Dt 80 Linka Gazu i Gaźnikowy Problem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Dt 80 Linka Gazu i Gaźnikowy Problem
(chodzi oczywiście o Dt 80 lc2)
Dobra mechaniacy, mam nadzieję, że mi pomożecie.
1.Pierwsza sprawa dotyczy linki od gazu.
Podczas zabawy z gaźnikiem, po jakimś czasie linka zaczęła się chyba wieszać i jakoś tak nie mrawo chodziła, gdy ją regulowałem to się napręzyła, ale z powrotem "odprężyć" się nie chciała. Pomyśłałem, że musiało się co zapiec, albo się rozwartswić i zachaczyć a pancerz, no i po kilkunastu próbach wyjęcia linki, postanowiłem zróbić jebudu i ją obciąć.
No i dalej pierdoły takie, Zobaczyłem, że ta cała linka to takie dwie, jedna mniejsza i druga większa, łączą się w takim plastykowym gównie, które było poklejone taśmą.
Moje Pytanie; tak jest w oryginale?
Można to zastąpić jedną długą linką? (jakiej długości)
2. Gaźnik, po wyczyszczeniu go i filtra, założyłem, odpalił dość szybko, ale odrazu zaczął wariować i wchodzić na wysokie obroty. regulacje nie wiele dały, kręciłem pod koniec już czym popadnie. Najniższy pułap jaki udało mi się osiągnać to 3tyś obrotów. W dodatku po zakręciu maksymalnie oby dwóch dysz, moto dalej, chodziło. ogólnie reakcje albo nie było albo spóźnione. A rezultaty to albo wchodzi na 7-8 tyś obrotów i nic nie można zrobić albo na ok 3-4 tyś i nie można go obniżyć bardziej.
Iglice ustawiałem na rózne sposoby, zakończyłem na ostatnim rowki, bez zmian....
Gdy włączam ssanie to tylko wtedy czasem schodzi na ładne 1,5 tyś obrotów. Silnik jest dobry, powietrza lewego chyba nigdzie nie łapie. Pomysłałem sobie przepustnicy i powiązaniu z tym co, żem wyżej napisał. Linka gazu jest jakaś zrąbana i w gruncie rzeczy przepustnicy nie schodzi na sam dół i dlatego nie ma żadnej reakcji na kręcenie śrubkami? Może tak być?
Chyba, że macie inne propozycje.
Dobra mechaniacy, mam nadzieję, że mi pomożecie.
1.Pierwsza sprawa dotyczy linki od gazu.
Podczas zabawy z gaźnikiem, po jakimś czasie linka zaczęła się chyba wieszać i jakoś tak nie mrawo chodziła, gdy ją regulowałem to się napręzyła, ale z powrotem "odprężyć" się nie chciała. Pomyśłałem, że musiało się co zapiec, albo się rozwartswić i zachaczyć a pancerz, no i po kilkunastu próbach wyjęcia linki, postanowiłem zróbić jebudu i ją obciąć.
No i dalej pierdoły takie, Zobaczyłem, że ta cała linka to takie dwie, jedna mniejsza i druga większa, łączą się w takim plastykowym gównie, które było poklejone taśmą.
Moje Pytanie; tak jest w oryginale?
Można to zastąpić jedną długą linką? (jakiej długości)
2. Gaźnik, po wyczyszczeniu go i filtra, założyłem, odpalił dość szybko, ale odrazu zaczął wariować i wchodzić na wysokie obroty. regulacje nie wiele dały, kręciłem pod koniec już czym popadnie. Najniższy pułap jaki udało mi się osiągnać to 3tyś obrotów. W dodatku po zakręciu maksymalnie oby dwóch dysz, moto dalej, chodziło. ogólnie reakcje albo nie było albo spóźnione. A rezultaty to albo wchodzi na 7-8 tyś obrotów i nic nie można zrobić albo na ok 3-4 tyś i nie można go obniżyć bardziej.
Iglice ustawiałem na rózne sposoby, zakończyłem na ostatnim rowki, bez zmian....
Gdy włączam ssanie to tylko wtedy czasem schodzi na ładne 1,5 tyś obrotów. Silnik jest dobry, powietrza lewego chyba nigdzie nie łapie. Pomysłałem sobie przepustnicy i powiązaniu z tym co, żem wyżej napisał. Linka gazu jest jakaś zrąbana i w gruncie rzeczy przepustnicy nie schodzi na sam dół i dlatego nie ma żadnej reakcji na kręcenie śrubkami? Może tak być?
Chyba, że macie inne propozycje.
- Cwikla
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 31/8/2008, 20:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
1) 2 linki bo jedna do dozownika a druga do gaznika
2) po co ruszales jak było dobrze, gaznik sie czysci jak moto zaczyna nie rózno chodzic/ sam zmienia obroty/nie zapala/itd.
3)oddaj to do jakiegos mechanika bo chyba masz male pojecie o mechanice i gaznikach w szczególnosci skoro kreciles wszystkimi to teraz pewnie rozregulowany na maxa jest
2) po co ruszales jak było dobrze, gaznik sie czysci jak moto zaczyna nie rózno chodzic/ sam zmienia obroty/nie zapala/itd.
3)oddaj to do jakiegos mechanika bo chyba masz male pojecie o mechanice i gaznikach w szczególnosci skoro kreciles wszystkimi to teraz pewnie rozregulowany na maxa jest
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Tak jak pisze swirus Ta linka jest tak oryginalnie, tylko raczej nie powiazana tasmami ;/ Kup nowa. Pamietaj musi byc podwojna.
Co do tego gaznika mysle, ze tu chodzi o dawke paliwa.
Co do tego gaznika mysle, ze tu chodzi o dawke paliwa.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
swirus2007 napisał(a):1) 2 linki bo jedna do dozownika a druga do gaznika
2) po co ruszales jak było dobrze, gaznik sie czysci jak moto zaczyna nie rózno chodzic/ sam zmienia obroty/nie zapala/itd.
3)oddaj to do jakiegos mechanika bo chyba masz male pojecie o mechanice i gaznikach w szczególnosci skoro kreciles wszystkimi to teraz pewnie rozregulowany na maxa jest
Ruszałem bo rozregulowany by był, a małego pojęcia nie mam, bo najpierw próbowałem normalnie. Moto się rozgrzał i od razu łapał 7 tyś obrotów. I kręciłem śrubą od mieszanki, prawie żadnej reackji, tylko jak maksymalnie ją dokręciłem to spadło do 3tyś obrotów, później kombinowałem już ze wszytskim, iglicę zmieniałem na rowki wyżej niżej, żadnych zmian. Jak pisałem reakcja albo nie ma albo jest mała i spóźniona. Próbowałem wszytskiego czego można było.
mateusz149 Też mi się wydaję, że to chodzi o dawkę i paliwa i zwyczajnie jest jej za dużo. Ale próbowałem wszytskie możliwośc jak by można ja zmniejszyć. No zostało mi tylko to że coś z tą linką było nie tak i przepustnica nie spadała do końca z tąd brak reakcji na regulacje.
Po całkowitym wyjęciu dyszy od mieszanki moto gaśnie.
A niskie obroty ma tylko po włączeniu ssania.
A linku dałem już do zrobienia pojedynczą, nie potrzeba mi podwójnej bo dozownika nie używam.
- Cwikla
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 31/8/2008, 20:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości