Zobacz wątek - ------------Yamaha dt 80 LC2--------------
 
NAS Analytics TAG

------------Yamaha dt 80 LC2--------------

i inne małe pojemności
_________

------------Yamaha dt 80 LC2--------------

Postprzez krzychu8463 » 4/1/2007, 22:02

Potrzebuje informacji jak odblokować yamahe dt 80. :?
Dokładnie to w sprawie zapłonu, albo tej puszki pod siedzeniem(coś trzeba polutować, ale co?), bo wiem co trzeba z wydechem zrobić :idea:


Chętnie kupie cały wydech za rozsądną cenę 8)

Pozdro all
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13


Postprzez Smoli » 5/1/2007, 12:25

Jedż do jakiegoś serwisu i się dowiedz!!
Smoli
Świeżak
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20/9/2006, 16:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Postprzez indus » 5/1/2007, 17:46

http://www.dt-80-lc2.prv.pl/
miłej lektury, tam jest wszystko
indus
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 318
Dołączył(a): 28/5/2006, 13:56
Lokalizacja: Łubnice

Postprzez zaczek » 6/1/2007, 18:47

Najlepszym sposobem na odblokowanie dt jest zmiana lub przeróbka tłumika. W dt mamy dwa tłumiki :jeden nisko obrotowy (dt lepiej sie zbiera ale kreci sie do ok 8 tys), a drugi wysoko obrotowy (gorzej przyspiesza do 8 tyś ale później tłumik nisokobrotowy nie ma szans bo ten kreci sie do 12 tys rpm ) Ja mam oba te tłumiki i dobrze wiem . Tłumik wysokoobrotowy duzo kosztuje , wiec jesli nie masz kasy to mozesz odblokowac niskoobrotowy ale to nie da tego co daje wysokoobrotowy. Aby odblokowac ten tłumik trzeba go rozciąc i wyjąc z niego kryze , w kształcie lejka. To da nam lepsze przyspieszeenie na 1,2,3 biegu i troche wieksza v -max. Mozliwa jest tezx zmiana filtra na stozkowy,i zdjecie blokady modułu. Moja dt na wyskoobrotowym bez zmiany filtra jedzie 115km/h, a na nisko ok 90 km/h POZDRAWIAM W RAZIE CEZGO piszcie pod zaczek.endo@interia.pl
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez zaczek » 6/1/2007, 18:49

Aha pod siedzeniem jest obudowa filtra powietzra z taką gumką na końcu. Jak sie tą gumke wyjmie to motor straci moc , ale jak sie go dobrze wyreguluje to bedzie sie lepiej zbierał. NIe wiem dokładnie jak i co bo sie w to n ie bawiłem
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Dzięx

Postprzez krzychu8463 » 6/1/2007, 21:38

Wielkie dzięki za pomoc!!! :wink:
Zaczek możesz mi powiedzieć jeszcze gdzie kupić taki tłumik i ile by on kosztował??
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez Manhatan » 6/1/2007, 21:56

U Mielocha pewnie znajdziesz, koszt całego układu z niższej półki to około 500-700zł :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 12:59

Ja ten tłumik wysookobrotowy miałem z motorem odrazu,a od kolegi mam niskoobrotowy. Koszt samego dyfuzora (firmy tuningowej giannelli) wacha sie ok 300zł , uzywke mozna kupic na allegro. Mój kolega kupił za 80zł !!. Końcówki nie warto kupywac chyba ze zalezy ci tylko na lepsym głosie ale ja przeciez latwo przerobic
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 13:01

:)
Załączniki
moja dt.jpg
TO MÓJ MOTOR
moja dt.jpg (53.87 KiB) Przeglądane 11213 razy
Ostatnio edytowano 8/1/2007, 18:25 przez zaczek, łącznie edytowano 1 raz
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez mar111cin » 7/1/2007, 14:01

możesz mi wytłumaczyć czym się różni tłumik wysokoobrotowy od tłumika niskoobrotowego ? bo też chciałbym sie nauczyć

i co to znaczy że tłumik jest obrotowy? czy to znaczy że się obraca wokół własnej osi jak go dokręcasz kluczem 32?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 19:49

To jest proste tłumik nazywany niskoobrotowy najlepiej czuje sie w zakresie obotów do 7 tyś i lepiej przyspiesza do dycz obrotów. Tlumik wysokoobrotowy mozna powiedziez ze nie jedzie do 6 tys obrotów na minute. Zaczyna dopiero nam dawac frajdy przy zakresie ok 7 tys do konca obrotomieza. To własnie jest główna róznica miedzy tymi tłumikami. Oczywiscie różnia sie wyglądem tłumik (zwykły) niskoobrotowy ma bardziej wygięty kształt i jest cieższy.
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 20:00

a jezeli dalej nie kumasz to wysokoobrotowy = lepsze wysokie obroty silnika , niskoobrotowy = lepsze niskie obroty tłumika :) :)
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez Bunny » 7/1/2007, 20:48

zaczek napisał(a):a jezeli dalej nie kumasz to wysokoobrotowy = lepsze wysokie obroty silnika , niskoobrotowy = lepsze niskie obroty tłumika :) :)


Hmm to chyba obaj z mar111cinem jesteśmy strasznie nie kumaci, albo mamy zerowe pojęcie o mechanice :( :roll: [/b]
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 21:08

a ile czasu mascie juz dt? jak posiedzicie troche w garazu to sami dojdziecie . NIe martwcie sie PZDRO
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez zaczek » 7/1/2007, 21:10

Moge wam doradzic jeszce w spawie KTM 520 i 450, suzuki dr 600 i 650 rs, bo takie motory miał mój tato
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Postprzez Bunny » 7/1/2007, 21:14

o ku*** :shock: :lol:
Nie no stary szacunek. Jak kiedyś mi tato kupi takiego sprzęta to się na pewno do ciebie zgłosze po jakieś porady! :twisted:
Ile masz lat?
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez mlody » 7/1/2007, 21:37

Ooooooo,to fajny taki tłumik,a co zrobić jesli chce sie taki miec do innego moto?
Ja np chcialbym miec taki do scigacza,do scigacza Rg 80!! Czy jest taki model,ale specjlanie dedykowany?
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez mar111cin » 7/1/2007, 21:38

Bunny napisał(a):
zaczek napisał(a):Hmm to chyba obaj z mar111cinem jesteśmy strasznie nie kumaci, albo mamy zerowe pojęcie o mechanice :( :roll: [/b]


Bunny nie wiem jak Ty, ale ja lepiej już ide do książek :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Bunny » 8/1/2007, 16:58

nom ja mam jótro spraffćan z chistori i dyktanto z polskiego! móshe sie pszygotoffać! jak nie dostane szustki to mama znuf bedzie mósiała iść do szkoły z kopertom! i nici z motoró :( :( :( ;( ;( !!!!??!?!?!?!...,,,
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez zaczek » 8/1/2007, 18:17

do scigacza to nie wiem , ale napewno jest inny model tłumika
zaczek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/1/2007, 18:35

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr