Zobacz wątek - Łańcuch napędowy do GSF BANDIT 600
NAS Analytics TAG

Łańcuch napędowy do GSF BANDIT 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Łańcuch napędowy do GSF BANDIT 600

Postprzez Jacek R. » 7/1/2010, 21:14

Witam,

Czy ktoś na tym forum wie jak dobrać łańcuch do bandita wg oznaczeń ISO.

Na tej stronie (http://www.komerc.pl/www/index.php?strona=b)

jest wykaz łańcuchów jednorzędowych. Który z nich będzie pasował czcyli będzie zamiennikiem oryginału/?

Pozdrawiam
Jacek R.
Jacek R.
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/4/2009, 10:24


Postprzez hugo2003 » 7/1/2010, 22:00

Szczerze mowiac jesli chcesz ciac koszty to odradzalbym bo stracisz 2xwiecej i za krotszy czas niz bys kupil firmowy bedziesz znow sie rozgladal za nowym napedem.... Wiem z autopsji!!! ale wybor nalezy do Ciebie....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Łańcuch

Postprzez Jacek R. » 7/1/2010, 23:22

Witam,

Czyli znasz parametry łańcucha? Symbol ISO itd. Z autopsji wiem, że większość pseudooryginalnych DID-ów pochodzi z magazynów rolniczych.

Czy ktoś zna oznaczenie ISO albo jakieś inne które pomoże dobrać łańcuch do tego modelu/?

Pozdrawiam
Jacek R.
Jacek R.
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/4/2009, 10:24

??????

Postprzez kargulvmax » 8/1/2010, 09:00

Kolego daj sobie spokój i moze troche pomyśl zanim skończysz w szpitalu bo dostaniesz łańcuchem po plecach albo będziesz szukał karterów do Bandita.Nie wiem który wariant lepszy.Takiego łancucha nawet do Junaka bym w dzisiejszych czasach nie załozył.Kiedyś gdy niczego nie mozna było dostac próbowało sie takie wynalazki z Agromy.Nie nadążało sie z naciąganiem i ogólnie kupa śmiechu.Moze do WSK załozyc 3x grubszy to pochodzi troche.
Nie wiem jaki rocznik Bandita 110 czy 112 ogniw ma łańcuch.
producent oczywiscie nie przewiduje łańcucha bezoringowego a nawet oringowego ale bezoringowy RK(jakosc jak DID tylko mniej reklamowany zakładany też fabrycznie do japonców) 110 ogniw - 110zł(DID 160zł) oringowy wyczynowy( dobra cena w stosunku do wytrzymałości) RK 180zł , a taki jak przewiduje min.producenta Xring wyczynowy 230zł
Czy to aż tak wiele?Juz nie wspomne ze może dojśc do wypadku gdy łańcuch sie zerwie.Pozdr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez hugo2003 » 8/1/2010, 22:28

kolega karulvmax powiedzial chyba dosc jasno i dobitnie... wiec koego Jacek R. wnioski jakie wyciagniesz sa Twoje!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Raczek_6 » 8/1/2010, 23:48

http://larsson.pl/
tam masz dobór napędów.

Przy wymianie łańcucha należy wymieniać zębatki.

Parametry łańcucha są tu:
http://larsson.pl/?c=r&no=MjE1MDk2Ng==&bid=109961

wystarczy pomyśleć i poszukać.

520, 525, 530 to również parametry łańcucha, i każde oznaczenie ma swoje wymiary.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr