Zobacz wątek - <i>[Kawasaki GPZ500 ]</i> Używane Kawasaki GPZ500 - sportowa
NAS Analytics TAG

[Kawasaki GPZ500 ] Używane Kawasaki GPZ500 - sportowa

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki GPZ500 ] Używane Kawasaki GPZ500 - sportowa

Postprzez Åšcigacz » 4/5/2010, 11:22

Dyskusja na temat: Używane Kawasaki GPZ500 - sportowa budżetówka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używane Kawasaki GPZ500 - sportowa budżetówka
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 11:22

Bardzo dobry artykuł, dziękuję autorowi.<br><hr>jaco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez dublekil » 4/5/2010, 12:05

Nie wiem skąd wzięliście te 4s do setki, stara kawa miała 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisał o wadliwych kołach magnesowych (nieodsłonięte magnesy odklejały się i wpadały do silnika), jak ktoś wie z jakich lat mogą być wadliwe wersje to niech napisze.
dublekil
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/6/2009, 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dublekil » 4/5/2010, 12:06

Nie wiem skąd wzięliście te 4s do setki, stara kawa miała 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisał o wadliwych kołach magnesowych (nieosłonięte magnesy odklejały się i wpadały do silnika), jak ktoś wie z jakich lat mogą być wadliwe wersje to niech napisze.
dublekil
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/6/2009, 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 12:20

Aaale, jaka regulacja z przodu? Autorze kochany, sprężynkę to se najwyżej z tyłu można ponaciągać, z przodu nie ma nic.<br><hr>Q
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 12:22

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem skąd wzięliście te 4s do setki, stara kawa miała 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisał o wadliwych kołach magnesowych (nieodsłonięte magnesy odklejały się i wpadały do silnika), jak ktoś wie z jakich lat mogą być wadliwe wersje to niech napisze. <br><hr>dublekil<br>
Wadliwe magneto występowało do 1993 włącznie. Od 1994 nie ma z nim problemu. Po około 70 tys km zwykle pojawiają się ubytki na krzywkach zaworowych. Do 1993 jest też kiepski napinacz łańcuszka rozrządu, od 1994 jest nowszego, lepszego typu, z zapadką zabezpieczającą przed cofnięciem w razie pęknięcia sprężyny.<br><hr>Q
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 14:05

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem skąd wzięliście te 4s do setki, stara kawa miała 5,5s, wersja 60-cio konna ma ok 5s. Czemu nikt nie napisał o wadliwych kołach magnesowych (nieosłonięte magnesy odklejały się i wpadały do silnika), jak ktoś wie z jakich lat mogą być wadliwe wersje to niech napisze. <br><hr>dublekil<br>
Gościu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupiłeś hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!<br><hr>RoboGPZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez dublekil » 4/5/2010, 14:43

Gościu, jak ci sie zepsulo magneto, bo kupiłeś hebla z szopy, to nie znaczy, ze w kazdej GPZ sie to psuje!
RoboGPZ

Gościu, ależ ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie zepsuło mi się żadne magneto, nie kupowałem żadnych hamulców (heble to hamulce) z szopy, nigdzie nie napisałem, że w każdej GPZ magneto się psuję. Modele z lat 87-93 mogły mieć rozwalone silniki przez te magnesy, warto o tym wspomnieć użytkownikom.
dublekil
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/6/2009, 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 19:09

Panowie jakie to ma hamulce? lepiej niż gs czy cb? bo się zastanawiam a widze dwie tarcze to powinno to jakos hamować. Pytam się bo w motorze musze mieć zajebistego hebla.<br><hr>Zbyszek z bogdańca from IStambuł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 20:21

Fajny artykuł, tyle że GPZ 500 to motocykl 2 cylindrowy a nie 4 cylindrowy jak to jest podane w suchych danych technicznych. Do poprawki :)<br><hr>furiozan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 21:31

w artykule dotyczącym używanego ducati monster napisano że oba motocykle są równie awaryjne. w tym artykule zupełnie co innego.<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2010, 22:05

Komentatorzy napisał(a):w artykule dotyczącym używanego ducati monster napisano że oba motocykle są równie awaryjne. w tym artykule zupełnie co innego.<br><hr>hans<br>
Widzisz Hans, trzeba czytać dokładnie :) Monster, podobnie jak GPZ ma udany silnik. Problemy są z mocowaniami elementów, pracą gaźników na zimno, wysprzęglikami i innymi drobiazgami. Czyli jest to, można rzecz, taki sam rewir usterek, jak w Kawie. Pod koniec tekstu masz wypunktowane, co z nią nie tak :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2010, 10:05

Miałem GPZ przez 1.5 roku (rocznik 94). Przejeżdziłem nim 11tys km i stwierdzam, że to bardzo bardzo fajny motocykl. Przez moment zastanawiałem się nawet, czy nie kupić sobie takiego samego po paru miesiącach przerwy. Ma dobrze zestopniowaną i całkiem precyzyjnie pracującą skrzynię biegów, mocy silnika mi nie brakowało. Silnik ma, jak autor napisał, przyjemny dzwięk i lubi wysokie obroty - nawet jak się kręci w okolicach czerwonego pola, nie ma wrażenia, że zaraz wyskoczy z ramy, wystrzeli zaworami przez tłumiki, albo że wibracje rozniosą w pył cały motocykl. Są tylko dwa gaźniki - regulacja jest tania. Zawory regulowane za pomocą śrubek, więc jeżeli ktoś się nie boi, można ustawić w domu (wymiana uszczelki głowicy nie musi być konieczna, ja nie wymieniałem i wycieków nie było). Nie ma mowy o paleniu oleju. Środek cięzkości jest nisko położony - motocykl łatwo opanować przy wolnej jeździe (w korkach), w razie jakiejś niemiłej przygody łatwo też podnieść. W zakręty wchodzi się z prawdziwą przyjemnością, ale dużo zależy od opon (miałem starego wytartego kapcia z tyłu z którym jeżdziło się niepewnie - po wymianie banan mi nie schodził z twarzy:) ). Uwaga na ślimak od prędkościomierza - lubi się odkręcić. Jakość wykonania - hm... z plastikami (żeby się łamały, wcale nie muszą być po dzwonie i spawaniu) i korozją wydechu to niestety prawda. Prawdziwym problemem są hamulce (miałem wersję z dwiema tarczami - ponoć wersja z jedną, na rynek amerykański, jest lepsza; może to też kwestia klocków). Nie miałem świadomości jakie są kiepskie do czasu, aż przejechałem się CBR kolegi - niebo a ziemia. Co do spalania to się nie zgodzę - może nie jest wysokie, ale nie zszedłem poniżej 5 litrów. Pozycja kierowcy jest dosyć pochylona, trzeba się przyzwyczaić. Mnie odpowiadała w 100% i była niemęcząca, aczkolwiek najdłuższe moje trasy miały tylko po 200...250 km. Podsumowując - moją GPZ będę wspominał z zasłużonym sentymentem i bardzo polecam na pierwsze moto.<br><hr>Fimek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2010, 14:58

Komentatorzy napisał(a):w artykule dotyczącym używanego ducati monster napisano że oba motocykle są równie awaryjne. w tym artykule zupełnie co innego.<br><hr>hans<br>
Komentatorzy napisał(a):Widzisz Hans, trzeba czytać dokładnie :) Monster, podobnie jak GPZ ma udany silnik. Problemy są z mocowaniami elementów, pracą gaźników na zimno, wysprzęglikami i innymi drobiazgami. Czyli jest to, można rzecz, taki sam rewir usterek, jak w Kawie. Pod koniec tekstu masz wypunktowane, co z nią nie tak :)

Pozdrawiam<br><hr>Boczo<br>
witam Boczo,
jeżeli rzeczywiście oba sprzęty oceniasz podobnie pod względem awaryjności, to wprowadzasz czytelnika w błąd (również tego, który posiadł umiejętność czytania ze zrozumieniem :) ). bo jeśli przy GPZcie powtarzasz "serce jak dzwon", to przy monsterze wytłuszczasz "błagam odpal" nie dotyczy to chyba spasowania plastików i pierdół. chciałbym po prostu wiedzieć, czy to ducati ma serce jak dzwon czy gpzta trzeba błagać żeby odpalił.<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/5/2010, 11:26

Dokladnie GPZ 500 ma dwucylindrowego rzedowca a nie Cztero! wiec dlaczego jest blad w danych technicznych?<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/5/2010, 17:43

GPZ daje rade, jeździłem nim 3 sezony, skopałem nim tyłek nie jednej 600<br><hr>men
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/5/2010, 18:24

Posiadam GPZ 600 i można powiedzieć że jest to udany sprzęt jak i 500... Dla przeciętnego człowieka :) POZDRAWIAM!!<br><hr>Achi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 17:32

Mamy panowie mały blad w danych technicznych Kawasaki gpz 500 jest dwucylindrowka a nie czterocylindrowka :P<br><hr>Crosdet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/9/2010, 10:15

Komentatorzy napisał(a):Panowie jakie to ma hamulce? lepiej niż gs czy cb? bo się zastanawiam a widze dwie tarcze to powinno to jakos hamować. Pytam się bo w motorze musze mieć zajebistego hebla.<br><hr>Zbyszek z bogdańca from IStambuł<br>
Ujeżdżałem maszynę z 89 z jedną tarczą hamulce to lekka porażka. Później 3 sezony przelatałem na gs świetne hamulce nawet xj z tego okresu się chowa.<br><hr>krzych k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2010, 13:11

bardzo ładnie wszytko napisane tylko tak jak tradycyjnie od wielu lat własciwie od zawsdze we wszytkich poslkich czasopismach magazynach itp zadnych konkretnych ciekawych testów na torze np:P pod profesjonalnym zawodnikiem ciagle jest odgrzewana ta klasa 500 ale zawsze jest to samo dane techniczne opis co sie rozjepało po kolejnych 2 latach i ok ale orporcvz tego powinno byc rowniez ciekawe porownanie na torze wszytkich 500 gs er gpz i cb takie polskie 500 ccm shootout czyli dragstrip track i droga to sie nazywa porzadny ciekawy test <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê