Zobacz wÄ…tek - Po zmianie dyszy z 80 na 90 sÄ… problemy.
NAS Analytics TAG

Po zmianie dyszy z 80 na 90 sÄ… problemy.

i inne małe pojemności
_________

Po zmianie dyszy z 80 na 90 sÄ… problemy.

Postprzez sido » 26/8/2009, 13:51

Witam, mam kingway coliber z cylindrem 80, do tej pory miałem dysze 80 ale muliło go i strasznie sie grzał, pewien kumpel powiedział mi ze dysza moze być za mała i za mało paliwa. No to kupiłem dysze 90, zamontowałem, zapaliłem i na wolnych obrotach chodzi ładnie, ale jak dodaje gazu to w pewnym momęcie tak przyrywa. Gaźnik ustawiałem na wszelkie sposoby, zmieniałem wysokość iglicy. Nic to nie daje cały czas jest tak samo. I co dziwne oryginalna dysza od 80 na gołe oko sie nie róźni wielkością ale 90 od 80 już tak..Jak to ustawić ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
sido
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/4/2009, 09:21
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz


Postprzez wojtasmazi1 » 26/8/2009, 14:30

Moze nie umiesz dobrze wyregulowac gaznika....
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez sido » 26/8/2009, 14:58

To jak mam niby regulować ?
sido
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/4/2009, 09:21
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez Dandi93 » 26/8/2009, 15:33

Skład mieszanki, powietrza i paliwa
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez sido » 26/8/2009, 16:09

to jest 4t a tam mam jedną sróbke do regulacji.....
sido
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/4/2009, 09:21
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez maker3 » 26/8/2009, 21:04

Na oryginalnej dyszy powinno wszystko chodzić OK, bo inaczej każdemu skuter by przerywał.
Na pewno masz tylko 1 śrubkę od regulacji?

Przy jakiej prędkości (bo pewnie nie masz obrotomierza) zaczyna ci przerywać? Może masz zablokowany moduł i odcina ci zapłon.

Regulujesz ten gaźnik na oko, czy może masz jakiś poradnik?
maker3
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 7/3/2009, 15:45

Postprzez Dandi93 » 26/8/2009, 21:14

Widziałeś kiedyś aby się dusił na blokadzie z modułem, w skuterze, ja nie
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez sido » 26/8/2009, 21:25

ludzie......umiecie czytać ? Napisałem wyraźnie że wsadziłem do niego cylinder o pojemności 80ccm.... Blokad żadnych już nie ma. Do tej pory miałem dysze 80 ale troszke sie dusił i szybko sie grzał bo za mało paliwa dostawał, tak powedział mój kolega. no to kupiłem dysze 90. Czy jade czy na centralnej podnuszce zaczyna przerywać w pewnym momęcie.
sido
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/4/2009, 09:21
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez Dandi93 » 26/8/2009, 21:29

bo za duża dysza
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez sido » 26/8/2009, 21:42

No to jak zrobić aby na 80 było dobrze ? Czasami jak długo jechałem to po prostu mi zgasł i nie chciał zapalić aż dopiero troszke ostygnoł....a rura wydechowa to była tak gorąca że sie jej dotknąć nie dało....Chyba że to czegoś innego powód ?
sido
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/4/2009, 09:21
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez maciek.046 » 27/8/2009, 00:41

sido napisał(a):ludzie......umiecie czytać ? Napisałem wyraźnie że wsadziłem do niego cylinder o pojemności 80ccm.... Blokad żadnych już nie ma. Do tej pory miałem dysze 80 ale troszke sie dusił i szybko sie grzał bo za mało paliwa dostawał, tak powedział mój kolega. no to kupiłem dysze 90. Czy jade czy na centralnej podnuszce zaczyna przerywać w pewnym momęcie.


a Ty nie umiesz pisać?

są dwa wyjścia: wsadź dysze 85 albo idź do jakiegoś mechanika żeby rozwiercił Ci trochę starą 80...


w jakim zakresie obrotów zaczyna przerywać? 2/4? 3/4?
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez krzysieg » 27/8/2009, 07:12

Jak masz ustawioną śrubkę od mieszanki ?
Jak jest dokręcona do końca albo prawie do końca to jest gorzej ?
Zdejmij wąż od filtra powietrza i zobacz czy da się wyregulować żeby było lepiej .
Zmień świece na inną , przy większej pojemności przerwa raczej powinna na świecy powinna być inna .
Mam na opakowaniu do świecy podane przerwy jakie mają być do danej pojemności coś w tym jest .

Ja mam co prawda 2T ale miałem dość podobne objawy ,mułowato słabo jeździł jak dodałem gaz to było słychać "buuuuuu" i oczywiście zwalniał a jak popuściłem to przyśpieszał gwałtownie ale do tej samej prędkości przed dodaniem gazu .
po przejechaniu 10km nie w upał tylko przy kilkunastu stopniach rano rura była gorąca aż śmierdziało w komórce .
Raz lepiej chodził jak dokręciłem bardziej śrubkę od mieszanki a ostatnio częściej nietypowo czyli jak bardziej odkręciłem ,czyli chodził lepiej jak dostawał więcej powietrza niż normalnie być powinno .
Jeszcze lepiej mi chodził jak zdjąłem filtr powietrza...mimo że nie był zatkany .
Zmieniłem świece na inną jakąś i to samo ,więc wkręciłem nową ale z większa przerwą (1mm)niż dwie pozostałe .
Nie chciało mi się rozkręcać i czyścić gaźnika czy filtra paliwa bo już to robiłem niedawno , więc odłączyłem wężyk od baku i wcisnołem do końcówki pompki do kół przepompowałem aż paliwo wyleciało filtrem powietrza :)
Teraz chodzi tak jak być powinno a tłumik już sie tak nie nagrzewa , co ciekawe wtedy jak się nagrzewał to cylinder nie był zbyt gorący .
Ale sie rozpisałem:)
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Fenek16 » 27/8/2009, 09:40

sido napisał(a):Czasami jak długo jechałem to po prostu mi zgasł i nie chciał zapalić aż dopiero troszke ostygnoł....a rura wydechowa to była tak gorąca że sie jej dotknąć nie dało....Chyba że to czegoś innego powód ?


Jak dla mnie to jeszcze nie dotarty i słabej jakości garczek ze środkiem. Ile zrobiłes na nim kilometrów? Jak chłopakowio sprzedałem moją Rs i wymienił garczek to po 5min mu silnik stawał, szukał po serwisach wymieniali mu wszystko kosztownie. Powiedziałem, żeby to wyjeździł z bólem no i później chodziło już ok wszystko.

NO chyba, że zrobiłeś już 500km na nim i tak nadal :roll:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê