Zobacz wątek - Suzuki GSR 600 K6 - gaśnie, niskie obroty?
NAS Analytics TAG

Suzuki GSR 600 K6 - gaśnie, niskie obroty?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSR 600 K6 - gaśnie, niskie obroty?

Postprzez Dziadek_24 » 4/2/2010, 17:42

Witam,
Mam pewien problem i prosiłbym o poradę.

Posiadam Suzuki GSR 600 K6. Silnik po rozgrzaniu (ok.70-80st), gdy jadę i redukuje biegi np. z 3 na 2, z 2 na 1 gaśnie mi. Obroty spadają tak nisko, że silnik gaśnie. Tak samo na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku jak stoje na światałach to obroty oscylują w granicach 500-700obr/min i czasami falują, a motocykl potrafi zgasnąć. Co może być przyczyną? Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Jakaś regulacja obrotów itp? Jestem dość świeżym motocyklistą, więc proszę o wyrozumiałość.
Szykuje się wizyta w serwisie!

Proszę o pomoc i porady.
Z góry serdecznie dziękuje.
Dziadek_24
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
Lokalizacja: Genewa


Postprzez Duriv » 4/2/2010, 17:53

Panie kolego, czyszczenie gaźniczków się szykuje ;)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Dziadek_24 » 4/2/2010, 18:06

Hmm, serwis nie unikniony!
Jak koszty takiej usługi się kształtują?
Jest to droga sprawa?

Dodam, że z uruchomieniem nie mam problemu,
podczas jazdy też się jakoś nie dławi, tylko przy tej redukcji biegów i postoju te niskie obroty i częste gaśniecie :twisted:
Dziadek_24
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
Lokalizacja: Genewa

Postprzez Duriv » 4/2/2010, 19:09

Możesz sam to zrobić :)
Jeśli to nie pomoże, to zawieź do serwisu na regulację zaworów - te dwie czynności są rutyną 1 - 2 razy na sezon, zapamiętaj.
Kwestia 100-200 zł w ASO lub 50 zł prywatnie
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Dziadek_24 » 4/2/2010, 19:40

Dzięki piękne kolego za porade!
Dopiero powolutku wchodzę w świat motocykli.
Dziadek_24
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
Lokalizacja: Genewa

Postprzez sepo » 4/2/2010, 20:16

W k6 gaźniki :roll:
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez Dziadek_24 » 4/2/2010, 22:51

to ja wkońcu nie wiem?
Dziadek_24
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
Lokalizacja: Genewa

Postprzez Seba_ER5 » 5/2/2010, 12:33

To jest na wtryskach. Trzeba jechac podpiac pod kompiuter.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 5/2/2010, 13:29

tja kuwa na gaźnikach :roll: , a opony ma dętkowane ta K6? :roll: ... pewnie że wtryski i to nie pierwszej generacji.


Z tak nowym sprzętem nie rób tego sam szczególnie jak nie masz doświadczenia. Na wiosnę niech Ci luzy na zaworach sprawdzą a moto podepną pod kompa i zrobią ogólny przegląd wiosenny to będzie cacy :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Duriv » 6/2/2010, 11:17

k6, nie doczytałem :lol:

Miałem w myślach tego 95-k1

Już koledzy wszystko powiedzieli tak jak trzeba.

Przepraszam za roztargnienie :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez skazi » 6/2/2010, 11:45

Duriv napisał(a):k6, nie doczytałem :lol:

Miałem w myślach tego 95-k1

Już koledzy wszystko powiedzieli tak jak trzeba.

Przepraszam za roztargnienie :)

GSR jest produkowany od 2006 roku :)
skazi
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 10/11/2008, 20:07

Postprzez andrzej551 » 6/2/2010, 17:56

95 to był SRAD a 00, 01 był k1
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez vas88 » 7/2/2010, 22:19

Moze byc tak, ze zalewa Ci silnik. Wtryskiwacze nie daja takiej malej dawki paliwa jaka jest potrzebna.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez Przemo_rene » 9/2/2010, 15:51

Ludzie skąd wy się bierzecie?!?!?!?!?!

Jeden pisze: K1 = 95 rok...

inny w tym samym temacie wtryski zalewają silnik bo ZA MAŁO PALIWA DAJĄ

kolejny, że w gsr z 2006 roku są gaźniki

dalej w końcu sam założyciel tematu Zamiast napisać GSR 2006 to piszę po oznaczeniu modeli GSXR "K"

To tak jakbym pisał YAMAHA R1 F2, później F3, f4.... (że niby 2002...2003...2004...)

Co za bujda i niedouczenie.
Ten temat jest tego najlepszym przykładem

jakiś czeski film czy co???
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez vas88 » 9/2/2010, 18:23

Przemo taki z ciebie cwaniak kozak a nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Do szkoly wogole chodziles?
Znasz sie troche na mechanice ze takis pyskaty? Nie wiesz o tym ze wtryski moga zalewac bo sa zuzyte do tego stopnia ze nie potrafia podac okreslonej (MALEJ) dawki paliwa?! Teraz zrozumiales??!! :shock:
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez Przemo_rene » 10/2/2010, 10:57

co do wtrysków i objawów:

W modelu z 2006 roku wtryskiwacze NIE MAJĄ PRAWA SIĘ ZUŻYĆ. W autach o przebiegach 400tyś - owszem - ale i tak nie tak drastycznie. Mogą być co najwyżej przyblokowane syfem z paliwa. Jeżeli chodzi o sterowanie wtryskami a konkretniej dawką paliwa - za te rzeczy odpowiedzialnych jest pare spraw m.in : czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda, nowsze ECU.
Jeżeli cokolwiek dzieje się z wtryskami, że komputer nie nadąża już z korekcją składu mieszanki tak by była odpowiednia to wywali błąd w postaci zapalenia kontrolki błędów Fi i przechodzi w tryb awaryjny. (błędy do zczytania po podpięciu pod kompa)

Przyczynami wariujących obrotów mogą być:
-ekstremalne zmiany w układzie wydechowym/dolotowym czyli kompletny układ przelotowy z wywalonym katem i zaworem typu exhup, do tego zasyfiony filtr powietrza. (kompensuje się to instalowaniem urządzeń typu powercommander który steruje składem mieszanki)

-Jazda z zasyfionym liltrem powietrza lub np bez.
zapieczenie zaworu Exup w jednej pozycji.

Także luzy zaworowe jeżeli są daleko poza telerancjami (wystarczy na kilku zaworach) to może też być przyczyną.
-stare świece mogą wprowadzić też trochę zamieszania.
-przypadkowe co jakiś czas masowanie w kostce czujnika położenia przepustnicy (np. sprzęt był po dzwonie i elektryka była robiona na zasadzie - byle chodziło)

W żadnym z wymienionych przeze mnie punktów nie ma ZUŻYTYCH WTRYSKÓW bo o ile w teori może to się wydazyć to w praktyce jest to przypadek 1 na 100000 przy tych rocznikach.
(wykluczając wadę fabryczną)



A teraz osobiście: Czy się znam na mechanice? Wystarczająco by przeprowadzić kapitalny remont wysilonego silnika motocyklowego, samochodowego od A-Z. To samo tyczy się kapitalnego remontu całej maszyny oraz czynności serwisowe bieżące. Poszukaj sobie moich tematów o naprawach wykonywanych przeze mnie.

ps. propo twojego podpisu "odwijaj do końca" - tego tobie życzę by wreszcie ktoś tobie odwinął do końca pieluchę bo najwyższy już czas...

i na odchodne:
wyp*** stąd bo mnie tylko czas zajmujesz
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Daga » 10/2/2010, 11:16

Amen.vas88-zanim komus pojedziesz,dowiedz sie,z kim masz do czynienia.
DO YOU KNOW,THAT BAD GIRLS GO TO HELL?!
Avatar użytkownika
Daga
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 4/12/2009, 10:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Invi » 10/2/2010, 14:20

Przemo_rene napisał(a):dalej w końcu sam założyciel tematu Zamiast napisać GSR 2006 to piszę po oznaczeniu modeli GSXR "K"


A następny pisze że oznaczenie K jest zarezerwowane tylko dla sportów :P

Nie no temat całkiem zabawny :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Przemo_rene » 10/2/2010, 17:02

invincible - kawasaki zzr 600 "E1" lub "D1"
zzr 1100 model D lub C (i dalej zależnie od roku produkcji gdzie liczba nie ma nic wspólnego z rokiem tak jak i przy zzr 600 E3 - to jest 1995, E1 1993)

Oznaczenie K1 jest dla modelu gsxr jako pierwszego z produkcji a że akurat wypadło w 2001 roku to inna sprawa.

CBR F2 jest z 2002 roku? jasne że nie :)

coś jak VW passat B6 wcale nie musi być z 2006 roku ;) przykłady które rozwieją raz na zawsze (mam nadzieje) wątpliwości co znaczą oznaczenia typu B1 E1, K1, D1, C1, F1, G1 przy modelach aut i motocykli )

http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat

zwrócić proszę uwagę daty w linku...i wszystko jasne :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez limak14 » 10/2/2010, 17:34

Przemo_rene napisał(a):
CBR F2 jest z 2002 roku? jasne że nie :)


Tak gwoli ścisłości F4i była oznaczana np. CBR 600 F-1, CBR 600 F-2 itp a te cyferki po "f" oznaczały rok produkcji. To tylko tak dla przypomnienia.

Ale w tym temacie to chociaż pośmiać się można. :D Dobre tezy chłopaki wysnuwają :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr