Zobacz wÄ…tek - Xt 600 rok 98
NAS Analytics TAG

Xt 600 rok 98

Enduro, Cross
_________

Xt 600 rok 98

Postprzez deeprezes » 11/12/2009, 15:06

Witam
Nadchodzi czas remontu mojego sprzęta. Chodzi o wymianę tłoka + szlif. Jakiej firmy polecacie?

TrochÄ™ tego jest na rynku.
deeprezes
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/8/2009, 21:37
Lokalizacja: Bełchatów


Postprzez Hamulec » 11/12/2009, 15:11

Zobacz sobie w tym dziale ale w temacie= Ankieta tłoków i ich ocena- i zdecyduj.
Temat o tłokach już jest, to się go trzymajmy, a nie nowy, bo się pogubimy, a tak wszystko pod ręką ładnie będzie.
Ostatnio edytowano 11/12/2009, 15:27 przez Hamulec, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna


Postprzez deeprezes » 11/12/2009, 15:26

No właśnie...
jedni mówią prox, inni wosner a ktoś tam jeszcze coś innego.

Może coś z doświadczenia...
deeprezes
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/8/2009, 21:37
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez henio12323 » 11/12/2009, 15:48

tu chyba nikt nie ma tego sprzętu. pozatym forum to nie jest raczej dobre miejsce do takich zapytan ato z tego powodu że ja np nie mam pojęcia ile taki tłok da rade który lepszy do tego modelu i tak dalej i założę się że nikt ci tez nie da takiej odpowiedzi w 100%. jedynie co to pomogą ci osoby które miały kilka XTtek albo mechaników którzy siedzą w 4T od lat. Ja wiem tyle że tłoki kute więcej wytrzymają lecz mają wyższą cene. i podnoszą kompresje. to i tak 4T który zniesie baaardzo dużo. jednak jak juz robic remont bawic sie w rozbieranie to jak juz raz na jakis czas to wymieniac z grubej rury :P na allegro znalazlem tlok wossnera kosztował ponad 500 zł mysle że jak go założysz moto będzie sie super zbierał z racji tego że to tłok kuty. pozatym firma jest jedną z większych i moim zdaniem lepszych firm. jednak jestem jeszcze przekonany do firmy prox. co do vertexów i vortexów to juz amerykańskie tłoki powinny byc tez dobre ale nie powiem dokładnie co i jak. i moim zdaniem im da się więcej na tłok tym moto dłuzej i lepiej będzie pracowało na nim. także ja bym brał tego wossnera :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 11/12/2009, 17:24

był pewien koles który miał xt 600

cos mial w podpisie szejsetka jakos smiesznie napisane

nie mam pamieci do nicków itp itd...

ale jeżeli chcesz tłoczek do xtka polecam wossnera

cięższe tłoczki ale porządnie zrobione

jakies ploty chodzą że vertexy pękają ale w fullach, o enduro nic mi nie wiadomo

ale który nie weźmiesz i tak bd zadowolony

ps: zapraszam do naszego tematu:)
możesz tam rozwijac ten temat , zadac pytanie i co nieco się dowiedziec :0

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 11/12/2009, 18:42

a mam takie pytanie ogólne nie dało by się "zatrudnic" jakiegos np mechanika żeby od czasu do czasu doradzał nam co i jak ? :P ja np nie uważam się za ciemniaka w sprawach moto (nie zrozumcie mnie źle :P ) ale napewno rady jakiegos doswiadczonego mechanika by się tu przydały. moge pomagac w wielu sprawach ale np sprawa jaki tłok lepszy to mysle że powinien sie wypowiedziec ktos kto zajeździł kilkanascie tłoków i wymienił ich kilkadziesiąt :P ja mam za sobą z 5 wymian tłoków moze troche więcej wiec niby cos wiem ale który tłok lepszy moge tylko spekulować ;P :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez deeprezes » 11/12/2009, 18:46

myślę, że forum to dobre miejsce do zapytań. Może czasem lepsze niż sklep salon czy warsztat. Zależy mi przede wszyskim na opiniach i doświadczeniach tych co dokonali jakiegoś już wyboru.

Podobnie jak z dokonaniem wyboru firmy, nie którzy uważąjący się za specjalistów nie potrafią ocenić wad i zalet tłoków kutych czy odlewów.

Forum jak najbardziej przydatne i temat poruszony parę linków wcześniej.
deeprezes
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/8/2009, 21:37
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez henio12323 » 11/12/2009, 18:53

nom w sumie moze i masz racje :P ja stoje za wossnerem juz kupiłem 3 tłoki wossnera i wszystkie się super spisywały
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 11/12/2009, 22:42

a ja powiem tak;d mechanik, dobry mechanik nigdy na forum sie nie wypowie.. b o kto bd do niego jeździł itp??

większosc to lejki lub ktos kto tak jak by bawi sie sam swoimi klockami

czesc moich faktór jest popartych opiniami mechaniorów i jeźdzców tak więc jakąs odnośnie mam

ale szczerze?? mechanik nam nie potrzebny, forum motox.pl i tam wszystkiego sie dowiesz

tutaj nasz offroad słabo jest rozwiniety, mało jeźdzców mamy, bo to forum typowo scigaczowe

a motox robiony pod teren :0
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 11/12/2009, 22:47

własnie wiem :P tez jestem na motoX ale jakos tu mi sie lepiej pisze :P ale tam wiem że zawsze dostane odpowiedz na pytanie :P nawet na które tu ciezko odpowiedziec :P nie żebym robił reklame :D ale tak jest :PP własnie nasze forum jest pod scigi ;/ i skuterki xd ale napewno znalazłby sie ktos kto by od czasu do czasu mógł odpowiedziec na pytania na które cięzko jest odpowiedziec dla tych którzy nie do konca sie znają :PP napewno niedługo rozkręcimy to forum :DD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Hamulec » 11/12/2009, 22:50

No dobrze. Jestem za vertexem.
Ktoś inny napisze inną markę i mamy kolejny taki sam temat ; Ankietę , opinię o tłokach. Dziękuję.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Landryss25 » 11/12/2009, 22:52

Jeśli chodzi o szlif to motor-tech w Katowicach. Robią wysyłkowo. Cieszą się dobrą opinią i dobiorą Ci odpowiedni tłok.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Tomas KTM 620 Super Comp » 3/1/2010, 21:55

U siebie tłoczysko mam z Wossnera, korbę z PROXA i ciaga jak szalony! Dobre --> Sprawdzone --> Polecam:)
Tomas KTM 620 Super Comp
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3/12/2009, 14:11

Postprzez henio12323 » 3/1/2010, 22:08

raczej firma tłoka nie ma nic do znaczenia czy moto lepiej ciągnie czy nie :P bo to zalezy od budowy tłoka :) i napewno meteor ma w swojej gamie tłoki wyżej cisnieniowe niz serie i lepiej by na meteorze ciągnęło :PP ale zapewne krócej ;D xD

ale ja jestem za każdym tłokiem porządnych firm i raczej trzeba tu patrzec na kase nie ma co się łudzić że tłok za 250 zł wytrzyma tyle samo co tłok za 400 zł. ja jestem za wossnerem proxem. zwykle montuje wossnera dobra sprawdzona niemiecka firma tłoki robione z super precyzją. jak kupiłem CR i po zatarciu oglądałem tłok to nie wiem jakiej był firmy ale widac że był lany i miał podopiłowane nadlewki i tak dalej. nawet nie miał otworków smarujących. co innego było w proxie czy wossnerze co do vertexów vortexów to firma amerykanska i tam podobno kazdy praktycznie na tym lata :P u nas to jeszcze nie tak dobrze znana firma ale juz słychac o niej sporo dobrego. jeszcze podobno tłoki namura są niezłe. wiem że uszczelki wykonane bardzo precyzyjnie z super materiałów (tak sięskłada że kupiłem potem inny zestaw 50 zl tanszy i był z gorszych materiałów łatwiej się uszczelki rwały np ) :D tyle odemnie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Tomas KTM 620 Super Comp » 3/1/2010, 22:26

Henio miałem tu raczej na myśli, że jeździ jak powinien:) Popieram co napisałeś. Ja kupiłem Wossnera (650 zł) i jestem zadowolony. Z innych pewnie też bym był! Nie kupuj tylko drewnianych to będzie jeździł:)
Tomas KTM 620 Super Comp
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3/12/2009, 14:11

Postprzez endumazi » 15/1/2010, 08:56

U siebie mam TKRJ... poprzedni właściciel na takim złożył motocykl.
Dopiero nakręcone jest ~7000km, więc ciężko wyrokować.
Na tą chwilę problemów nie ma.

Gdybym ja to robił to składałbym na Wossnerze.
Pozdrawiam
endumazi

// EDIT: niedozwolona reklama swojego forum.
// Uwazaj kolego ! Za reklame = ban
endumazi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15/1/2010, 08:44

Postprzez henio12323 » 15/1/2010, 12:53

własnie :D kazdy tłok napewno troche pociągnie :D bo kumplowi padł moto a miałkupiec przyjechac kupił za smieszną kase meteora czy cos podobnego kupiec zadowolony bo mocy miał i kupił :D ciekawe tylko ile na tym przelatał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Argons » 24/1/2010, 23:13

Ja do starej Xt 600 niegdyś kupiłem tłok TKRJ bo był tani - 300zł, ale raczej nie polecam go bo długo w cięższym terenie nie pociągnął i po kilkuset kilometrach od dotarcia maszyna przy wyzszych obrotach lubiła sobie dżinka puścic i zaczeło byc słychac pierścienie:) Lepiej zainwestowac w np. Wossnera albo Wiseco jezeli korbe masz dobrą:)
Argons
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez marcin75 » 25/1/2010, 23:10

Koledzy pomóżcie mam od niedawna xt 600 normalnie jeździła zapalała tylko czasami po zapaleniu przez jakiś czas mocno kopciła na niebiesko-/chyba wypalała olej/ po jakimś czasie to ustawało i podczas dalszej jazdy wcale nie dymiła. Gdy ostatni raz prubowałem ją zapalić nie zagadała tylko poprzez odpowietrzenie skrzyni korbowej wypluła olej do obudowy filtra i następnie przez odpływ z tej komory olej wyleciał na ziemię. Co może być przyczyną i jaki wogule powinien być w niej stan oleju bo ten bagnet w zbioriku oleju brzy główce ramy jest prawie suchy czy olej mieży się po odpaleniu silnika bo ta "miska" olejowa nad silnikiem to dla mnie jest troszkę niezrozumiałe czekam na odpowiedż pozdrawiam
marcin75
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23/7/2008, 19:52
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez Argons » 22/2/2010, 16:53

Z doświadczenia to mogę Ci tylko zdecydowanie odradzic TKRJ :P mniej niż 2k zrobione kilometrów i juz lubi sobie dżinka puscic :/ kumpel za to ma Wiseco i chwali:)
Argons
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê