Zobacz wÄ…tek - cbr 600 F4i sport, za wysokie obroty
NAS Analytics TAG

cbr 600 F4i sport, za wysokie obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr 600 F4i sport, za wysokie obroty

Postprzez boncki » 17/2/2010, 13:37

witam mam cbr-ke 600 F4is i pod koniec ubieglego sezonu zaczela mi trzymac po rozgrzaniu juz, za wysokie obroty okolo 1500obr/min, czasem spadnie te 100/200 obr ale i tak trzyma caly czas je za wysoko. Co moze byc za przyczyna takiego zachowania? W moto nic nie grzebalem procz wymiany oleju, moze zawalony filtr powietrza czy paliwa( o ile taki w ogole jest). Bede wdzieczny za pomoc, pozdrowka[/b]
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd


obroty

Postprzez kurczak198 » 17/2/2010, 14:39

mialem podbny problem w r6 2000r. przeczyscilem filtr powietrza. wyreguluj gaznik i zrob synchronizacje i powinno pomoc.
kurczak198
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/7/2009, 20:31


Postprzez Zeniu_ » 17/2/2010, 15:09

Kurczak198 - powiem Ci, ze ciężko znaleźć gaźniki w CBR 600F4i :lol: Stawiam na filtry, przeczyść filtr powietrza, wymień paliwa, powinno pomóc 8)
Zeniu_
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16/1/2010, 16:30
Lokalizacja: Kobierzyce

Postprzez boncki » 17/2/2010, 19:52

powymieniam filtry przed sezonem bo teraz nie ma sensu i dam znac czy sie cos poprawilo z tymi obrotami :wink:
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez wojtek1303 » 21/2/2010, 01:00

Sezon tuz tuz. Najlepiej porob wszystko teraz zebys w sezonie zonka nie zaliczyl jak nie pomoga wymiany a sprzet bedzie lipnie chodzil :) Ja dzisiaj porobilem sprzet na gotowo i czeka juz tylko na pogode i latanie :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 21/2/2010, 08:59

W zx6r 636 z 03 jest pokretlo do egulacji obrotów. U mnie jeszcze amortyzator skretu scotts czeka na montaz :D i naped.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez boncki » 21/2/2010, 11:05

wczoraj wyciagnelem filtr powietrza, przeczyscilem go bo nie byl jakis strasznie zabrudzony, filtra paliwa chyba nie ma. Ogolnie moto chodzi ok juz auku naladowane, plyny i klocki posprawdzane i czeka na sezon. A co do tych wysokich obrotow to bede musial poradzic sie mechanika, moze bedzie nawet trzeba pod komputer podlaczyc, ale to sie zobaczy oby nic kosztownego
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez limak14 » 21/2/2010, 19:44

A regulowałeś obroty biegu jałowego?
Jest takie pokrętło obok prawej nogi (siedząc na moto)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Seba_ER5 » 21/2/2010, 21:15

wczoraj wyciagnelem filtr powietrza, przeczyscilem

Filtra powietrza siÄ™ nei czysci, chyba ze masz K&N badz BMC.


A regulowałeś obroty biegu jałowego?
Jest takie pokrętło obok prawej nogi (siedząc na moto)


No właśnie ;) o tym wspominałem :D, wczesniej widocznie nie czyta.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez boncki » 22/2/2010, 15:50

sprobuje to pokretlo znalezc, ogolnie nic takiego nie zauwarzylem i dziwne ze w moto na wtrysku takie rzeczy sa, w fzr600 mialem a w tym to nie wiem, ale skoro tak mowisz i znasz to moto to poszukam i postaram sie wyregolowac Cytat:
A regulowałeś obroty biegu jałowego?
Jest takie pokrętło obok prawej nogi (siedząc na moto)


No właśnie Wink o tym wspominałem Very Happy, wczesniej widocznie nie czyta.

Ty mowiles ze u ciebie w kawie jest takie pokretlo a ja caly czas mowie o cbr F4i sport wiec nie uwazalem tego za rade tylko sugestie ze moze cos takiego byc i u mnie...To sa 2 rozne moto
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez gsx_750_f » 22/2/2010, 16:39

boncki ty posłuchaj kolegów i poszukaj tego pokrętła od obrotów bo jest tam na bank.
To że w motoyklu na wtrysku jest takie pokrętło to nic w tym dziwnego nie ma.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez boncki » 23/2/2010, 17:33

szukalem tego pokretla w tym miejscu jak mi kolega wyzej podpowiedzial i nic takiego nie widze, chyba ze jest schowane gdzies pod bakiem lub w nie widocznym miejscu. Ale dwoch mechanikow powiedzilo mi ze wtryski trzeba wyregolowac i ze ta opcje najbardziej obstawiaja. Druga sprawa to wydaje mi sie ze nawet jak sie rozgrzeje i mu przygazuje to za bardzo smierdzi paliwem, jak by nie spalal wszystkiego i na niebiesko zakopci na wysokich obrotach. Co myslicie?
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez swirus2007 » 23/2/2010, 17:48

jak na niebiesko to chyba bierze olej

a auta tez sa na wtrysku i jest pokrętło od obrotów
i nie szukaj pokrętła tylko jakiejś śrubki
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez gsx_750_f » 23/2/2010, 18:51

jak nie ma po prawej to zobacz po lewej stronie , takie plastikowe oktągłe a za nim idzie rurka taka.
jak kopci na niebiesko to moga byc zurzyte uszczelniacze zaworów.
Mozesz tez sprawdzic cisniene na cylindrach
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez boncki » 23/2/2010, 21:08

oleju to raczej nie bierze bo stan sie nie zmienil, moze po zimowym przestoju jak zakopcil. Spytam mechanika znajomego gdzie takie pokretlo jest, ale jakos tez od poczatku mi sie zdaje ze to cos z wstryskami, ale to sie okarze
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez limak14 » 23/2/2010, 22:10

Pokrętło jest po prawej (jak się siedzi na moto). Nie ma opcji żeby w tym samym modelu było po różnych stronach (chyba że ktoś się tym zajął).
ps. wtrysków się nie reguluje.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez boncki » 24/2/2010, 16:20

ja nie wiem czy sie wtryskow nie reguluje czy tam synchronizuje bo nie jestem mechanikiem, ale skoro dwoch mechanikow (naprawde dobrych) mowi mi takie cos to cos w tym musi byc. Pokretla nie znalazlem po prawej stronie (jak sie siedzi na moto), dokladnie gdzie ono sie znajduje u ciebie limak14? dokladnie w ktorym miejscu, na wierzchu, schowane czy jak, wiecej podpowiedzi, mam sciagac bak czy boczek?
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez Seba_ER5 » 24/2/2010, 16:30

pewnie przy udzie
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez boncki » 24/2/2010, 16:42

ja nic takiego nie widzialem... wiec potrzebne mi dokladniejsze wskazowki
boncki
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Postprzez limak14 » 24/2/2010, 16:47

Kurde sorry wielkie, wprowadziłem cię w błąd bo o jednym myślałem a drugie pisałem.
Pokrętło jest po lewej stronie motocykla. Sorry wielkie. Jest ono na wysokości osłony od zębatki zdawczej.

A co do mechaników to lepiej może ich zmień.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê
cron