Zobacz wątek - Mały tuning
NAS Analytics TAG

Mały tuning

i inne małe pojemności
_________

Mały tuning

Postprzez mxl » 23/9/2009, 10:24

Witam,posiadam kymco B&W sport 50 ,i chcialem przerobic go na 70 ,i tu moje pytanie :
Czy cylinder marki powerforce (cena 469zl) i airsal(581 zl) sa do siebie podobne jakościowo?
Teraz skuter leci mi 70 ,ma zaslepke w tłumiku ile bedzie okolo lecial z 70 cc?
Mam zamiar kupic tylko cylinder,(ew wariator) narazie nie zamierzam zmieniac tlumika,nie mam tez zamiaru robic z tego skutera jakies rakiety;p
Czy taki tuning jak tylko nowy cylinder przy orginalnym tłumiku itp to dobry pomysl?
z gory dzieki za odp pozdro
mxl
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
Lokalizacja: Ciechocinek


Postprzez szybki90 » 23/9/2009, 12:33

powerforce sÄ… naprawdÄ™ dobre. air sal nie wiem .
Kumpel w ovetto ma powerforca i serial wydech, ustawienie na przyspieszenie v-max 75, ale na koło to idzie masakrycznie łatwo.
bez względu czy z miejsca czy przy 50 km/h
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz


Postprzez talta » 23/9/2009, 13:58

w 2t z samym cylkiem to malo da, bo gaznik, wydech, filtr powietrza sa tak smao wazne, a tu jeszcze skuter wiec dochodza dodatkowe elementy
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez szybki90 » 23/9/2009, 14:11

Ale to cylek najwięcej daje;) filtr powietrza bym się kłucił;) Do swojego malaguti założyłem TOP performances Duo core za 950 zł i bez stożka i gaźnika tylko wydech proma. leciał mi 120km/h. Sprzęgło i wariator serial. Po założeniu stożka nie chciał jeździć tak jak na serii. A kolorowe gąbki stage 6 itp to ściema. Ja miałem dociętą z jakiegoś tapczanu i nie było problemu;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez mxl » 23/9/2009, 14:28

Mam zamiar wymienic cylinder i wariator :)
Przez tłumik skuter wyglada na sport ;p a ja chce zeby mysleli ,ze to seria ,no a druga rzecz to brak srodkow ;d
Także cylinder+wariator wystarczy ? Wie ktos ile bedzie okolo lecial ?
mxl
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
Lokalizacja: Ciechocinek

Postprzez szybki90 » 23/9/2009, 15:07

zależy jak dotrzesz. Możesz pomęczyć się ze zmianą przekładni. też troszkę daję
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez andrzej551 » 23/9/2009, 18:31

chyba bedziesz musiał wał tez wymienic bo 70 to troche sporo na seryjny ale troche na nim pojezdzisz a v max bedziesz mial ok 90kmh
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 23/9/2009, 18:45

szybki wazny jest przeplyw, tzn. zobacz jak idzie od filtra do wydechu tak jest, cylek daje najwiecej ale z dobrym osprzetem jest duzo lepiej
btw. najczesciej najlepsze sa seryjne air boxy ;)
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez mxl » 23/9/2009, 19:32

Czyli jak kupie cylinder+wariator+dobrze dostroje to bedzie dobrze ?
mxl
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
Lokalizacja: Ciechocinek

Postprzez talta » 23/9/2009, 20:14

bez zadnych blokad i jak dasz wieksze dysze to powinno byc ok ;) oczywiscie takie pierdoly jak rolki, sprezyny i sprezynki
najlepiej by bylo wiekszy gaznik albo rozwiert ale z wiekszymi dyszami bedzie ok
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez szybki90 » 24/9/2009, 10:49

z dyszami to ja bym odradzał, alt to twoja zabawka;) V-max mozę o kilka km się poprawi ale będzie żłopać paliwa jak głupi. u kumpla w derbi senda 70 po wstawienu większych dysz paliła o 20, 30 % więcej. a wzrost prędkości i przyspieszenia bym naprawdę niewielki. odradzam ze względu na przyszłościowe większe koszta;) A wał wytrzyma. Postaraj się zmienić jeszcze łożyska na korbie, te co masz mogą być wysłużone i przy założeniu większego cylka mogą się szybciej skończyć a szkoda
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez talta » 24/9/2009, 12:17

jak nie wlozy wiekszej dyszy to moze mu przerywac itp.
jak ma zle wyregulowane moto to nie nasza wina, po za tym jak sie zwieksza pojemnosc to trzeba sie z tym liczyc
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez mxl » 24/9/2009, 12:26

Szybki:mam przejechane 4000 km wiec w sumie jeszcze nowy :P dysze moge wstawic trochÄ™ wiekszÄ…,zreszta to sie zobaczy jak juz bedzie wstawiony cylek i jakby cos bylo nie tak to sie wyreguluje.
mxl
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
Lokalizacja: Ciechocinek

Postprzez szybki90 » 24/9/2009, 14:01

z tego co pamiętam to w skuterkach z full tunem powinno zmieniać się tłok i łożyska na wale co 10 tyś km. Wprawdzie u ciebie nie będzie full tuna ale lepiej zmienić te łożyska, żeby nie było potem niespodzianek
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez talta » 24/9/2009, 14:28

tak, a pierscienie co 200km
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez szybki90 » 24/9/2009, 14:40

może w simsonie tak :P
Jak nie wierzysz to poczytaj gdzieniegdzie:P
Silniki w wysilonych piździkach mają zbliżoną wytrzymałość silnika co full crossy...
Jak nie wiesz to siÄ™ nie wypowiadaj...
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê