[MV Agusta] MV Agusta Brutale 910 R
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[MV Agusta] MV Agusta Brutale 910 R
Dyskusja na temat: MV Agusta Brutale 910 R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta Brutale 910 R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta Brutale 910 R
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
czemu te filmiki tak skacza? nie daje rady ich obejrzec-lepiej by bylo gdyby mozna bylo sobie sciagnac na kompa-pozdrawiam<br><hr>jk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Beavis, nie chwal nas, bo konkurencja powie, że sami siebie chwalimy.Komentatorzy napisał(a):Świetny test i jeszcze lepszy tekst. Gratuluje! <br><hr>Beavis<br>
Od siebie powiem tylko tak. Agusta nie jest motocyklem dla zwykłych ludzi, ale każdy chociaż raz w życiu powienien taki motocykl mieć. Jest to pierwszy motocykl, szybszy od światła. Dojeżdża się gdzieś jeszcze zanim się to gdzieś zobaczy.<br><hr>Alonzo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ok już nie chwale . A jaka Agusta jest to nie wiem, bo mi nikt nie dal pojezdzic takim ;P <br><hr>BeavisKomentatorzy napisał(a):Świetny test i jeszcze lepszy tekst. Gratuluje! <br><hr>Beavis<br>Komentatorzy napisał(a):Beavis, nie chwal nas, bo konkurencja powie, że sami siebie chwalimy.
Od siebie powiem tylko tak. Agusta nie jest motocyklem dla zwykłych ludzi, ale każdy chociaż raz w życiu powienien taki motocykl mieć. Jest to pierwszy motocykl, szybszy od światła. Dojeżdża się gdzieś jeszcze zanim się to gdzieś zobaczy.<br><hr>Alonzo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wczoraj siedziałem na takiej, tylkoczerwonej w salonie w myslenicach. Można zwariować na jej punkcie, ferrari wsród motocykli. tylko ta cena......<br><hr>baster85
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów. Jest to rozwiązanie rodem z toru wyścigowego, ale japońska konkurencja nie oferuje swoim klientom takich udogodnień. Sześciobiegowa przekładnia spięta jest z silnikiem wielotarczowym mokrym sprzęgłem, które sterowane jest hydraulicznie.
Moze konkurencji nie jest potrzebna kasetowa skrzynia biegow, bo moze oni nie mowia sobie rowniez " dzien dobry "
Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę.
Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa.
Jaka jest niby cena tego dziela sztuki a jaka Japoni, widac zapomnieliscie juz o realiach. i Japonia potrafi wstawic zawieszenie Öhlins'a i zestroic perfekcyjnie, pytanie tylko, czy za ta cene kros to jeszcze kupi ?
Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu.
Do momentu w ktorym korbowod przebija blok silnika ( Troche bardziej renomowanej redakcji zdarzylo sie to juz dwa razy - silnik nie mial w zadnym z testowanym egzemplarzu wiecej niz 10 000 km. Tes´tujacy malo nie przeplacil w pierwszym przypadku tego wlasnym zyciem - autostrada i predkosc 250 km /h przebieg cos kolo 7500 km )
Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek
Pytanie co kto woli ? Kaprysna wloska Dive czy motocykl w ktorym ma sie zawsze pewnosc, ze dowiezie w zamierzony punkt.
Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu.
Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować.
Dokladnie tak, dokladnie jak na zdjeciach, pokazaliscie jakimi jestescie KONESERAMI i jak bardzo jestescie dorosli
Nie mam nic do wlaoskich motocykli, bardzo mi sie podobaja, Wam zycze jednak moze troche wiecej realizmu i objektywnosci. Japonia moze nie jest taka piekna, jest jednak niezawodna, tansza, ekonomiczniejsza pod kazdym jednym wzgledem o ktorym wlosi moga jadynie jak nasi forumowi malolaci tylko pomazyc.
z powazaniem
Moze konkurencji nie jest potrzebna kasetowa skrzynia biegow, bo moze oni nie mowia sobie rowniez " dzien dobry "
Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę.
Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa.
Jaka jest niby cena tego dziela sztuki a jaka Japoni, widac zapomnieliscie juz o realiach. i Japonia potrafi wstawic zawieszenie Öhlins'a i zestroic perfekcyjnie, pytanie tylko, czy za ta cene kros to jeszcze kupi ?
Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu.
Do momentu w ktorym korbowod przebija blok silnika ( Troche bardziej renomowanej redakcji zdarzylo sie to juz dwa razy - silnik nie mial w zadnym z testowanym egzemplarzu wiecej niz 10 000 km. Tes´tujacy malo nie przeplacil w pierwszym przypadku tego wlasnym zyciem - autostrada i predkosc 250 km /h przebieg cos kolo 7500 km )
Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek
Pytanie co kto woli ? Kaprysna wloska Dive czy motocykl w ktorym ma sie zawsze pewnosc, ze dowiezie w zamierzony punkt.
Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu.
Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować.
Dokladnie tak, dokladnie jak na zdjeciach, pokazaliscie jakimi jestescie KONESERAMI i jak bardzo jestescie dorosli
Nie mam nic do wlaoskich motocykli, bardzo mi sie podobaja, Wam zycze jednak moze troche wiecej realizmu i objektywnosci. Japonia moze nie jest taka piekna, jest jednak niezawodna, tansza, ekonomiczniejsza pod kazdym jednym wzgledem o ktorym wlosi moga jadynie jak nasi forumowi malolaci tylko pomazyc.
z powazaniem
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
"olejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów." W japończyku nie potrzeba wyjmować skrzyni i tyle. Chyba ze to jest rodzaj zabezpieczenia antykradzieżowego - parkujesz moto pod blokiem i skrzynie bierzesz do domuKomentatorzy napisał(a):Kolejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów. Jest to rozwiązanie rodem z toru wyścigowego, ale japońska konkurencja nie oferuje swoim klientom takich udogodnień. Sześciobiegowa przekładnia spięta jest z silnikiem wielotarczowym mokrym sprzęgłem, które sterowane jest hydraulicznie. Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę. Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa. Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu. Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu. Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować. <br><hr>andy7<br>
Ale ogolnie motocykl piękny, podoba się.
<br><hr>Adam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości