Zobacz wÄ…tek - <i>[MV Agusta]</i> MV Agusta Brutale 910 R
NAS Analytics TAG

[MV Agusta] MV Agusta Brutale 910 R

Komentarze użytkowników
_________

[MV Agusta] MV Agusta Brutale 910 R

Postprzez Åšcigacz » 7/2/2007, 18:57

Dyskusja na temat: MV Agusta Brutale 910 R
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta Brutale 910 R
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 7/2/2007, 18:57

czemu te filmiki tak skacza? nie daje rady ich obejrzec-lepiej by bylo gdyby mozna bylo sobie sciagnac na kompa-pozdrawiam<br><hr>jk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/2/2007, 21:19

Åšwietny test i jeszcze lepszy tekst. Gratuluje! <br><hr>Beavis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/2/2007, 23:56

Komentatorzy napisał(a):Świetny test i jeszcze lepszy tekst. Gratuluje! <br><hr>Beavis<br>
Beavis, nie chwal nas, bo konkurencja powie, że sami siebie chwalimy. :)

Od siebie powiem tylko tak. Agusta nie jest motocyklem dla zwykłych ludzi, ale każdy chociaż raz w życiu powienien taki motocykl mieć. Jest to pierwszy motocykl, szybszy od światła. Dojeżdża się gdzieś jeszcze zanim się to gdzieś zobaczy.<br><hr>Alonzo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2007, 00:10

Naprawde niezła ''sztuka'':)<br><hr>Kid
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez kravec » 8/2/2007, 01:18

piiiieeeeeeeeknnnnnnyyyyyyyy..... cuuudooownyyy to jest malo powiedziane.... a na zywo wyglada o jeszcze lepiej..... marzenie.....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2007, 14:34

Komentatorzy napisał(a):Świetny test i jeszcze lepszy tekst. Gratuluje! <br><hr>Beavis<br>
Komentatorzy napisał(a):Beavis, nie chwal nas, bo konkurencja powie, że sami siebie chwalimy. :)

Od siebie powiem tylko tak. Agusta nie jest motocyklem dla zwykłych ludzi, ale każdy chociaż raz w życiu powienien taki motocykl mieć. Jest to pierwszy motocykl, szybszy od światła. Dojeżdża się gdzieś jeszcze zanim się to gdzieś zobaczy.<br><hr>Alonzo<br>
Ok już nie chwale :). A jaka Agusta jest to nie wiem, bo mi nikt nie dal pojezdzic takim ;P <br><hr>Beavis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/2/2007, 00:53

Wspaniały klamot, makaroniarze potrafią.<br><hr>Lucky
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/9/2007, 18:52

coś niesamowitego... po prostu dzieło sztuki... <br><hr>Zagi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2008, 16:16

wczoraj siedziałem na takiej, tylkoczerwonej w salonie w myslenicach. Można zwariować na jej punkcie, ferrari wsród motocykli. tylko ta cena......<br><hr>baster85
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez andy7 » 16/10/2008, 18:54

Kolejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów. Jest to rozwiązanie rodem z toru wyścigowego, ale japońska konkurencja nie oferuje swoim klientom takich udogodnień. Sześciobiegowa przekładnia spięta jest z silnikiem wielotarczowym mokrym sprzęgłem, które sterowane jest hydraulicznie.

Moze konkurencji nie jest potrzebna kasetowa skrzynia biegow, bo moze oni nie mowia sobie rowniez " dzien dobry "

Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę.
Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa.

Jaka jest niby cena tego dziela sztuki a jaka Japoni, widac zapomnieliscie juz o realiach. i Japonia potrafi wstawic zawieszenie Öhlins'a i zestroic perfekcyjnie, pytanie tylko, czy za ta cene kros to jeszcze kupi ?

Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu.

Do momentu w ktorym korbowod przebija blok silnika ( Troche bardziej renomowanej redakcji zdarzylo sie to juz dwa razy - silnik nie mial w zadnym z testowanym egzemplarzu wiecej niz 10 000 km. Tes´tujacy malo nie przeplacil w pierwszym przypadku tego wlasnym zyciem - autostrada i predkosc 250 km /h przebieg cos kolo 7500 km )

Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek

Pytanie co kto woli ? Kaprysna wloska Dive czy motocykl w ktorym ma sie zawsze pewnosc, ze dowiezie w zamierzony punkt.

Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu.

Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować.


Dokladnie tak, dokladnie jak na zdjeciach, pokazaliscie jakimi jestescie KONESERAMI i jak bardzo jestescie dorosli :mrgreen:

Nie mam nic do wlaoskich motocykli, bardzo mi sie podobaja, Wam zycze jednak moze troche wiecej realizmu i objektywnosci. Japonia moze nie jest taka piekna, jest jednak niezawodna, tansza, ekonomiczniejsza pod kazdym jednym wzgledem o ktorym wlosi moga jadynie jak nasi forumowi malolaci tylko pomazyc. :mrgreen:

z powazaniem
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2012, 08:04

Komentatorzy napisał(a):Kolejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów. Jest to rozwiązanie rodem z toru wyścigowego, ale japońska konkurencja nie oferuje swoim klientom takich udogodnień. Sześciobiegowa przekładnia spięta jest z silnikiem wielotarczowym mokrym sprzęgłem, które sterowane jest hydraulicznie. Włosi, w przeciwieństwie do Japończyków, nie bawią się w dziadowskie oszczędności i układ hamulcowy wyposażono w przewody o oplocie stalowym, co zdecydowanie poprawia jego pracę. Siądźmy za sterami. Pozycja za kierownicą jest wzorowa. Brutale czuje się w górnym zakresie obrotów, jak ryba w wodzie, wręcz prosząc się o mocniejsze odkręcenie gazu. Włoska jednostka napędowa pracuje wyczuwalnie inaczej od powszechnych do bólu japońskich rzędowych czwórek Przede wszystkim doświadczonym jeźdźcom, którzy będą w stanie docenić pracę inżynierów MV Agusty, a nie małolatom, którzy do każdego dania leją ketchup, a każdy posiłek popijają Colą. To sprzęt dla koneserów, wytrawnych motocyklistów, dla których jazda to pasja, a nie widowiskowa technika lansu. Ten motocykl to dzieło sztuki i tak należy go traktować. <br><hr>andy7<br>
"olejna istotna osobliwość to wyjmowana kasetowa skrzynia biegów." W japończyku nie potrzeba wyjmować skrzyni i tyle. Chyba ze to jest rodzaj zabezpieczenia antykradzieżowego - parkujesz moto pod blokiem i skrzynie bierzesz do domu :P
Ale ogolnie motocykl piękny, podoba się.
<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê