Zobacz wątek - jak odblokować suzuki gsx600f
NAS Analytics TAG

jak odblokować suzuki gsx600f

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jak odblokować suzuki gsx600f

Postprzez waldi210587 » 28/2/2010, 20:43

czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak można odblokować suzuki gsx600f z 90 roku, motocykl w tym momencie ma 50KM i jest zbyt słaby, proszę o porady
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28


Postprzez melvin » 28/2/2010, 20:56

NIE MA TAKIEGO BICIA!!!

moto najprawdopodobniej ma dysze do wymiany na odpowiedni rozmiar, GSy500 tak blokowali, tylko tam wystarczyło włożyć dyszę od kaszla i było 100%mocy za 30pln
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Kris2k » 28/2/2010, 21:24

albo sa dlawiki w kolektorach dolotowych, zwykle blaszki z otoworem zmniejszajacym przekroj poprzeczny kanalu, wystarczy je wyciagnac i zsynchronizowac gazniki
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez melvin » 28/2/2010, 21:38

w sumie racja, najpierw ściągnij airboxa czy co tam jest i jak będziesz miał gumy od gaźników na widoku szukaj w nich blaszek (tak bywało w CB)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez waldi210587 » 1/3/2010, 21:09

w kolektorze dolotowym blaszek nie ma, słyszałem jeszcze że mogą być inne wałki rozrządu
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28

Postprzez macs » 1/3/2010, 21:50

Najpierw napisz w jaki sposob jest slaby??
Do ilu obrotow sie wkreca??
Jaka jest predkosc max??
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez waldi210587 » 2/3/2010, 13:52

wolno się rozpędza, wkręca się na 12,5tys, prędkość max ok 190km/h. motocykl sprowadzony jest ze szwajcari i tam był na nauce jazdy, w dowodzie ma tylko 36kw(ok50KM)
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28

Postprzez dominik528 » 2/3/2010, 15:10

Normalnie ma mieć 80KM i pewnie tyle jest.
Przy 50 konikach do 190km/h pewnie byś nie dobił.
Avatar użytkownika
dominik528
Świeżak
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
Lokalizacja: Lipinki

Postprzez macs » 2/3/2010, 16:18

O blokadach ta suzi juz nie pamieta :wink:
Kiedys sprowadzilem tez yamahe 600 i w papierach miala wpisane 36 KM(nawet byl kwit z serwisu jak dlawili na 36KM) a co sie okazalo byla odblokowana.
Jedyne co mozesz zrobic to wyregulowac(chociaz sprawdzic) ustawienia gaznikow,,zaworow,wyczyscic filtr powietrza,dysze w gaznikach mozliwe,ze blokade mial w gaznikach oraz króćcach i nie zmienili dysz
Poszukaj w necie jaka jest predkosc max ,na pewno w okolicach 200-210km/h,a ze Twoje moto idzie 190km/h to i tak dobrze,wkreca sie jak piszesz tez jak motocykl bez jakichkolwiek blokad.
Sprawdz cisnienie w garach,mozliwe ,ze juz jest slabe
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez waldi210587 » 3/3/2010, 19:34

moto jednak jest odblokowany, znalazłem przyczynę a jest nią akomulator, po jego zmianie wszystko chodzi tak jak powinno
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28

Postprzez karolr » 4/3/2010, 07:32

akumulator +30KM ;)
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Quiver » 4/3/2010, 09:04

w jaki sposób akumulator mógł blokować motocykl? szczerze pierwszy raz sie napotkałem z takim czymś... sam mam zblokowaną suzi gsx 550 również do 50KM i szukam jakiś info
suzuki gsx 550 es & kawasaki zxr 750 & wsk 125 1959r & mz trophy 250 & gazela 175 ;)
Quiver
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/3/2010, 14:12
Lokalizacja: Chelmek

Postprzez Przemo_rene » 4/3/2010, 09:32

dla wszystkich co mają gaźniki typu CVK (czyli te ze ślizgowymi zaworami podciśnieniowymi):
Przy zdjętym airboxie sprawdźcie manualnie na jaką wysokość podnoszą się używając palców te zawory.

Powinny chować się w 100% i równać ze ścianką gardzieli.

Jeżeli zostaje np 3-4mm do schowania się - to jedna z blokad. Kiedyś kupiłem takie gaźniki i tak właśnie były zblokowane. Wymiana tych zaworów wraz z membranami z modelu nieblokowanego przyniosła pożądany efekt.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez waldi210587 » 4/3/2010, 19:41

mój jednak nie był zblokowany, miał słaby akomulator i dla tego było tylko 50% mocy
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28

Postprzez karolr » 4/3/2010, 21:09

haha :)
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez dominik528 » 4/3/2010, 21:14

waldi210587 napisał(a):mój jednak nie był zblokowany, miał słaby akomulator i dla tego było tylko 50% mocy


Możesz kolego bardziej szczegółowo objaśnić, bo to bardzo ciekawe jest.
Avatar użytkownika
dominik528
Świeżak
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
Lokalizacja: Lipinki

Postprzez waldi210587 » 7/3/2010, 21:35

motocykl słabo przyśpieszał, wolniej wkręcał się na obroty i potrafił się przydusić. Myślałem że jest zblokowany bo w dowodzie ma tylko 36KW i tak chodził słabo. Akomulator który w nim siedział był słaby i podczas jazdy potrafiło go rozładować nawet wtedy gdy zapalił na nim z rozrusznika to po 3 kilometrach po zgaszeniu nie dał rady zakręcić, wtedy wymieniłem akomulator na nowy i moto chodzi 2x lepiej, wkręca się szybko i jest wogóle inna jazda i nie rozładowuje go. zastanawiam się dlaczego tak się działo za słaby akomulator czy co, chociaż mój kolega jezdził na nim i miał wszystko w porządku
waldi210587
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/2/2010, 20:28

Postprzez miki1406 » 8/3/2010, 12:35

Miał 36kW bo w Niemcowni płacisz OC z kW a nie z pojemności... Dlatego dławią oni motocykle...

Blokada przepustnic podciśnieniowych to częste zjawisko... Spotkacie to w każdym chińskim skuterku. Tutaj wystarczy z pokrywki membrany wykręcić śrubkę ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez wikples » 8/3/2010, 12:39

Właśnie, jak odpalałem sprzęta po zimie, to chodził na różne gary, (nie na wszystkie na raz) nie wiedziałem o co chodzi, a przyczyną był aku do wywalenia. Więc różne rzeczy się zdażają.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na gr