Zobacz wątek - Opony - głębokość bieznika
NAS Analytics TAG

Opony - głębokość bieznika

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Opony - głębokość bieznika

Postprzez Przemas81 » 5/1/2010, 08:33

Jaką głębokosc bieznika posiadają nowe opony turystyczne ,np. CONTINENTAL RoadATTACK lub MICHELIN PILOT ROAD 2 ?
Przemas81
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 10/2/2009, 17:18


Postprzez Leg1oN » 5/1/2010, 13:47

conti : Przód/tył 3,9/6,6 mm
micheliny pewnie podobnie..
a na google masz bana?
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań


Postprzez Przemas81 » 5/1/2010, 14:59

Dzieki. Pewnie widziałes te dane na tej samej stronie co ja .Zaskoczyła mnie płytkosc bieznika w przedniej oponie .Wydaje mi sie ,ze to bład w druku i stad moje pytanie .
Przemas81
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 10/2/2009, 17:18

Postprzez topgear68 » 5/1/2010, 15:18

Po prostu przód dużo wolniej sie zużywa.
III sezon - Ducati Monster 620 Dark - 60 KM , 53 NM
topgear68
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/7/2007, 12:10
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Grzesiek-88 » 7/1/2010, 15:59

Continentala polecam do ciezkich motocykli. Pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Przemo_rene » 7/1/2010, 16:06

przód się wolniej zużywa? :lol: chyba tak samo chciałeś napisać. Czasem nawet szybciej. Zobacz opony po torowe...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez topgear68 » 7/1/2010, 16:47

Ale przeciez mowimy o oponach turystycznych, a nie torowych :?:
III sezon - Ducati Monster 620 Dark - 60 KM , 53 NM
topgear68
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/7/2007, 12:10
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Przemas81 » 7/1/2010, 18:17

Czyli idąc tym tokiem rozumowania producent specjalnie daje mniejszy bieznik w oponach dedykowanych na przod ,zeby wymieniac rownie czesto jak tył ?
Przemas81
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 10/2/2009, 17:18

Postprzez Przemo_rene » 8/1/2010, 09:35

jest to jeden z czynników na pewno.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez patryk83 » 8/1/2010, 09:57

Na bank producent przemyślał ta kwestię i dobrał odpowiednie głębokości.
Przy normalnej jeździe raczej tylna opona ściera się dużo szybciej bo to na nią działa większa siła, silnik w końcu cały czas działa i każde rozpędzanie się....
u mnie w moto głębokości bieżników prawie się zrównały ;p niedługo slcki się znich zrobią :>
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 8/1/2010, 10:32

tak się tylko wydaje, ale przy ostrej jeździe. hamowaniach czy gumowaniu przedni lacz też dostaje ostro i wcale nie słabiej niż tylni.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Przemas81 » 8/1/2010, 11:42

tak się tylko wydaje, ale przy ostrej jeździe. hamowaniach czy gumowaniu przedni lacz też dostaje ostro i wcale nie słabiej niż tylni.


Czyli opcja ,jedna zmiana tylnej opony przypadająca na dwie zmiany przedniej nabiera wiekszego sensu .
Przemas81
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 10/2/2009, 17:18

Postprzez patryk83 » 8/1/2010, 13:06

W zasadzie to nabierze sensu jak polatasz troszkę i zobaczysz jak CI się ścierają opony bo takie gdybanie to wiesz...

@Przemo_rene
Ja to bardziej pisałem o jeździe turystycznej nie sportowej bo przy sporcie to wiadomo ze zmienia się stopień używania przedniej opony bo duzo częsciej się hamuje i szybciej jedzie... a przy turystycznej jeździe dłuzej jedziesz prosto spokojnie niż start_na_maxa >> stop_na_maxa...
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez melvin » 9/1/2010, 17:43

Przemo_rene napisał(a):przód się wolniej zużywa? :lol: chyba tak samo chciałeś napisać. Czasem nawet szybciej. Zobacz opony po torowe...


u mnie przód (sportmax qualifier) wytrzymał tył z kompletu, tył zwykłego sportmaxa i jakąś michelinke która już była na wykończeniu.
a fakt faktem moto bardziej do gumowania i jazdy po mieście ale czasem trasa i kolanko tez przycierałem na każdej z tych opon...
uczyłem się stopali i nie wiem czemu ale przód wytrzymał jakieś 9k km nim skończył się zupełnie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Piechot » 9/1/2010, 18:14

jak sie jara laka przodem to potem tak jest ze sie szybko zuzywa...

Jeżeli chodzi o jazde turystyczna to tyl na bank szybciej pojdzie.
Fighting solves everything.
Avatar użytkownika
Piechot
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
Lokalizacja: LRY

Postprzez melvin » 9/1/2010, 18:15

kurde ale mnie nadal dziwi że mimo iż nie paliłem gumy (no może ze 3 razy) to ten przód w ch*j wytrzymał... i tyle tyłów przeżył..
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr
cron