Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Silnik dwusuwowy - jak to działa?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Silnik dwusuwowy - jak to działa?

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Silnik dwusuwowy - jak to działa?

Postprzez Åšcigacz » 17/3/2010, 16:11

Dyskusja na temat: Silnik dwusuwowy - jak to działa?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Silnik dwusuwowy - jak to działa?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 16:11

Mam rg z zaworem wydechowym i mogę sobie poszaleć :D I wcale to nie jest off-road ! 2T są super :D<br><hr>szymeksuzi125
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 16:59

:) nizle przedstawione
jasniej sie juz chyba nie da :)<br><hr>Kaz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 17:09

fajny artukul oby wiecej takich<br><hr>KTM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 17:23

Wielkie dzięki ! Oby więcej artykułów o mechanice ! :)<br><hr>Kruhu - Warmia !
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 17:54

Bardzo ładnie wszystko wytłumaczone, jestem za tym żeby było więcej takich artykułów. Jechać po kolej od działania i konstrukcji powiedzmy amortyzatorów do właśnie rzeczy typowo silnikowych:)<br><hr>Darrell89
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 18:15

Rewelacyjnie opisane, kapitalna grafika.... SÅ‚owa uznania dla autora :)
ps: Fajne jest to, że dużo jest artykułów o oFF-Roadzie :)<br><hr>cztery
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 18:19

Teraz nawet ja trochę zakumałam na czym to polega:D Jasno, klarownie wyjaśnione.<br><hr>landrynka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 18:42

Fani mz się ucieszą:) Nie ma to jak czterosuw czterorzędowy :) Reszta to tylko pi-zdziki.<br><hr>FANATOR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 19:20

Komentatorzy napisał(a):Fani mz się ucieszą:) Nie ma to jak czterosuw czterorzędowy :) Reszta to tylko pi-zdziki.<br><hr>FANATOR<br>
Panie czterosów ok, ale czterorzędowy..?! gdzie jak haha.. czterocylindrowy jak juz, rzędowa czwórka ale to roznica<br><hr>fc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 20:08

koncepcja artykułu fajna i chętnie poczytam więcej rzeczy w tym stylu. Ale jednak czuje pewien niedosyt, mogliście napisać znacznie więcej np: o dwusuwach w marinistyce bo tam zrobiły znacznie większą kariere niż w motocyklach i poradzono sobie z większością stereotypowych problemów 2t. A co do bezpośredniego wtrysku w 2t to to jest coś w rodzaju świętego graala sporo ludzi to projektowało tylko ani razu nie chciał działać. Co do przyszłości 2t to ja jednak widze ją w czarnych barwach ze względu na normy emisji tlenku węgla2 (CO) oraz węglowodorów - bardzo trudne do przejścia w 2t.... a przynajmniej bez turbo<br><hr>grzeźnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 20:29

Bardzo fajny artykuł, rozjaśnia wiele w kwestii budowy maszyny. Gratulacje dla autora, bo tematyka do pisania tekstu niełatwa:)<br><hr>ktmka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 20:58

Jestem pod solidnym wrażeniem tego arcy-artykułu. Prosto ładnie i na temat, okraszone czytelną grafiką. REWELACJA i GRATULACJE za inicjatywę.
Dzięki wam zdecydowałem się na zakup skutera z silnikiem dwusuwowym!
Pozdrowienia dla całej redakcji :)<br><hr>watsup
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 21:08

Komentatorzy napisał(a):koncepcja artykułu fajna i chętnie poczytam więcej rzeczy w tym stylu. Ale jednak czuje pewien niedosyt, mogliście napisać znacznie więcej np: o dwusuwach w marinistyce bo tam zrobiły znacznie większą kariere niż w motocyklach i poradzono sobie z większością stereotypowych problemów 2t. A co do bezpośredniego wtrysku w 2t to to jest coś w rodzaju świętego graala sporo ludzi to projektowało tylko ani razu nie chciał działać. Co do przyszłości 2t to ja jednak widze ją w czarnych barwach ze względu na normy emisji tlenku węgla2 (CO) oraz węglowodorów - bardzo trudne do przejścia w 2t.... a przynajmniej bez turbo<br><hr>grzeźnik<br>
Proponuję dorzucić do tego silniki modelarskie i te z kosiarek do trawy. Stary, przecież to portal motocyklowy...<br><hr>Gołąb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 21:46

Dwusuwy to najlepsze silniki do cięzkiej orki, jak chocby w offroadowkach. 10 kilo mniej niż 4T w tej samej klasie, a tunerzy walczą o każde 100 gram masy w dól roznymi karbonowymi, drogimi duperelami ;)<br><hr>MXRacer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 22:04

Fakt 2-sów potrafi swoje wypić mi aprilka 50ccm pali 9L/100km<br><hr>Aprilia AF1 Minarellli AM6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2010, 22:09

Komentatorzy napisał(a):Mam rg z zaworem wydechowym i mogę sobie poszaleć :D I wcale to nie jest off-road ! 2T są super :D<br><hr>szymeksuzi125<br>
Jakiś czas temu się zainteresowałem Suzuki RGV 250. Powiedz mi, czy są jakieś różnice między RG a RGV? Popieram, 2t są wy*@#ane!<br><hr>kondziu85
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2010, 01:48

Komentatorzy napisał(a):Mam rg z zaworem wydechowym i mogę sobie poszaleć :D I wcale to nie jest off-road ! 2T są super :D<br><hr>szymeksuzi125<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakiś czas temu się zainteresowałem Suzuki RGV 250. Powiedz mi, czy są jakieś różnice między RG a RGV? Popieram, 2t są wy*@#ane!<br><hr>kondziu85<br>
RGV 250 ma silnik o pojemnosci jak sama nazwa wskazuje 250ccm i co wiecej jest on 2 cylindrowy w ukladnie v czyli takie dwu suwowe v2 .RG hmm jezeli mowa o zaworze to podejrzewam ze chodzi o 125 lub 250 i jutaj juz dostajemy silnik z 1cylindrem.Kumpel mial swego czasu aprilie rs 250 i to ma ten sam silnik co rgv to musze powiedziec ze fajnie jezdzi ale nie fajnie pije paliwo i olej 15L/100 to normalna rzecz + odpalanie na kopa w obu przypadkach .Pozdro<br><hr>ktosNY
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2010, 08:05

wlasnie to! powinno byc wiecej takich artykułów!
ludzie potrafią pół życia smigać na moto i nawet nie wiedzą jak działa, skrzynia czy silnik 4T...<br><hr>13b
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2010, 08:41

Komentatorzy napisał(a):Fakt 2-sów potrafi swoje wypić mi aprilka 50ccm pali 9L/100km<br><hr>Aprilia AF1 Minarellli AM6<br>
haha, albo masz dziure w zbiorniku albo paliwo leje Ci się litrami z tłumika ;D
<br><hr>Robertt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości




na górê