HELP
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Nie ma znaczenia. Myślicie trochę?
Chodzi o zliczanie impulsów przy każdym obrocie.
Znaczenie ma obwód koła, a nie miejsce czujnika na kole.
Kalibrujesz w liczniku przejechany dystans w prosty sposób. Jedziesz poza miasto i masz słupki co 100m
Chodzi o zliczanie impulsów przy każdym obrocie.
Znaczenie ma obwód koła, a nie miejsce czujnika na kole.
Kalibrujesz w liczniku przejechany dystans w prosty sposób. Jedziesz poza miasto i masz słupki co 100m
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
gdzie byś go nie umieścił (góra czy dół) i tak w każdym miejscu jest taki sam czas obrotu koła...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
maciek.046 napisał(a):gdzie byś go nie umieścił (góra czy dół) i tak w każdym miejscu jest taki sam czas obrotu koła...
Czas obrotu jest ten sam, na końcu koło kręci się szybciej ale za to ma większy dystans do przebycia....
To była teoria, a w praktyce wiem że liczniki (przynajmniej te tańsze) oszukiwały gdy czujnik był przy osi koła, najlepiej umieszczać go bardziej w zewnętrzną stronę, nie wiem czy sigma ma takie słoności, ale te podróby na pewno.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości