Zobacz wątek - CO ile km remont, jaka prawidłowa kompresja ? (rs/nsr 125)
NAS Analytics TAG

CO ile km remont, jaka prawidłowa kompresja ? (rs/nsr 125)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CO ile km remont, jaka prawidłowa kompresja ? (rs/nsr 125)

Postprzez a_rtur7 » 3/3/2010, 21:18

Co ile km w NSR125 lub RS 125 trzeba robić remont silnika? Po niżej jakiej kompresji trzeba robić remont? Jaka kompresja powinna być w NSR/ RS 125 prawidłowa ? Jak robi się remont to ile wychodzi mniej więcej za części ?
a_rtur7
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/5/2009, 19:08


Postprzez Dandi93 » 3/3/2010, 21:41

Przeciętnie 30tyś km. Koszt około 1500zł. Prawidłowa kompresja 12, do remontu to zależy ale poniżej 9 już oznacza ze trzeba robić
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez a_rtur7 » 3/3/2010, 22:10

a ten koszt 1500 to same części, czy z wymianą ? I ile km trzeba docierać moto po remoncie ?
Ostatnio edytowano 3/3/2010, 22:14 przez a_rtur7, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
a_rtur7
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/5/2009, 19:08

Postprzez Seba_ER5 » 3/3/2010, 22:14

Od razu mowie zebys nie bral RS :P... Bo mechanicy nie chca tego remontowac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wikples » 3/3/2010, 22:15

ja znajdę 4 na szybko, którzy zrobią RS, a o wymianę cylka to bym się sam pokusił. ;]
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez a_rtur7 » 3/3/2010, 22:16

A czego nie chcą tego remontować? Przecież jest dużo części i silnik podobny jak w nsr.
a_rtur7
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/5/2009, 19:08

Postprzez Seba_ER5 » 3/3/2010, 22:18

Z zaworem cyrki i reg gaznika.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wikples » 3/3/2010, 22:34

z zaworem nie wiem, ale gaźnik mi reg. i było git.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Landryss25 » 3/3/2010, 22:58

Seba seba NSR też ma zawór działający na takiej samej zasadzie. Gaźnik w RS siedzi chyba Mikuni lud Dell'orto. Silniki to proste 2t i jeśli mechanik nie chce się podjąć naprawy to znaczy że zna się tylko na motorynkach.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Seba_ER5 » 3/3/2010, 23:01

Dellorto siedzi i jest bardzo czuly dziadyga. Duzo osob kombinuje z dyszami i z czasem okazuje sie ze wwalaja za duze dysz ;/ i potem zonki wychodzą. Nie wiem jak nie miałem zbyt dobrej opini po brata RS. No ale motor byl miną kompletna.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Landryss25 » 3/3/2010, 23:33

RS są dobre o ile zadbane, jak każde moto. Miałem kiedyś w jednym moto (też Aprili) dellorto i nie miałem z nim problemów.

Kompresja wzorowa to ok 11-12. Ale przy 9 można jeszcze jeździć bez obaw. Poniżej 8 trzeba się powoli szykować do remontu.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê