Zobacz wątek - Gaźniki ZZR 600 - problem nietypowy
NAS Analytics TAG

Gaźniki ZZR 600 - problem nietypowy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaźniki ZZR 600 - problem nietypowy

Postprzez Przemo_rene » 12/8/2009, 13:13

Heja,
Opisywane problemy dotyczące gaźników na tym forum oraz google nie rozwiązują mojego problemu.
Pierwszy dotyczy się uszczelki między gaźnikami a pokrywą filtra powietrza. Poprzez zasyfiony filtr powietrza z odmy przedostały mi się z biegiem czasu olej i trochę benzyny (śmierdzi beną) i wokól niej najpierw zrobił się spalinowo/benzynowo/olejowy nalot (nie wyciek) a następnie po paru razach ostrego dawania w palnik (tor) pokazała mi się w jednym miejscu spuchnięta uszczelka. Zdjąłem Airboxa i potwierdziło się - uszczelka do wymiany...i tu problem: nie do dostania wg. kolesi z kawasaki a i też na alledrogo nie ma. Czy mogę ją zastąpić silikonem wysokotemperaturowym?

Druga sprawa:

Motocykl spala normalne ilości paliwa (trasa 5,5l , a na torze 8L na 100)
Zajrzałem do gaxników i jest tam czyściutko. Niepokoi mnie tylko skąd ten wszędobylski zapach benzyny...gdy moto jest w całości ofc. bak jest szczelny. Kranik też, to samo tyczy się przywodów paliwowych. Czy może być, że właśnie przez tą uszczelkę tak czuć było benzynę?

czy w takim wypadku jak już gaxnik mam na tacy to może warto zrobić mu regulację chociaz? tak się zastanawiam bo bo są tam tzw. "PILOT SCREWS" - jedną wykręciłem ale nie zapamietałem ile obrotów było do jej wyciągniecia...czy wie ktoś na na ile obrotów ją wkręcić (lub je wszystkie pozostałe?) by było dobrze? - (robiłem to po 2gim piwie i jakoś tak dopiero jak miałem ją w ręku to puknąłem się w czoło czemu nie policzyłem ile obrotów zeszło... :roll: )

Od razu mówie, że serwisówka mówi jedynie by wkrecić tyle ile było...super..może są jakieś standardowe nastawy d;a tego gaźnikaCVK KEI HIN?

ostatnia sprawa to gdzie się jakby co podpiąc wakuometrami bo nie ma wyraźnych krućców na gaxnikach do tego. (już ktoś ten problem poruszał ale bez odpowiedzi)


Sorry ze tak długo ale się nawarstwiło a chce uniknąć niejasności
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez mbied1 » 12/8/2009, 14:46

Ale w tabelce w serwisówce przy gaźnikach powinna być podana ilośc obrotów do wykręcenia
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Przemo_rene » 12/8/2009, 15:21

niestety. A mam pełna Haynesa. Szukałem dokładnie. Znalazłem jedynie odp. na to gdzie podłączyć te wakuometry. Ilość obrotów nadal jest jednak niewiadomą. Dowiedziałem się tylko z serwisówki, że śruba którą wykręciłem jest odpowiedzialna za zestrojenie obu par gaźników razem do siebie. Może to coś pomoże. Jak nie to pozostaje porzyczyć wakuometry i jazda.

KtoÅ› coÅ› wiecej wie?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zomodj » 12/8/2009, 17:39

takiej informacji na pewno nie będzie w serwisówce bo to są śruby do regulacji na wakuo jak sam wspomniałeś do synchronizacji, wiec wydaje mi się że bez wakuo ani rusz.
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez macs » 12/8/2009, 19:03

Dokladnie nigdy nie ustawicz tej sruby bez podlaczenia i zrobienia synchro ,jak narazie nie masz wakuo to wykrec druga srube i licz obroty nastepnie wkrec ta co teraz masz wykrecona to sama ilosc obrotow.Ja raz robilem synchro bez wakuometrow w gsxr 600 (sruby od synchro calkowicie rozregulowane)i przyznam ze nie bylo najgorzej .
Na Twoim miejscu najpierw byl wyczyscil dokladnie gazniki,jak masz checi
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Przemo_rene » 13/8/2009, 10:03

Chęci to miałem wczoraj...otóż stało się coś mega złego. Jakaś część stała wleciała do cylindra nr 2 przez dolot i uchylone zawory na tym cylindrze. Jak do tego doszedłem? A no w taki sposób, że po odpaleniu sprzęta i zaczęciu regulacji po skręceniu gaxników do moto coś dziwnie zaczęło grzechotać w siliniku. Słuchałem i słuchałem aż nagle taki metaliczny KLASK i momentalnie z 3tys obrotów stanął na zero. Dalej rozrusznik nie ma siły nawet zkręcić silnikiem (jest mega opór ze strony silnika)
Zajrzałem do dolotu po demontarzu gaźników a tam zawór sobie urwany leży... super.
to zakończyłem sezon na ten rok! Było miło!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zomodj » 13/8/2009, 12:06

straszna lipa!!!! ale jeżeli to tylko sam zawór bez większych szkód to nie będzie tak najgorzej, zastanawia mnie tylko czemu silnik stoi? zaklinowało wałek resztą wyłamanego zaworu? nie kręć więc silnika bo możesz rysować bieżnie krzywki wałka. Myślę że nie będzie najtragiczniej,
straszny niefart
życzę szybkiego powrotu na asfalt :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê