YZF 600 Thundercat, CBR F3 600 czy GSXR K1 600?
Posty: 15
• Strona 1 z 1
YZF 600 Thundercat, CBR F3 600 czy GSXR K1 600?
Który z nich polecacie najbardziej jako pierwszy własny motorek? Jeździłem już na CBR 600 F4i więc nie można powiedzieć że jestem kompletnym nowicjuszem jednak nie był to mój.
- Rafaello1989
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30
viewtopic.php?t=628
241 stron roznych historii, problemow, rozterek.. istny never ending story.. a ty zaklasasz nowy topic..
241 stron roznych historii, problemow, rozterek.. istny never ending story.. a ty zaklasasz nowy topic..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Bo nie znajde tam jakiegos bardziej dokladnego porownania tych wszystkich 3 modeli. A poza tym przeczytanie tych 241 stron zajeloby chyba caly dzien... dlatego zalozylem nowy temat moze ktos mi pomoze
- Rafaello1989
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30
porownan tych moto bylo juz tez sporo.. mozna czasm poszukac a moze sie cos znajdzie..
a ile smigales na tej f4i? ile km zrobiles.. to info choc troche zobrazuje mi poziom twoich umiejetnosci i doswiadczenia w prowadzeniu motocykla.. co rowniez stanowic bedzie podstawe do oceny moto wzgledem ciebie.. choc czuje ze zadne z nich nie jest dobrym wyborem dla twojej osoby..
a ile smigales na tej f4i? ile km zrobiles.. to info choc troche zobrazuje mi poziom twoich umiejetnosci i doswiadczenia w prowadzeniu motocykla.. co rowniez stanowic bedzie podstawe do oceny moto wzgledem ciebie.. choc czuje ze zadne z nich nie jest dobrym wyborem dla twojej osoby..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Z tych motocykli to jak już to Gixer 600 k1, CBR-a i Thundercat to śmiecie.
Dlaczego tak sądzę? już piszę: Moim zdaniem kupując motocykl to trzeba sobie zadać pytanie co dany motocykl mi oferuje i za jakie pieniądze.
Za wszystkie motocykle z tych co autor tematu przedstawił żeby kupić w przyzwoitym stanie trzeba dać ok 10 tys zł (motocykle a nie zwłoki motocykli)
Gixer z tej trójki jako jedyny ma wtrysk to daje mu plus.
CBR-a 600 f3 ma taki minus że zbyt popularna i problemy z napinaczami rozrządu itd i cena którą trzyma jak rzep psiego ogona
Thundercat to taki motocykl do którego są problemy z częściami silnikowymi..
Niby silnik ten sam co w FZR 600 ale tylko niby bo w FZR jest silnik i dekle są czarne. Skrzynie dostać ciężko a sypie się szybko nie koniecznie od latania na gumie, a od FZR 600 nie pasuje. Przypuśćmy pęknie dekiel przy przewrotce od strony lewej i w trakcie sezonu nie kupisz o Thundera za chiny a jak już trafisz to bulisz.
Zaraz pewnie za to co napisałem zostane zlinczowany na forum i proszę niech nikt mi nie mówi że CBR 600 f3 i Thundercat że to zajebiste motocykle. Bo nie są to jakieś zajebiste motocykle tylko popularne.
Dlaczego tak sądzę? już piszę: Moim zdaniem kupując motocykl to trzeba sobie zadać pytanie co dany motocykl mi oferuje i za jakie pieniądze.
Za wszystkie motocykle z tych co autor tematu przedstawił żeby kupić w przyzwoitym stanie trzeba dać ok 10 tys zł (motocykle a nie zwłoki motocykli)
Gixer z tej trójki jako jedyny ma wtrysk to daje mu plus.
CBR-a 600 f3 ma taki minus że zbyt popularna i problemy z napinaczami rozrządu itd i cena którą trzyma jak rzep psiego ogona
Thundercat to taki motocykl do którego są problemy z częściami silnikowymi..
Niby silnik ten sam co w FZR 600 ale tylko niby bo w FZR jest silnik i dekle są czarne. Skrzynie dostać ciężko a sypie się szybko nie koniecznie od latania na gumie, a od FZR 600 nie pasuje. Przypuśćmy pęknie dekiel przy przewrotce od strony lewej i w trakcie sezonu nie kupisz o Thundera za chiny a jak już trafisz to bulisz.
Zaraz pewnie za to co napisałem zostane zlinczowany na forum i proszę niech nikt mi nie mówi że CBR 600 f3 i Thundercat że to zajebiste motocykle. Bo nie są to jakieś zajebiste motocykle tylko popularne.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
maciek1985 napisał(a):Z tych motocykli to jak już to Gixer 600 k1, CBR-a i Thundercat to śmiecie.
Dlaczego tak sądzę? już piszę: Moim zdaniem kupując motocykl to trzeba sobie zadać pytanie co dany motocykl mi oferuje i za jakie pieniądze.
Za wszystkie motocykle z tych co autor tematu przedstawił żeby kupić w przyzwoitym stanie trzeba dać ok 10 tys zł (motocykle a nie zwłoki motocykli)
F3 albo T-cat za 10tys? Można bez problemu wyrwać za 8tys. w bdb stanie.
Jeżeli chcesz śmigać dużo w trasy to weź cbr lub T-cata. Do polatania po mieście i do trochę szybszej jazdy lepszy będzie gixer (typowo sportowa pozycja)
Nie zrażaj się usterkami. Jeżeli kupisz zadbany egzemplarz to nacieszysz się nim dłuuugo.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
Podpinam sie pod pablo Jednak jestem zdania ze k1 bedzie najlepsz rozwiazaniem gdyz to motcykl najswiezszy technologicznie z wszystkich tutaj wymienionych.
Denerwuja mnie wypowiedzi ze "taki motor to syf itp.". Kazdy lata tym na co go stac i nie pyta czy to smieci i czy nie lepiej dolozyc 5 ktys zl i kupic k4-5. Ktos ma 10 kola PLN to szuka czegos w tej kwocie i bedzie to szanowal jakby bylo nowe Co do tematu to grunt zebys znalazl cos w dobrym stanie. pozdrawiam
Denerwuja mnie wypowiedzi ze "taki motor to syf itp.". Kazdy lata tym na co go stac i nie pyta czy to smieci i czy nie lepiej dolozyc 5 ktys zl i kupic k4-5. Ktos ma 10 kola PLN to szuka czegos w tej kwocie i bedzie to szanowal jakby bylo nowe Co do tematu to grunt zebys znalazl cos w dobrym stanie. pozdrawiam
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
W anglii do tej kwoty Å‚adnÄ… F3 wyrwiesz. Jesli ma MOT czyli wszystkie przeglady to tu:
http://www.motinfo.gov.uk/internet/jsp/ ... equest.jsp
Mozesz posrpawdzac.
REjestracyjny i numer przegladu potrzebny.
http://www.motinfo.gov.uk/internet/jsp/ ... equest.jsp
Mozesz posrpawdzac.
REjestracyjny i numer przegladu potrzebny.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
wojtek1303 napisał(a):Podpinam sie pod pablo Jednak jestem zdania ze k1 bedzie najlepsz rozwiazaniem gdyz to motcykl najswiezszy technologicznie z wszystkich tutaj wymienionych.
Denerwuja mnie wypowiedzi ze "taki motor to syf itp.". Kazdy lata tym na co go stac i nie pyta czy to smieci i czy nie lepiej dolozyc 5 ktys zl i kupic k4-5. Ktos ma 10 kola PLN to szuka czegos w tej kwocie i bedzie to szanowal jakby bylo nowe Co do tematu to grunt zebys znalazl cos w dobrym stanie. pozdrawiam
Ja nie chcę nikogo obrażać w sensie finansowym bo ja bogaczem nie jestem.
Tylko moim zdaniem dużo lepszą alternatywą na motocykl sportowo-turystyczny będzie chociażby GSXF 600/750, ZZR 1100, VFR 750/800, Triumph Spirit i jeszcze masa innych opcji .
Przy Grzmiącym kocie mam czesto okazje dłubać bo kumpel taki wynalazek posiada. Technologicznie to silnik od FZR z małymi zmianami czyli 1989r naprawdę całkiem "świeża konstrukcja". Skrzynia kumplowi się wysypała po sezonie i to nie od gumowania.
Nie to żebym chciał odradzać ale CBR 600 F3 i Thundercat są przechwalone. To moje zdanie i nikt nie musi się ze mną zgadzać.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Ja najbardziej się na początku skłaniałem przy Kocie, jako połączeniu moto sportowego i turystycznego. W nich też jest dość spory wybór i z tego co czytałem mają nie duże spalanie nawet w mieście w granicach 5,5-6l. Jedyny mój ratunek jeśli się na niego zdecyduje to wybierać go z kimś kto dobrze się na tym zna. Ale cały czas po głowie mi jeszcze chodzi ten K1.
- Rafaello1989
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30
Zależy też w jakich pieniądzach szukasz.
Tak w ogóle to na pewno Kociak będzie lepszy od Ceburki
Tak w ogóle to na pewno Kociak będzie lepszy od Ceburki
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
8 góra 9 tys. ale praktycznie wszystkie z nich da rade w takich pieniądzach znaleźć bo patrzyłem troche
- Rafaello1989
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
miałem thundercata z 97r 2 lata jeździłem i zero problemu. motocykl wygodny z mocnym dołem. Mi osobiscie palił 6-7 litrów czy to w trasei czy to w miescie , ale znam ludzi którym zchodził do 4 litrów ( a wielu ludziom palił 5-6 i do juz nie koniecznie jest jazda emerycka) . plus dla thundercata może byc taki że można znalesc zadbany egzęplarz nie dzidowany wkułko i nie latany na gumie. gsxra z koleju w wiekszosci kupuja własnei do tego. Ja z thundercata byłem bardzo zadowolony i naprawde polecam ten motocykl , z resztą nie miałem doczynienia wiec nie ma porównania.
- mmmmm111
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 2/6/2007, 20:26
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości