Mały tuning
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Mały tuning
Witam,posiadam kymco B&W sport 50 ,i chcialem przerobic go na 70 ,i tu moje pytanie :
Czy cylinder marki powerforce (cena 469zl) i airsal(581 zl) sa do siebie podobne jakościowo?
Teraz skuter leci mi 70 ,ma zaslepke w tłumiku ile bedzie okolo lecial z 70 cc?
Mam zamiar kupic tylko cylinder,(ew wariator) narazie nie zamierzam zmieniac tlumika,nie mam tez zamiaru robic z tego skutera jakies rakiety;p
Czy taki tuning jak tylko nowy cylinder przy orginalnym tłumiku itp to dobry pomysl?
z gory dzieki za odp pozdro
Czy cylinder marki powerforce (cena 469zl) i airsal(581 zl) sa do siebie podobne jakościowo?
Teraz skuter leci mi 70 ,ma zaslepke w tłumiku ile bedzie okolo lecial z 70 cc?
Mam zamiar kupic tylko cylinder,(ew wariator) narazie nie zamierzam zmieniac tlumika,nie mam tez zamiaru robic z tego skutera jakies rakiety;p
Czy taki tuning jak tylko nowy cylinder przy orginalnym tłumiku itp to dobry pomysl?
z gory dzieki za odp pozdro
- mxl
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
- Lokalizacja: Ciechocinek
powerforce sÄ… naprawdÄ™ dobre. air sal nie wiem .
Kumpel w ovetto ma powerforca i serial wydech, ustawienie na przyspieszenie v-max 75, ale na koło to idzie masakrycznie łatwo.
bez względu czy z miejsca czy przy 50 km/h
Kumpel w ovetto ma powerforca i serial wydech, ustawienie na przyspieszenie v-max 75, ale na koło to idzie masakrycznie łatwo.
bez względu czy z miejsca czy przy 50 km/h
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Ale to cylek najwięcej daje;) filtr powietrza bym się kłucił;) Do swojego malaguti założyłem TOP performances Duo core za 950 zł i bez stożka i gaźnika tylko wydech proma. leciał mi 120km/h. Sprzęgło i wariator serial. Po założeniu stożka nie chciał jeździć tak jak na serii. A kolorowe gąbki stage 6 itp to ściema. Ja miałem dociętą z jakiegoś tapczanu i nie było problemu;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Mam zamiar wymienic cylinder i wariator
Przez tłumik skuter wyglada na sport ;p a ja chce zeby mysleli ,ze to seria ,no a druga rzecz to brak srodkow ;d
Także cylinder+wariator wystarczy ? Wie ktos ile bedzie okolo lecial ?
Przez tłumik skuter wyglada na sport ;p a ja chce zeby mysleli ,ze to seria ,no a druga rzecz to brak srodkow ;d
Także cylinder+wariator wystarczy ? Wie ktos ile bedzie okolo lecial ?
- mxl
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/9/2009, 19:52
- Lokalizacja: Ciechocinek
zależy jak dotrzesz. Możesz pomęczyć się ze zmianą przekładni. też troszkę daję
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
chyba bedziesz musiał wał tez wymienic bo 70 to troche sporo na seryjny ale troche na nim pojezdzisz a v max bedziesz mial ok 90kmh
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
z dyszami to ja bym odradzał, alt to twoja zabawka;) V-max mozę o kilka km się poprawi ale będzie żłopać paliwa jak głupi. u kumpla w derbi senda 70 po wstawienu większych dysz paliła o 20, 30 % więcej. a wzrost prędkości i przyspieszenia bym naprawdę niewielki. odradzam ze względu na przyszłościowe większe koszta;) A wał wytrzyma. Postaraj się zmienić jeszcze łożyska na korbie, te co masz mogą być wysłużone i przy założeniu większego cylka mogą się szybciej skończyć a szkoda
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
z tego co pamiętam to w skuterkach z full tunem powinno zmieniać się tłok i łożyska na wale co 10 tyś km. Wprawdzie u ciebie nie będzie full tuna ale lepiej zmienić te łożyska, żeby nie było potem niespodzianek
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
może w simsonie tak
Jak nie wierzysz to poczytaj gdzieniegdzie:P
Silniki w wysilonych piździkach mają zbliżoną wytrzymałość silnika co full crossy...
Jak nie wiesz to siÄ™ nie wypowiadaj...
Jak nie wierzysz to poczytaj gdzieniegdzie:P
Silniki w wysilonych piździkach mają zbliżoną wytrzymałość silnika co full crossy...
Jak nie wiesz to siÄ™ nie wypowiadaj...
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości