Jak odblokowac silnik GSR 600 ?
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jak odblokowac silnik GSR 600 ?
Witam.
Posiadam suzuki gsr 600 z roku 2008. Motocykl sprowadzony z Francji.
Podpowie mi ktoś w jaki sposób mozna odblokowac w nim silnik bez inwestycji w drogie moduły? Słyszałem, że wystarczy pobawic sie cos z kabelkami aby motor uzyskał 100% swej mocy.
A zblokowany jest na pewno skoro jedzie max 150 km/h.
Posiadam suzuki gsr 600 z roku 2008. Motocykl sprowadzony z Francji.
Podpowie mi ktoś w jaki sposób mozna odblokowac w nim silnik bez inwestycji w drogie moduły? Słyszałem, że wystarczy pobawic sie cos z kabelkami aby motor uzyskał 100% swej mocy.
A zblokowany jest na pewno skoro jedzie max 150 km/h.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
Nigdzie nie ma wpisu jak zablokowane zostało moto.
No oczywiscie, ze nie jest na gaznikach
W dowodzie wpisana jest moc taka jaka powinna byc.
Blokada napewno tkwi w elektryce.
Tylko czy ktos wie coś więcej? (moduł, kabelki)
No oczywiscie, ze nie jest na gaznikach
W dowodzie wpisana jest moc taka jaka powinna byc.
Blokada napewno tkwi w elektryce.
Tylko czy ktos wie coś więcej? (moduł, kabelki)
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
Zadzwoń do ASO Suzuki może dowiesz się co należy wymienić i jaki koszt.
Jeśli ECU ma blokadę to bez wymiany sienie obejdzie.
Chyba że jest uszkodzony prędkościomierz.
Jeśli ECU ma blokadę to bez wymiany sienie obejdzie.
Chyba że jest uszkodzony prędkościomierz.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Oni w Aso za byle co licza sobie jak za zboże wiec szukam jakiejs rozsądnej tanszej alternatywy. (Nowy moduł w ASO 4000zl.) liczylem na to, ze ktos juz uporał sie/mial do czynienia z takim problemem.
Ewentualnie pozostanie poszukac uzywanego modulu np na allegro od odblokowanego egzemplarza.
Stary no nie mow mi ze trudno wyczuc roznice pomiedzy 150km/h jakie osiaga teraz a 250km/h jakie powinien osiagnąć ...tymbardziej, ze na codzien latam gixerem. Po prostu brakuje mu mocy, nawet wyprzedzanie auta przy 120km/h to nie takie hop siup
Ewentualnie pozostanie poszukac uzywanego modulu np na allegro od odblokowanego egzemplarza.
Stary no nie mow mi ze trudno wyczuc roznice pomiedzy 150km/h jakie osiaga teraz a 250km/h jakie powinien osiagnąć ...tymbardziej, ze na codzien latam gixerem. Po prostu brakuje mu mocy, nawet wyprzedzanie auta przy 120km/h to nie takie hop siup
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
moze ten typ tak ma
zdecydowanie jest blokada skoro leci tylko 150 ale skoro nie chcesz isc do ASO to moze chociaz zdiagnozuja Ci gdzie jest blokada a zrobisz to we wlasnym zakresie
zdecydowanie jest blokada skoro leci tylko 150 ale skoro nie chcesz isc do ASO to moze chociaz zdiagnozuja Ci gdzie jest blokada a zrobisz to we wlasnym zakresie
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
to moglbys opisac co i jak, moze ktos bedzie mial podobny problem i wtedy nie bedzie musial zakladac noewgo tematu tylko przeczyta Twoj post i bedzie wszystko jasne
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Odblokowywałem kilka motocykli wtryskowych.
Wymiana ECU i paru elementów.
Niestety ECU musi zostać zakupione w zestawie z kluczykami i immobiliserem (używane).
Nowe ECU z nowymi kluczykami.
Wymiana ECU i paru elementów.
Niestety ECU musi zostać zakupione w zestawie z kluczykami i immobiliserem (używane).
Nowe ECU z nowymi kluczykami.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczku nie wszędzie trzeba wymieniać ECU i zagladac gdziekolwiek indziej.
W moim przypadku wystarczylo przeciac odpowiedni kabelek.(53)
Z tymi kabelkami to nie temat ogolny bo co rocznik to byl to inny kabel.
W moim przypadku wystarczylo przeciac odpowiedni kabelek.(53)
Z tymi kabelkami to nie temat ogolny bo co rocznik to byl to inny kabel.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
WItam - ja stalem się posiadaczem Suzuki GSR 600 z Niemiec, ale moduł miał przeszczepiony zdaje się z Francji.
Prędkośc maksymalna 160 km/h - i już się umówiłem z ASO .
Mam model 2009 - czy ciąć kabel 53 ? czy jechać do ASO
Dam rade we własnym zakresie go odnaleźć ?
Prędkośc maksymalna 160 km/h - i już się umówiłem z ASO .
Mam model 2009 - czy ciąć kabel 53 ? czy jechać do ASO
Dam rade we własnym zakresie go odnaleźć ?
- rmichalski
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/8/2011, 21:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kabel nr 53 znalazłem i rzeczywiście jest to przełącznik trybu. Z tego co wyczytałem w service manualu są dwa tryby - dilera i użytkownika. Mam pytanie - czy przecięcie kabla nie spowoduje braku mozliwości przełączania trybów ? Czy blokady mocy nie można usunąć w trybie dilerskim po prostu usuwając jakieś zapisy albo zmieniając ustawienia ?
- rmichalski
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/8/2011, 21:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości