Mój pierwszy Fazer
Posty: 75
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Poczytajcie sobie motocyklistę doskonałego, to znajdziecie chyba wszystkie za i przeciw brania winkli na pełnej pizd*ie, razem z fizycznym objaśnieniem zachodzących wówczas zjawisk, racjonalnego dostosowania prędkości do zakrętu, która jest ograniczona raczej zasięgiem wzroku, niż możliwościami motocykla.
Tor to gwarancja tego, o czym napisał Laser. Na publicznej drodze NIGDY nie wiesz co Cię zaraz spotka, nawet jeżeli lecisz ten sam zakręt w krótkim odstępie czasu.
A co do bycia mistrzem prostej, to nie wiem co jest złego w radości z uczucia przeciążeń, ryku silnika i zmiany perspektywy. Oczywiście ryzyko takie samo jak z braniem winkli bez dostosowania prędkości do zasięgu wzroku, no i mniejszy skill do tego potrzebny.
Tor to gwarancja tego, o czym napisał Laser. Na publicznej drodze NIGDY nie wiesz co Cię zaraz spotka, nawet jeżeli lecisz ten sam zakręt w krótkim odstępie czasu.
A co do bycia mistrzem prostej, to nie wiem co jest złego w radości z uczucia przeciążeń, ryku silnika i zmiany perspektywy. Oczywiście ryzyko takie samo jak z braniem winkli bez dostosowania prędkości do zasięgu wzroku, no i mniejszy skill do tego potrzebny.
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Kamusial, czy jest to samo? jednak nie:) bo jaki widzisz jakąś kropkę w oddali to hamujesz i sie zatrzymasz na winklu w złożeniu nawet jak widzisz auto to co bys nie zrobiło to gleba.... puszczenie gazu odciąży tył co spowoduje uślizg, wciśnięcie hebla to też uślizg...
wiec jak chcecie to nazywajcie mnie mistrzem prostej ja mam na to wyjeb^^e, każdy jeździ dla siebie, ale wiem ze pożyje
pozdrawiam
wiec jak chcecie to nazywajcie mnie mistrzem prostej ja mam na to wyjeb^^e, każdy jeździ dla siebie, ale wiem ze pożyje
pozdrawiam
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
Panowie, opone w Fazerze da sie zamknac, przynajmniej ja zamknalem. I to nie na torze ale na ulicy. Mozecie mnie nazwa kretynem Wasza sprawa. Wybralem sie w okolice Della w Łodzi. Jeżeli nie jesteście z Łodzi to nieważne, w każdym razie, są tam fajne spore rondka, z dobrym czystym asfaltem. Po południu ruch prawie żaden. Skrzykneliśmy się z 3 koleżkami i w 4 maszyny pognaliśmy tam "drapać kolana". I w obie mańki zapodawaliśmy. Jak coś się zbliżało to trening się kończył do odjazdu klienta i tyle. Jazdy w takim złożeniu żeby zamknąć oponę nauczyłem się zatem na zwykłej ulicy, a nie na torze na ktorym byłem 2 razy w zyciu. Oczywiście na codzien nie pokonuję zakretów tak aby zamknac gume go chole*a wie co mnie na i za zakretem czeka.
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
laser napisał(a):eh ja tez zamknąłem gume przy niecałych 30km/h :D ale kolanem nie szorowałem
Wiesz co, nie wiem od czego to zalezy. Od wzrostu bikera ? Ja mam zamknięta oponę z tyłu. Wcześnie zajarałem kołkami w podnóżkach (więc je wykreciłem) i dostało się troche slizgaczowi na butach. D*pa z resztą cielska zeszla gleboko z moto bo widzialem swoja gebe w lusterku. Ale slider cały !
mozliiwe ze to kwestia wzrostu - 173, moze konus nie zarysuje slizgacza
ale dobra, ten watek nie byl chyba zakladany z mysla o tym zeby opisac jak sie poprawnie pokonuje zakret z 'zarysem' slizgacza
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
Ja nie schodzę na kolano, w GSie nie mam crashpadów (możliwości ich zamontowania też nie) a plastiki drogie No i nie ufam polskim drogom.. No i ślizgów też nie mam.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
C-bool napisał(a):Ja nie schodzę na kolano, w GSie nie mam crashpadów (możliwości ich zamontowania też nie) a plastiki drogie No i nie ufam polskim drogom.. No i ślizgów też nie mam.
tak niesmialo spytam: to czym asflat przycierasz ?
W sumie w zejsciu na kolano raczej nie o to chodzi zeby slizgacz skatowac
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
C-bool uwierz mi one nie ratują plastików( nie mówię tutaj o prakingówce)
valhalla, ze dupa ci zwisała to nie znaczy że miałes poprawną pozycję:) jak głowe miałes nad bakiem to źle, głowa powinna być obok szybki dosc nisko tułów powinien być obok moto....
edit:
valhalla, ze dupa ci zwisała to nie znaczy że miałes poprawną pozycję:) jak głowe miałes nad bakiem to źle, głowa powinna być obok szybki dosc nisko tułów powinien być obok moto....
edit:
valhalla napisał(a):C-bool napisał(a):Ja nie schodzę na kolano, w GSie nie mam crashpadów (możliwości ich zamontowania też nie) a plastiki drogie No i nie ufam polskim drogom.. No i ślizgów też nie mam.
tak niesmialo spytam: to czym asflat przycierasz ?
W sumie w zejsciu na kolano raczej nie o to chodzi zeby slizgacz skatowac
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
laser, w lusterku wewn do zakretu widzialem wlasna gebe
no dobra, widzialem kask
klate mialem na wys wewn do zakretu raczki od kiery, wiec caly sie wychylilem
wiem o czym pisze bo niektorzy po prostu zwisaja tylkiem cala reszta majac tak jak mieli
no dobra, widzialem kask
klate mialem na wys wewn do zakretu raczki od kiery, wiec caly sie wychylilem
wiem o czym pisze bo niektorzy po prostu zwisaja tylkiem cala reszta majac tak jak mieli
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
Jezeli ktos mi je zrobi to dostarcze. Mozliwe ze jeszcze cos nie do konca robie dobrze i tyle.
Ale wlasnie, czy jezeli zaczynasz trzec kolkami w podnozkach o asfalt znaczy ze zblizasz sie do punktu granicznego polozenia motocykla ?
Nie namierzylem tego w dziale z technika jazdy
Ale wlasnie, czy jezeli zaczynasz trzec kolkami w podnozkach o asfalt znaczy ze zblizasz sie do punktu granicznego polozenia motocykla ?
Nie namierzylem tego w dziale z technika jazdy
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
możesz trzeć kolanem i nie mieć domkniętej gumy a możesz nim nie trzeć i jechać na krawędzi, to trzeba wyczuć, kolano w tym pomaga poprpstu musisz śmigac i zobacz(a raczej wyczuć) w jakiej odległosci od baku masz kolano na zamknietej gumie,szorując nim o asfalt, tylko nie "opieraj" sie kolanem o asfalt bo gleba bedzie
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
szkoła na pewno coś ci pomoże:) tez wiecej mógł bym napisac jak bym fote widział jak i każdy pewnie:) ale nikt za ciebie nie wyczuje kiedy masz zamkniętą gume:) możesz smigac do momentu tarcia sie podnóżek o ziemie tez jakas metoda jest
powodzenia
powodzenia
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
w zakrecie nic nie da sie zrobic.....tak wlasnie mowia mistrzowie prostej, bo w zakrecie w zaleznosci od predkosci mozesz manewrowac gazem, owszem odpuszczenie mija sie z celem, wiec zawsze lepiej go dodac, a dodatkowo masz rece, istnieje przeciwskret, a i cialem mozesz nie waska balansowac....wiec blagam na Boga tylko mistrzowie prostej mowia, ze nic w zakrecie nie zrobisz....mozna tez wspomoc sie przednim heblem co przy wykozystaniu powyzszych warunkow (przeciwskret, balans cialem) pomoze zaciesnic zakret....no ale przeciez wszysyscy juz czytaliscie motocykliste doskonalego ze zrozumieniem, ciwczyliscie na szosie i na torze wiec wszystko na ten temat wiecie....bzdura bzdurai raz jeszcze bzdura...dodatm tylko jeszcze, ze mozna zamknacopony nawet w xj600 oraz to, ze na torach ludzie rowniez gina, tak wiec kto ma jezdzic bedzie smigal....a co do sliderow to kazdy moze zejsc na kolano, bo to jest kwestia techniki, a nie wzrostu bikera....pozdrawiam miszczuniow prostej:)
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
-
warjatron - Świeżak
- Posty: 224
- Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
- Lokalizacja: okolice i WuWua ;)
Laser to, że lubię zejść w winkiel na kolano nie znaczy, że robię to zawsze i wszędzie. Mam dużo wyobraźni w tym co robię i kiedy to robię, więc nie musisz się o mnie bać A branie zakrętów na pełnej p***zie w większości wypadków jest nieodpowiedzialne. Taki akurat nie jestem.
Moja opinia, że nie da się zamknąć opony wzięła się pewnie z moich odczuć, że bardziej złożyć się nie da. Smarkaczem jestem jeszcze na moto i dużo nauki przede mną, więc z czasem będę weryfikował swoje opinie co do jazdy na moto
Moja opinia, że nie da się zamknąć opony wzięła się pewnie z moich odczuć, że bardziej złożyć się nie da. Smarkaczem jestem jeszcze na moto i dużo nauki przede mną, więc z czasem będę weryfikował swoje opinie co do jazdy na moto
Yamaha Fazer 600
-
Kuba-szprota - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
- Lokalizacja: Łódź
warjatron napisał(a): istnieje przeciwskret, a i cialem mozesz nie waska balansowac..)
tak można zaciesnic zakręt i można sie wyprostować,ale jak masz puszkę przed sobą (cały czas gadamy o jeździe po drodze nie torze) to teho nie zrobisz bo w nią wyje^^^sz, jak z przeciwka nic nie pojedzie to wyprostujesz jak pojedzie to jestes martwy
warjatron napisał(a):mozna tez wspomoc sie przednim heblem co przy wykozystaniu powyzszych warunkow (przeciwskret, balans cialem) pomoze zaciesnic zakret
przedni hebel nie służy do hamowania nawet w lekkim złożeniu, bo zawsze będzie gleba do tego jest tylko tylko i wyłącznie
tu masz pokazane czym grozi użycie przedniego hebla:
http://www.youtube.com/watch?v=6WkqvYfn ... re=related
warjatron napisał(a):...dodatm tylko jeszcze, ze mozna zamknacopony nawet w xj600
tak można, ale sporty są bardziej stabilne w winklach
warjatron napisał(a):oraz to, ze na torach ludzie rowniez gina
tak giną ale 1 na 5 sezonów a nie 1 na 5minut
warjatron napisał(a): tak wiec kto ma jezdzic bedzie smigal
nikt z takim podejściem długo nie pożyje...na 1 msc jest rozum a nie durna odwaga i składanie sie wszedzie....
tak sie konczy składanie na normalnej drodze :
http://www.youtube.com/watch?v=pMb1j5YFMdQ&NR=1
warjatron napisał(a): pozdrawiam miszczuniow prostej:)
thx i nawzajem
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
warjatron napisał(a):...no ale przeciez wszysyscy juz czytaliscie motocykliste doskonalego ze zrozumieniem, ciwczyliscie na szosie i na torze wiec wszystko na ten temat wiecie....
to niby do mnie ? czy ja napisalem gdziekolwiek ze wszystko wiem ?
Innocence proves nothing...
- valhalla
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 4/9/2008, 10:33
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 75
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości