Zobacz wÄ…tek - Keeway X-ray
NAS Analytics TAG

Keeway X-ray

i inne małe pojemności
_________

Keeway X-ray

Postprzez Orenish » 30/8/2009, 19:05

Witam. Jestem tu nowy ale motorek mam już parę miesięcy.
Kupiłem X-ray'a Enduro a jako że wakacje się skończyły postanowiłem dokupić drugi komplet kół Supermoto. Czy orientuje się ktoś od jakiego motoru będą pasowały koła?
Chodzi mi o kompletny zestaw felga+"wszystko co potrzebne do jazdy".

Oraz moje drugie pytanko czy motorek ma jeszcze jakieś inne blokady poza zwężką w tłumiku i odwirowywaczem spalin?
Orenish
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo


Postprzez talta » 30/8/2009, 20:22

jaki v-max? co do blokad zobacz blokady w skuterach pewnie ci pomoze
po co ci kola kup same oponu, chociaz z tego co pamietam to tam sa inne rozmiary kol, najlepiej z moto na czesci ale ciezko je znalesc
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14


Postprzez Orenish » 30/8/2009, 21:20

72km/h jak się położe co by wiater nie przeszkadzał to całe 75km/h;D tak rozmiary są inne na enduro przód ma 3.0/21" a tył 4.1/18" za to Supermoto ma obie 17"...
No wiem że z moto na części ale z jakiego bd pasowały bo to nie tylko felga, opona tylko też Tulejka i wgl cała reszta co robi że się koło kręci...;D
Orenish
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo

Postprzez talta » 30/8/2009, 22:00

myslalem o tym samym keewayu ale wlasnie wersji sm , mocowanko powinno byc takie samo, zreszta rozstaw masz pewnie podany w instrukcji wiec sprawdz i szukaj po nim
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Orenish » 31/8/2009, 06:57

Przez wakacje mieszkałem nad morzem dlatego wziąłem Enduro naprawdę fajna zabawa po lesie ale SM lepszy bo bardzie Uniwersalny;D
Mocowanko? ale od oryginalnych kół SM od Keeway'a na pewno jest takie samo...Ale nie dostanę nigdzie takich kół
Orenish
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo

Postprzez Andrew111 » 10/9/2009, 19:03

na stronie keeway'a masz dane kontaktowe, napisz maila i zapytaj ile moga kosztowac kola od wersji sm
Avatar użytkownika
Andrew111
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5/2/2009, 22:46
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez Landryss25 » 11/9/2009, 16:29

A na co Ci koła SM? Chyba tylko dla wyglądu bo nic więcej nie zyskasz... Na zwykłe koła zakładasz szosowe opony i moto też się bardzo dobrze prowadzi po asfalcie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez talta » 11/9/2009, 16:46

ale w tym modelu sa rozne rozmiary kol w wersji enduro i sm
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Landryss25 » 11/9/2009, 16:52

A w którym modelu nie? :P Zawsze jest tak że Sm to koła 17' a enduro 21' z przodu i 18' z tyłu.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Orenish » 11/9/2009, 17:38

Już po...Kupiłem same oponki za 150zł...nówki;D dzięki!!!
Orenish
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 30/8/2009, 14:41
Lokalizacja: Malbork->Mikoszewo

Postprzez Marshal » 22/9/2010, 14:29

Odgrzewam kotlecika, (to ja Orenish tylko nie ma już tego konta;()

Przez ten rok udało mi się w końcu zmienić cylinder na 80ccm (RacingParts), moto zyskał ogromne przyspieszenie jak na tą klasę, v-max podniósł się do 85km/h, a nie było nic więcej w nim zmieniane.

Szukam do niego ciągle czujnika temperatury (to co siedzi w głowicy i załącza wentylator) oraz włącznika tylniego światła przy hamowaniu (takie małe cuś z cypkiem który naciska kulka).
Pozdrawiam!
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez Marshal » 18/12/2010, 20:10

No cóż muszę znów podpytać:)

pytanie kierowane głównie do grunder'a;)
1. Wiesz jaka klamka hamulca może przypasować u mnie?
2. Zanoszę się z zamiarem odblokowania modułu, ale wiem że wał nie wyrobi, co możesz polecić?
3. Jakie przełożenie wybrać i jakiej firmy? I skąd, a raczej od czego wytrzasnąć tylnią zębatkę?
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez grunder » 20/12/2010, 17:29

pFFF, Haa, dziwnym zbiegiem okoliczności dziś postanowiłem sobie przejrzeć wszystki tematy na forum, a tu do mnie bezp pytanie :D, miło :*


1. Co do dźwigni hamulca to moze być różnie. Podam ci przykład z mojego straego MTX-a któremu się zniszczyła ta klamka. Oryginału nie chciało mi sie kupywać i pojecham do skuterowni aby mi coś podpasowali. I tak też się stało. Od tamtego momentu moje Enduro było Chińsko-Japońskie. Najważniejsze było wejście na linke oraz tamto wycięcie od środka.

2. Co do modułu, to odblokowanie życzą sobie ponad 100zł, nie wiem jak wygląda sytuacja z x-ray. Wał może wytrzymać albo i też nie. Odblokowanie modułu da mocy, ale silnik może nie wytrzymać.

3. Hmmm, DID, RH. Nie wiem jaki motocykl ma podobną zębatkę, bo najważniejsze jest otwór na śruby. Ja to dodatkowo wierciłem otwory. 62 zęby?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Marshal » 20/12/2010, 18:38

xD przód 11 lub 12 tył 55;)

Chciałem o jeden w stronę prędkości, ale nosze się z zamiarem dopasowania felgi na tył (przejściówka zamiennie z kostką).

Z klamką to mam takie kłopoty że ojoj... od sprzęgła- 50zł a od hamulca ni maa...
;( tak to jest z chinio-węgramixD
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez grunder » 20/12/2010, 18:47

Z przodu zwiększając, z tyłu zmiejszając, tu będzie prędkość. 1 ząbęk z przodu średnio o 5 km/h. Oblicz sobie. Tylko nie ujmuj zbyt dużo zębów z tyłu bo stracisz na mocy. Opone w teren nie za szeroką, tylko węższą bo ci nie pojedzie.

Dlatego z tą klamką radzę ci jakąś dopasować. Wyżej ci przedstawiłem sytuacje.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Marshal » 20/12/2010, 21:05

Spoko;)

No właśnie upatrzyłem komplet do Sendy:
21' przód (też tak mam więc raczej wsio powinno pasować);
18' na tył z jakąś zębatką'
Opony mam oryginalne kostkowe, wąziutkie więc tylko felungen... ale bez klamek nie pojeżdżexD

Do ilu RPM optymalnie powinno dochodzić? Żeby nie przedobrzyć:)
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez grunder » 20/12/2010, 22:21

będziesz słyszał kiedy silnik zacznie się kruszyć
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez henio12323 » 20/12/2010, 22:50

kumpel ma DT 80 z gaźnikiem od 125 bo seryjny padł. to mu kręci powyzej 12. licznik zamyka potem sie opiera na tym pręciku ale jeszcze troche wyzej ciagnie :D oczywiscie na luzie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marshal » 21/12/2010, 17:53

grunder napisał(a):będziesz słyszał kiedy silnik zacznie się kruszyć


Wolał bym tego nie słyszećxD

No nic metodą prób i błędów, dobry wał i łożyska powinny ubezpieczyć co nie co, prawda?;>

A czy jest sens odblokowania modułu bez zmiany gaźnika i króćca na bardziej elastyczny?
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez henio12323 » 21/12/2010, 18:09

moduł blokuje ci tylko v max
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê
cron