wykorzysta potencjału tych motocykli do tego stopnia, żeby mówić o różnicach w setnych sekundy na torze, którymi tak na prawdę się obecnie różnią. Na warsztat więc idą dwie, najbardziej interesujące nas cechy tych motocykli: charakterystyka/ergonomia oraz wytrzymałość jednostek przy prawidłowym utrzymaniu. Zarówno z opowiadań jak i autopsji, a także zdjęć, opisów dolegliwości i przyczyn wiem, że zieloni i żółci nie szczycili się chlubą, szczególnie przed 2006/7r. Kropka.
Ciekawi mnie po czym stwierdzasz, że KTM ma lepsze zawieszenie od Japońców? Kolejna nietrafiona wypowiedź. Największy dotychczasowy mankament KTMa Ty wyniosłeś na piedestał. Nie mam podparcia ze strony doświadczalnej, jednak osoba, która miała przyjemność testować nowe motocykle KTMa poczynając od tych z 2007, kończąc na 2011r. z przykrością stwierdzała, że Honda się lepiej prowadziła w testach.
Dlatego proponuję uzupełnić nieco wiedzę dotyczącą każdej z marek, a nie bazować na ogólnikach. Oczywiście bez obrazy dla Ciebie.
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Stary nie wkurwiaj mnie i nie udawaj mądrego bo chyba kurwa wiem jak sie zachowuje zawieszenie ktma i yamahy bo jak skaczemy przez strumyk to yamaha przy identycznych ustawieniach jak ma ktm okazuje sie 100 razy gorsza a poza tym chuj mnie obchodzi twoja opinia na temat kawasaki bo pewnie wiedziałeś je tyko na zdjęciach i jeździłeś w grach
Jak sie przejedziesz to wtedy napisz bo naprawde kawasaki ma mniej wad od hondy jest lepiej wykonane ale ch*** trzymaj sie swojego pozdro
I nie chciałem ci urazić
Jak sie przejedziesz to wtedy napisz bo naprawde kawasaki ma mniej wad od hondy jest lepiej wykonane ale ch*** trzymaj sie swojego pozdro
I nie chciałem ci urazić
- kapsel410
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
- Lokalizacja: stronie śląskie
Spoko, Mistrzu, Twoje Kawasaki jest najlepsze, nie pieniaj. Ja tylko zwracam uwagę, mówiąc kolokwialnie na głupie stwierdzenia. Później czyta to kolejnych -nastu adeptów motocrossowego szaleństwa i rozpowiada na swoim podwórku wyłącznie się ośmieszając. Cieszę się również, że Twoje Kawasaki sprawia Tobie tyle satysfakcji. Znam wielu, którzy już tacy szczęśliwi nie byli. A co do dosiadania Kawasaki, miałem przyjemność testować model 2010. w ubiegłym roku i przyznam, że bardzo fajnie się latało. Na prawdę polecam, bo pod względem prowadzenia zasługiwała ona na 5 z plusem. Charakterystyk starszych modeli nie znam, nie jeździłem. Swoją drogą kapsel, z którego roku masz tego KX 250F'a?
A kolega zanim cokolwiek wybierze niech dokładnie przemyśli sprawę, żeby później nie żałował.
Notabene, kapsel wiem co czujesz, sam swego czasu byłem zakochany w Kawasaki, ale kilka ogarniętych osób wybiło mi ten pomysł z głowy. Suzuki po 2 krotnej wymianie skrzyni również podziękuję. Też za jakiś czas pewnie będę się podniecał KTMem...
Ciao!
A kolega zanim cokolwiek wybierze niech dokładnie przemyśli sprawę, żeby później nie żałował.
Notabene, kapsel wiem co czujesz, sam swego czasu byłem zakochany w Kawasaki, ale kilka ogarniętych osób wybiło mi ten pomysł z głowy. Suzuki po 2 krotnej wymianie skrzyni również podziękuję. Też za jakiś czas pewnie będę się podniecał KTMem...
Ciao!
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Moja kawa jest 2007 z grudnia
Ja nie mówi że moje kawa jest dobra bo tylko doradzam koledze.
No ale wszystcy podniecają sie hondą itp. ale tak naprawde nie mają sie czym podniecać bo te wszystkie 4t różnią sie drobnostkami
A to że tobie sie dobrze jeździ na np.ktmie to bardzo dobrze tylko że ja twierdze że kawasaki jest nie gorsze
Ja na wiosne też sie przesiąde na ktma tylko 450 tak jak mi mówił heniek i też będe pewnie zachwycony ale te wszystkie motory mają swoje wady jak nie lubisz zielonego to ok ja cie nie namawiam ale widzisz fajnie sie jeździło kawasaki to teraz może być już tylko lepiej...
pozdro
Ja nie mówi że moje kawa jest dobra bo tylko doradzam koledze.
No ale wszystcy podniecają sie hondą itp. ale tak naprawde nie mają sie czym podniecać bo te wszystkie 4t różnią sie drobnostkami
A to że tobie sie dobrze jeździ na np.ktmie to bardzo dobrze tylko że ja twierdze że kawasaki jest nie gorsze
Ja na wiosne też sie przesiąde na ktma tylko 450 tak jak mi mówił heniek i też będe pewnie zachwycony ale te wszystkie motory mają swoje wady jak nie lubisz zielonego to ok ja cie nie namawiam ale widzisz fajnie sie jeździło kawasaki to teraz może być już tylko lepiej...
pozdro
- kapsel410
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 31/7/2010, 19:06
- Lokalizacja: stronie śląskie
stojÄ™ przed podobnym wyborem co autor...
także prosiłbym bardziej konkretne odpowiedzi.
czy w ogóle warto brać ćwiartkę w 4t?
kasę miałbym trochę mniejszą bo tak 6-7k z tym, że potrzebuję też czegoś, co można będzie zarejestrować. 2t nie biorę pod uwagę, gdyż zupełnie nie odpowiada mi charakterystyka takiego silnika. doświadczenie mam.
a może inne propozycje? szukam czegoś lżejszego do zabawy, nie raz zajrzę na tor, ale to raczej sporadycznie.
także prosiłbym bardziej konkretne odpowiedzi.
czy w ogóle warto brać ćwiartkę w 4t?
kasę miałbym trochę mniejszą bo tak 6-7k z tym, że potrzebuję też czegoś, co można będzie zarejestrować. 2t nie biorę pod uwagę, gdyż zupełnie nie odpowiada mi charakterystyka takiego silnika. doświadczenie mam.
a może inne propozycje? szukam czegoś lżejszego do zabawy, nie raz zajrzę na tor, ale to raczej sporadycznie.
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
Chcesz coś co będzie:
- czterosuwem
- z możliwością rejestracji
- lekkie
- do 6-7 tys. złotych
No to może jakiś Kawasaki KLX 300 z młodszych sprzętów, ewentualnie Suzuki DR 350 ze starszych, może uda się znaleźć KTMa EXC 400 z jeszcze nie zajebanym silnikiem, może Husqvarna TE 410, albo Husaberg FE 400? Z większych chociażby Yamaha TTR 600. Można by jeszcze wymienić kilka modeli.
Za mało konkretów. Napisz, czy ma to być enduro do latania po bułki, czy do orania poligonów.
Swoją drogą podziwiam ludzi, którzy z niewielkim funduszem, mają odwagę pchać się w 10-letnie hard-enduro.
Pzdr.
- czterosuwem
- z możliwością rejestracji
- lekkie
- do 6-7 tys. złotych
No to może jakiś Kawasaki KLX 300 z młodszych sprzętów, ewentualnie Suzuki DR 350 ze starszych, może uda się znaleźć KTMa EXC 400 z jeszcze nie zajebanym silnikiem, może Husqvarna TE 410, albo Husaberg FE 400? Z większych chociażby Yamaha TTR 600. Można by jeszcze wymienić kilka modeli.
Za mało konkretów. Napisz, czy ma to być enduro do latania po bułki, czy do orania poligonów.
Swoją drogą podziwiam ludzi, którzy z niewielkim funduszem, mają odwagę pchać się w 10-letnie hard-enduro.
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
nie podziwiaj, gdyż się pytam a nie dokonuje wyboru. jeżeli okaże się, że nie będzie sensu brać ćwiartki w tej cenie to nie wezmę. szukam sprzętu bardziej hardcorowego. myślałem już nad TT, XR, LC4 ale sa one zbyt klocowate. a chciałbym coś bardziej poręcznego, dlatego rozważam zakup 250. myślałem też nad DR-Z
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
dr-z 400 tez niezłe moto jednak swoje waży. niestety nie ma dobrych moto w tym segmencie. albo cięzkie i wytrzymale albo stare mocne i sypliwe. ale polecam ci również klx 300 na prawde godny podziwu sprzęt kumpel mi go doradzał ale nie przyjmowałem do wiadomosci o kawasaki potem on kupił ale 250 z 94 roku i mimo swoich lat moto na prawde niezle zrobione. tzn w miare lekkie, w miare wytrzymałe no i fajny silnik nie za mocny (nie wyżyłowany) ale tez nie za słaby i daje rade co do lc4 400 widziałem jak gosc tym smigał po torze - zawieszenie na byle dołku dobijało na maxa nie ma mowy o wyskoku na 20 cm nad glebe bardzo komfortowe ale nie do szaenstw
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości