Zobacz wÄ…tek - Wariator
 
NAS Analytics TAG

Wariator

i inne małe pojemności
_________

Wariator

Postprzez Cyber » 16/11/2009, 19:23

Witam w mojim skuterze Yamaha rex 50 zauważyłem ze pasek napedowy nie wchodzi na samą górę wariatora zaostaje jeszcze jakis 1cm do konca talerza. Czym to moze byc spowodowane i jak to rozwiązac ? Dodam jeszcze że zadnych blokad chyba nie ma.
Cyber
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/10/2009, 15:34
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez gruby19 » 16/11/2009, 20:05

wedlgu mnie pasek nigdy nie bedzie wchodzil do samego konca, poniewaz jesli w jakis sposob uzyskalbys wieksze obroty np z wiatrem, lub z gorki to pasek moglby szorowac albo spasc... takie jest moje zdanie. ale ja tam sie nie znam ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo


Postprzez 7beat » 17/11/2009, 13:22

masz tuleje zablokowaną.... możesz pokusić się o skrócenie jej z 2mm ale nie polecam bo jak spieprzyxx to będziesz miał wtedy przewalone....
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Cyber » 17/11/2009, 15:55

To znaczy mam sama tuleje bez zadnego kołnierza itp. To co skrócic ja o te 2mm nie czasem troche za mało? a co miałeś na mysli mówiac ze bede miał przewalone?
Cyber
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/10/2009, 15:34
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez 7beat » 17/11/2009, 16:43

nie za mało, raczej za dużo też nie chociaż łatwo z tym przeholować, radze ci spiłowywać po 1mm i sprawdzać i do tego pamiętaj że trzeba potem dobrymi rolkami to wyregulować, a jak spiłujesz za dużo to tak: pasek ci urwie się/wyskoczy z wariatora po czym może na nim się owinąć i go zablokować i w rezultacie przeciw talerz zmieli ci wieloklin na wale i cały wał do wymiany..... no i inne części oczywiście, miałem już parę takich przypadków, lecz przeważnie w 2t po zwiększeniu pojemności, a i jak spiłujesz za dużo to możesz znacznie pogorszyć osiągi jak mój znajomy miał...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Matexosw » 17/11/2009, 18:06

Ja mam ten sam problem a ile da sie zyskać na v-max ?
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê