GSXR 600 K4& zx-6r&cbr 600rr
• Strona 1 z 2 • 1, 2
GSXR 600 K4& zx-6r&cbr 600rr
witam
z racji tego iż zrobiłem prawo jazdy i chciałbym sie przesiasc na scigacza, motocyklami jezdze od 5 lat ,aktualanie mam wr 400 na SM i CRF 450. Na motocykl miałbym z 15 tysięcy PLN . Przewaznie latałem po lasach i torach jak nie crossowych to dla gokartów. Chciałbym motocykl na wtrysku aby nie meczyc sie z gaźnikami, wiem że bedzie trudno zakupić motocykl w dobrym stanie bo większosc to padła ale w temacie przecinaków jestem zielony i potrzebuje dobrej rady który z tych 3 w temacie bedzie najlepszy,najbardziej podoba mi sie suzuki. Jak sie sprawują takie motocykle i jakie mają one opinie wśród was zwolenników ścigaczy? Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie do innego.Pozdrawiam Grzegorz
z racji tego iż zrobiłem prawo jazdy i chciałbym sie przesiasc na scigacza, motocyklami jezdze od 5 lat ,aktualanie mam wr 400 na SM i CRF 450. Na motocykl miałbym z 15 tysięcy PLN . Przewaznie latałem po lasach i torach jak nie crossowych to dla gokartów. Chciałbym motocykl na wtrysku aby nie meczyc sie z gaźnikami, wiem że bedzie trudno zakupić motocykl w dobrym stanie bo większosc to padła ale w temacie przecinaków jestem zielony i potrzebuje dobrej rady który z tych 3 w temacie bedzie najlepszy,najbardziej podoba mi sie suzuki. Jak sie sprawują takie motocykle i jakie mają one opinie wśród was zwolenników ścigaczy? Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie do innego.Pozdrawiam Grzegorz
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
chce odrazu dodać iż 600 będzie dla mnie sporym wyzwaniem ale nie chce się pakować w coś słabszego bo wydaje mi się że troszkę doświadczenia już mam , co do motorku to taki k4 jakie miał słabe punkty abym wiedział na co zwrócić uwagę , przeczytałem temat o motocyklach z ogłoszeń i większość to złom co mnie bardzo przeraziło ponieważ pieniądze szanuje i nie chce jakiegoś ulepa odpicowanego
- Dzesiu10
- Bywalec