fazer 1000
Posty: 12
• Strona 1 z 1
fazer 1000
cześć,
czy to prawda że w fazerze 1000 2005 r. wentylator chłodnicy chodzi na stałe i wogóle się nie wyłącza? i drugie pytanie, w silniku słychać delikatny metaliczny dzwięk, można to porównać do dzwoniących niedokręconych śróbek z podkładkami? z góry dzięki za pomoc...
czy to prawda że w fazerze 1000 2005 r. wentylator chłodnicy chodzi na stałe i wogóle się nie wyłącza? i drugie pytanie, w silniku słychać delikatny metaliczny dzwięk, można to porównać do dzwoniących niedokręconych śróbek z podkładkami? z góry dzięki za pomoc...
- Robas
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 11/7/2008, 19:12
- Lokalizacja: Chodzież
Jak kupilem beemke to tez wentylator ciagle kreci ale tak wlasnie ma byc.
Co do Twojego moto to za bardzo nie wiem ,raczej poprzedni wlasciciel zrobil obejście by ciagle krecil.
O tym dzwieku to napisz wiecej szczegolow:
-przy jakich obrotach
-czy tylko na zimnym,cieplym lub ciagle
Co robiles przy moto??
Co do Twojego moto to za bardzo nie wiem ,raczej poprzedni wlasciciel zrobil obejście by ciagle krecil.
O tym dzwieku to napisz wiecej szczegolow:
-przy jakich obrotach
-czy tylko na zimnym,cieplym lub ciagle
Co robiles przy moto??
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Jeśli masz w chłodnicy wodę, to mógł podłączyć na stałe bo mu się non stop gotowało... Wentyl np. w SC28 załącza się przy 104-108 stopni i to jest po gotowaniu... Czyli gotuje się najpierw, a potem chodzi wentyl...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Albo siepnięta w chłodnicę i zgniotło czujnik temp. Poszukaj z jakiegoś roztłucza czujnika i wymień. Sprawdź od razu, czy kabel jest wogóle do niego podłączony, czy gdzieś sobie poprostu zwiera do masy.
Teraz mnie olśniło - mogło też przetrzeć gdzieś kabel i zwiera cały czas z masą.
Co do tych hałasów. Może być setka powodów Mojemu kumplowi np. rozkręciło się jedno mocowanie kolektora i blaszka luźno dzwoniła o rurę.
Teraz mnie olśniło - mogło też przetrzeć gdzieś kabel i zwiera cały czas z masą.
Co do tych hałasów. Może być setka powodów Mojemu kumplowi np. rozkręciło się jedno mocowanie kolektora i blaszka luźno dzwoniła o rurę.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
będzie trzeba samemu spróbować obcykać temat a jak nie to do specjalisty uderzyć moto jutro przyjeżdża do mnie. faktycznie powodów dzwonienia może być wiele, dzwoniłem do serwisu yamahy i powiedzieli, że wentylator włącza się odrazu po odpaleniu i wyłącza po wrzuceniu jedynki ale przy oględzinach nie zwróciłem na to uwagi.dzięki
- Robas
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 11/7/2008, 19:12
- Lokalizacja: Chodzież
Śróbki z podkładkami? W FZS1000? oj chyba złoma kupiłeś... i wentylator działa na okrągło? oj... skucha...
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Taa mi też tak się stało, po czym podbiega nagle do mnie gościu z odpicowanej zx10 i wali tekstem "to napewno panewki się odwróciły albo wał pękł." wtedy myślałem że ja pękne xDGrzybu napisał(a):Co do tych hałasów. Może być setka powodów Mojemu kumplowi np. rozkręciło się jedno mocowanie kolektora i blaszka luźno dzwoniła o rurę.
Ten dźwięk to dużo rzeczy moge powodować.
A wentylator pewnie tak jak piszesz
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
znajomy ma takiego właśnie litra i wentyl od odpalenia też mu chodził od razu, więc to co mówią w ASO jest prawdą.
A co do metalicznego dźwięku to są dwa główne powody jeżeli wydobywa się to z okolic środka silnika - tłoki wyrobione i mają luzy na gładzi cylindra oraz jeżeli zmienia się wraz ze wzrostem temperatury to zawory do regulacji.
To drugie jest proste w serwisie. Pierwsza przypadłość może wystąpić niezależnie od rocznika - wszystko kwestia traktowania na zimno...i naprawa jest kosztowna bo w najlepszym wypadku ograniczy się do polerowania gładzi (nie szlifu!) i nowych tłoków pomierzonych wcześniej mikrometrem po średnicach przy bokach pracujacych.
Na oko wszystko wygląda idealnie...ale tylko na oko.
A dla tych co myślą, że to bzdura to polecam zaznajomić się z czymś takim jak diagnostyka silnika po dźwiękach wydobywających się z niego. Masę rzeczy można wstępnie zdiagnozować.
A co do metalicznego dźwięku to są dwa główne powody jeżeli wydobywa się to z okolic środka silnika - tłoki wyrobione i mają luzy na gładzi cylindra oraz jeżeli zmienia się wraz ze wzrostem temperatury to zawory do regulacji.
To drugie jest proste w serwisie. Pierwsza przypadłość może wystąpić niezależnie od rocznika - wszystko kwestia traktowania na zimno...i naprawa jest kosztowna bo w najlepszym wypadku ograniczy się do polerowania gładzi (nie szlifu!) i nowych tłoków pomierzonych wcześniej mikrometrem po średnicach przy bokach pracujacych.
Na oko wszystko wygląda idealnie...ale tylko na oko.
A dla tych co myślą, że to bzdura to polecam zaznajomić się z czymś takim jak diagnostyka silnika po dźwiękach wydobywających się z niego. Masę rzeczy można wstępnie zdiagnozować.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wentylator załącza się na chwilę po uruchomieniu silnika (Test - około 10 - 15 sekund) wyłącza się i załączy przy około 100st.C.
Jeśli działa cały czas znaczy że jest usterka i zmień ASO.
Silniki od R1 taki dźwięk mają - tu bez osłuchania przez dobrego mechanika się nie obejdzie (ewentualnie możesz obsłuchać inne Fazery 1000)
Jeśli działa cały czas znaczy że jest usterka i zmień ASO.
Silniki od R1 taki dźwięk mają - tu bez osłuchania przez dobrego mechanika się nie obejdzie (ewentualnie możesz obsłuchać inne Fazery 1000)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości