[Zipp Nitro 250] Zipp Nitro 250 – naked na każd
Posty: 91
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
[Zipp Nitro 250] Zipp Nitro 250 – naked na każd
Dyskusja na temat: Zipp Nitro 250 – naked na każdą kieszeń
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Zipp Nitro 250 – naked na każdą kieszeń
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Zipp Nitro 250 – naked na każdą kieszeń
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Faktycznie, to może być niegłupia propozycja na pierwszy motocykl do normalnej jazdy do pracy, czy małe zakupy. <br><hr>plaski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam rozumieć, że Lovtza jeździł tym sprzętem? To ja się pytam, gdzie producent zaoszczędził te 11 tys. (w porównaniu do YBR250) i jeszcze widelec USD dołożył?
Nieważne byłoby dla mnie czy to chinol, koreańczyk czy japoniec gdyby kosztował 12-14 tys. zł. Cena budzi podejrzenia o jakość i bezpieczeństwo.<br><hr>lothar
Nieważne byłoby dla mnie czy to chinol, koreańczyk czy japoniec gdyby kosztował 12-14 tys. zł. Cena budzi podejrzenia o jakość i bezpieczeństwo.<br><hr>lothar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawy
Jak dla mnie interesująca propozycja, zakładając, że nie będzie awaryjny.
Ciekawe jak wypadnie w zestawieniu z Rometem division 249.
Ja także zastanawiam się z czego wynika taka różnica w cenie w porównaniu do YBR250. Może Nitro jest tani, a może YBR za drogi??
Ciekawe jak wypadnie w zestawieniu z Rometem division 249.
Ja także zastanawiam się z czego wynika taka różnica w cenie w porównaniu do YBR250. Może Nitro jest tani, a może YBR za drogi??
- hebri37
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/9/2009, 07:57
jak dla mnie to ten motor jest katastrofa,
sam mam honde cbr 125 i akktualnie nie mam zadnych owiewek na niej i dalej wyglada lepiej jak ten tutaj, silnik ma objetosciowo mniejszy o polowe jendak wyglada niemal indentycznie, cena... heh mozna spokojnie kupic za 5ooo zl czy tez 1100 funtow, w nakedzie wyglada nawet lepiej jak w wersji podstawowej i bije na glowe zippa'iego osiagami mimo iz silnik mniejszy o 125 dorownuje bo mozna takze osiagnac 140 km/h a co lepsze siega wiekszych obrotow
no i co najwazniejsze jest to Hania <br><hr>Kaz
sam mam honde cbr 125 i akktualnie nie mam zadnych owiewek na niej i dalej wyglada lepiej jak ten tutaj, silnik ma objetosciowo mniejszy o polowe jendak wyglada niemal indentycznie, cena... heh mozna spokojnie kupic za 5ooo zl czy tez 1100 funtow, w nakedzie wyglada nawet lepiej jak w wersji podstawowej i bije na glowe zippa'iego osiagami mimo iz silnik mniejszy o 125 dorownuje bo mozna takze osiagnac 140 km/h a co lepsze siega wiekszych obrotow
no i co najwazniejsze jest to Hania <br><hr>Kaz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)<br><hr>aras
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a wlasnie ciekaw jestem kiedy to wprowadza ? w tym roku ? bo jak dobrze pamietam to od 2008 chyba zapowiadali :O<br><hr>KazKomentatorzy napisał(a):Jak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)<br><hr>aras<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to jeszcze poczekać na premierę Divisiona i można zrobić porównanie 250tek dostępnych na rynku <br><hr>Juno
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jako anonimowy (choć nie do końca) cienias może pisać takie głupoty. Ja anonimowy nie jestem, więc jeśli już bierzesz się za pomówienia, to podpisz się imieniem i nazwiskiem. <br><hr>Mariusz ŁowickiKomentatorzy napisał(a):ciekawe ile płacą scigaczowi za wkręcanie takich wałków<br><hr>frugo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lovtza jeździł. Chińczyk oszczędził gros pieniędzy na kosztach R&D (wszystko skopiowane - geometrie, napęd, rozmiary wielu elementów) i na kosztach osobowych, bo sama produkcja to już gorsze. Co mam napisać? Że jeździ fatalnie, skoro na prawdę jeździ całkiem przyzwoicie? Zastanów się sam.<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Mam rozumieć, że Lovtza jeździł tym sprzętem? To ja się pytam, gdzie producent zaoszczędził te 11 tys. (w porównaniu do YBR250) i jeszcze widelec USD dołożył?
Nieważne byłoby dla mnie czy to chinol, koreańczyk czy japoniec gdyby kosztował 12-14 tys. zł. Cena budzi podejrzenia o jakość i bezpieczeństwo.<br><hr>lothar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak już trzymacie się w temacie mniej znanych i typowych sprzętów, to może dałoby się zorganizować jakiś test Hyosunga GT 650R? ciekawy jestem jak wypada na tle konkurencji <br><hr>ght
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe wygląda ciekawie, odniesie sukces w polsce wkroczyć ma A2 więc chiny robią moto pod A2, ciekawe czy za pare lat będzie zipp 1000 r?<br><hr>kdls
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Lovtza jeździł. Chińczyk oszczędził gros pieniędzy na kosztach R&D (wszystko skopiowane - geometrie, napęd, rozmiary wielu elementów) i na kosztach osobowych, bo sama produkcja to już gorsze. Co mam napisać? Że jeździ fatalnie, skoro na prawdę jeździ całkiem przyzwoicie? Zastanów się sam.<br>Lovtza
Podziękował za odpowiedź, brzmi sensownie, zwłaszcza R&D. Faktycznie z tym bezpieczeństwem trochę mnie poniosło.
- lothar
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No właśnie wszyscy się przyzwyczailiśmy, że chińszczyzna to tandeta. Wiem, że marne skuterki zrobiły swoje. Ale nie ma co się bać. Kiedyś tak samo w Stanach reagowano na Japończyki, a w Anglii się z ich śmiano. Wiecie jak potem potoczyła się historia. Te Zippy to na prawdę niezła opcja za te pieniądze. Swoją drogą Chińczycy wiedzą jak robić rzeczy wysokiej jakości. Obstawiam że 90% osób piszących posty na tym forum robi to na komputerach zawierających komponenty "Made in China". Skoro potrafią zrobić procesor, to zrobią i motocykl. Pojeździjcie tymi sprzętami jak już będą u dealerów i wtedy jestem ciekaw Waszych opinii.<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Mam rozumieć, że Lovtza jeździł tym sprzętem? To ja się pytam, gdzie producent zaoszczędził te 11 tys. (w porównaniu do YBR250) i jeszcze widelec USD dołożył?
Nieważne byłoby dla mnie czy to chinol, koreańczyk czy japoniec gdyby kosztował 12-14 tys. zł. Cena budzi podejrzenia o jakość i bezpieczeństwo.<br><hr>lothar<br>Komentatorzy napisał(a):Lovtza jeździł. Chińczyk oszczędził gros pieniędzy na kosztach R&D (wszystko skopiowane - geometrie, napęd, rozmiary wielu elementów) i na kosztach osobowych, bo sama produkcja to już gorsze. Co mam napisać? Że jeździ fatalnie, skoro na prawdę jeździ całkiem przyzwoicie? Zastanów się sam.<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a): Podziękował za odpowiedź, brzmi sensownie, zwłaszcza R&D. Faktycznie z tym bezpieczeństwem trochę mnie poniosło.<br><hr>lothar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z tego co wiem, to już w jednym sklepie go widziałem za 8399 złKomentatorzy napisał(a):Jak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)<br><hr>aras<br>Komentatorzy napisał(a):a wlasnie ciekaw jestem kiedy to wprowadza ? w tym roku ? bo jak dobrze pamietam to od 2008 chyba zapowiadali :O<br><hr>Kaz<br>
<a href="http://www.blackduck.pl/?54,zipp-nitro-250" target="blank" class="link">http://www.blackduck.pl/?54,zipp-nitro-250</a><br><hr>Plaski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ktoś ma pojęcie... skrzynia jest normalna czy odwrócona?
Bo w niektórych chińskich słyszałem, ze jedynka jest do góry i 2, 3... są w dół. Czyli odwrotnie niż w normalnych Japońcach. Jak to jest w tym Zippie? Czy ten silnik to jest coś nowego, czy to samo co w Raven 250?<br><hr>Plaski
Bo w niektórych chińskich słyszałem, ze jedynka jest do góry i 2, 3... są w dół. Czyli odwrotnie niż w normalnych Japońcach. Jak to jest w tym Zippie? Czy ten silnik to jest coś nowego, czy to samo co w Raven 250?<br><hr>Plaski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie jest źle nie wiem czemu sie czepiacie. Jak ktos nie ma kasy, to jak napisal przedmowca ma jakies rozwiazanie, w postraci wspolczenej MZ250:)<br><hr>Laleczka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 91
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości