Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Smarowanie łańcucha i konserwacja...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Smarowanie łańcucha i konserwacja...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Smarowanie łańcucha i konserwacja...

Postprzez Åšcigacz » 12/5/2010, 16:18

Dyskusja na temat: Smarowanie łańcucha i konserwacja motocykla - co i jak?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Smarowanie łańcucha i konserwacja motocykla - co i jak?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 12/5/2010, 16:18

A GDZIE FILMIK !!!<br><hr>gbdsf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/5/2010, 16:19

Komentatorzy napisał(a):A GDZIE FILMIK !!!<br><hr>gbdsf<br>
już jest :)<br><hr>komentatorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2010, 18:26

rękawice do śmieci ;) (przy takim sposobie nasączania filtra)<br><hr>gili
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2010, 22:03

A jezeli mam filter nie zgabki, lecz z jakiegos "papieru" to tez go nasaczac? Normalnie go trzepie i przeczyszczam sprezarka.
pozdr.<br><hr>Mateusz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 07:59

To czym w końcu najlepiej nasmarować boczną stopkę, podnóżki, dźwignię zmiany biegów, dźwignię hamulca nożnego i stacyjkę? <br><hr>Andrzej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 09:31

Komentatorzy napisał(a):A jezeli mam filter nie zgabki, lecz z jakiegos "papieru" to tez go nasaczac? Normalnie go trzepie i przeczyszczam sprezarka.
pozdr.<br><hr>Mateusz<br>
z taki filtrami raczej nie ma co kombinować można jedynie przedmuchać powietrzem lub wymienić na nowy <br><hr>sebalam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 11:00

Trochę zastanawiający ten instruktaż.

1. Jeśli niesmarowana stopka rozwali się po "parunastu" latach no to faktycznie straszne ;-]

2. Nie czyścić łańcucha przed smarowaniem? Nawet proste potraktowanie naftą + szmata? Mój łańcuch po jeździe w deszczu trójmiejskimi ulicami jest totalnie uwalony. Zalanie tej mazi smarem i to w takich ilościach jak na filmiku to chyba nie jest najmądrzejsze rozwiązanie?

3. Nie wycieramy nadmiaru smaru z łańcucha? Toż to się zaraz oblepi wszystkim co tylko na ulicy się znajdzie...<br><hr>szu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 16:29

Komentatorzy napisał(a):A GDZIE FILMIK !!!<br><hr>gbdsf<br>
Komentatorzy napisał(a):już jest :)<br><hr>komentatorek<br>
tetrf referf werfer<br><hr>edede
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 16:32

a w programie motocyklicznie na tvn turbo powiedzieli zeby lancuh smarowac najlepiej olejem silnikowym. (tak troche dziwnie bo olej moze ma dobre wlasciwosci smarujace ale przeciez jest żadki, nie tężeje no i chlapie...) co w zwiazku z tym ? <br><hr>gruby19
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 18:37

Smarowanie na biegu

<a href="http://www.scigacz.pl/Obowiazki,motocyklisty,w,stosunku,do,motocykla,279.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Obowiazki,motocyklisty,w,stosunku,do,motocykla,279.html</a><br><hr>pawlos133
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2010, 19:32

Komentatorzy napisał(a):a w programie motocyklicznie na tvn turbo powiedzieli zeby lancuh smarowac najlepiej olejem silnikowym. (tak troche dziwnie bo olej moze ma dobre wlasciwosci smarujace ale przeciez jest żadki, nie tężeje no i chlapie...) co w zwiazku z tym ? <br><hr>gruby19<br>
Wydaje mi sie, ze nie po to sa te wszystkie smary do lancuchow o-ringowy, czy x-ringowych zeby go olejem silnikowym smarowac :)<br><hr>TDM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2010, 14:34

Komentatorzy napisał(a):To czym w końcu najlepiej nasmarować boczną stopkę, podnóżki, dźwignię zmiany biegów, dźwignię hamulca nożnego i stacyjkę? <br><hr>Andrzej<br>
Zainspirowany tym filmikiem posmarowałem sobie stopkę olejem przekładniowym Hipol, który stosuję też do łańcucha. Nagle nie muszę się ze stopką siłować :)<br><hr>motórzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2010, 15:41

Komentatorzy napisał(a):To czym w końcu najlepiej nasmarować boczną stopkę, podnóżki, dźwignię zmiany biegów, dźwignię hamulca nożnego i stacyjkę? <br><hr>Andrzej<br>
Smarem do lozysk i starczy<br><hr>r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2010, 15:47

Komentatorzy napisał(a):A jezeli mam filter nie zgabki, lecz z jakiegos "papieru" to tez go nasaczac? Normalnie go trzepie i przeczyszczam sprezarka.
pozdr.<br><hr>Mateusz<br>
Komentatorzy napisał(a):z taki filtrami raczej nie ma co kombinować można jedynie przedmuchać powietrzem lub wymienić na nowy <br><hr>sebalam<br>
no tak jesli filtr jest filtrem z bibuly , papieru.
Jesli to filtr sportowy , bawelniany z siatka metalowa to sie go myje i nasacza specjalnym olejem (i najczesiej takie kupuje sie raz na motocykl) ale bron od przedmuchiwania powietrzem<br><hr>o
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2010, 11:59

co to za motocykl na którym jest pokazywane jak smarować łańcuch ?<br><hr>haribo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2010, 13:32

czy to nie jest czasem cb1000 najnowasza?<br><hr>haribo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/5/2010, 13:09

Komentatorzy napisał(a):A jezeli mam filter nie zgabki, lecz z jakiegos "papieru" to tez go nasaczac? Normalnie go trzepie i przeczyszczam sprezarka.
pozdr.<br><hr>Mateusz<br>
Filtr papierowy nadaje siÄ™ jedynie do wymiany. <br><hr>3eski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 09:14

Komentatorzy napisał(a):a w programie motocyklicznie na tvn turbo powiedzieli zeby lancuh smarowac najlepiej olejem silnikowym. (tak troche dziwnie bo olej moze ma dobre wlasciwosci smarujace ale przeciez jest żadki, nie tężeje no i chlapie...) co w zwiazku z tym ? <br><hr>gruby19<br>
Zdaje się że prowadzący dodał że smaruje gęściejszym olejem przekładniowym. W każdym bądź razie dużo serwisówek zaleca takie właśnie smarowanie i ostrzega przed preparatami które niby są do łańcuchów ale mogą uszkadzać gumowe o-ringi. Może się to sprawdza jeśli mamy zamontowany system ciągłego smarowania ale w przypadku np. ścigaczy to raczej trzeba używać czegoś co nie chlapie tak.<br><hr>Baboon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2010, 21:09

Wypadało by uzupełnić instrukcje dotyczącą smarowania linek. Radziłbym zwrócić szczególną uwagę na olej używany do tej operacji. Oleje silnikowe stricte motocyklowe nie spełniają wystarczająco swojej roli z racji braku właściwości zmniejszających tarcie co po odparowaniu benzyny może skutkować pogorszeniem pracy cięgien.<br><hr>popiel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê