HONDA CR Opinie Porady
Wiem, że taka dt była by całkiem dobra ale ja chce coś bardziej hard. Pół roku jeździłem na kx 85 a taka dt jest chyba mniej agresywna od tego kx. Na wiosnę zabieramy się z chłopakami za budowę małego toru( łąka ok 1ha) i jak wypali to dużo będę po nim jeździł, mam też tor w rzeszowie(40 km) i powstaje też nowy tor treningowy klubu z Raptor z rzeszowa (25km) będę starał się w miarę możliwości na nich jeżdzić,
15 km odemnie są organizowane co roku zawody na otwarcie sezonu i zakończenie i chciałbym w nich startować. A na moto mam max do 6tys. i jak nie wyrwę żadnej fajnej np. husqwarny wr 125 to kupie cr albo yz bo na exc to raczej braknie kasy.
15 km odemnie są organizowane co roku zawody na otwarcie sezonu i zakończenie i chciałbym w nich startować. A na moto mam max do 6tys. i jak nie wyrwę żadnej fajnej np. husqwarny wr 125 to kupie cr albo yz bo na exc to raczej braknie kasy.
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
nom hard enduraki są bardzo drogie... żeby cos dobrego kupic co troche ci podziała trzeba troche kasy dac. ale popatrz np ktm lc2 nieco mocniejsza wersja DT. one chyba nie są drogie. a ladnie nawet idą ale najlepszym rozwiązaniem było by kupno full crosas za 6k jak tak dalej pójdziesz kupic cos w miare nowego ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jedynie jak może byc zblokowana, w co wątpię to wydech, i rolgaz który nie wkreca sie do konca
ale kto by blokował fulla? i do tego crke?!!
ale kto by blokował fulla? i do tego crke?!!
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
fulle seryjnie blokad nie miały tylko wlasnie ktos mógł sam z siebie zablokowac xD moze sie bał mocy no to własnie rolgaz wydech nie wiem czy ktos sam by zablokował jedynie mógł wymienic na jakis zblokowany. ale raczej wątpie żeby ktos sie bawił w takie cos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
gh_joker napisał(a):Panowie, jest taka mozliwosc zeby wyjac albo otworzyc zawor mocy w CR, tzn czy jak to zrobie to moto bedzie wogule gadalo??? Troche glupi temat ale kombinuje jak by tu zrobic zeby nie dostawala tego strzala od 5 tysi??? wiem jak bezsensownie to brzmi ale chodzi tu o moja panne ktora zaczyna jazde i troche sie o nia boje wiec chcialbym zrobic tak zeby rowno do konca sie krecil i walne mniejsza zebatke zeby tak nie wyrywal... moze macie jakies inne pomysly na zdlawienie... dodam tylko ze jest to cr 85 na duzych kolach dziekowa
Ja jak kupiłem mojego kx 85 to brakowało w gaźniku śrubki od regulacji mieszanki i objawiało się to tym, że moto normalnie wkręcało się na obroty ale nie było tak agresywne, więc ty też możesz coś z tym pokombinować tylko nie wiem czy to przypadkiem nie ma jakiegoś negatywnego wpływu na silnik
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
hmm ciekawe zawsze moze to jakos działąc na moc silnika ale zwykle jest tak że jak cos chcemy zrobic to sie nie uda... a jak nie chcemy robi się to samo. co do silnika moze byc to szkodliwe jak moto dostaje za duzo lub za mało paliwa i powietrza. bo moze sie szybciej zatrzec
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
po 1) jeżeli ktos prosi o opinie takiego sprzęta nie powinien nawet na niego siadac
po 2) co tu opiniowac motor jak motor. 500 w 2T robi swoje. jest to najmocniejszy full cross ( były jeszcze jedynie kx 600 seryjne chyba, ale nawet widziałem kiedys kx 700 z rozwiercanym cylem )
w każdym bądz razie żeby wogóle mozna było jeździc takim sprzętem trzeba doobrze opanowac 250 ccm w 2T. nie ma mowy o skoku dt 50 - cr 500 to czyste zabójstwo. moto jest w miate wytrzymałe. bo sie go tak nie kręci. wytrzymałosc na poziomie 250 w 2T. zalezy od stanu. bo niestety CRki nie były długo produkowane. wychodziły jedynie ostatnie modele AF. potem honda przestała je produkowac bo były za mocne generalnie nikt na nich nie jeździ bo to nie jest cross dla zwykłego przeciętnego ridera. sam miałem okazje kupic najnowszy model CRki juz na AF, ale stwierdziłem że po 125 w 2T to i tak jest przesada na zdrowy rozum teraz bym tez nie kupił takiego potwora bo życie mi jeszcze miłe, po 2 na tym moto bym sie męczył na prostej nie wykorzystał bym 60 % potencjału na torze 5 % jakbym wykorzystał to bym był kozak ;D
po 2) co tu opiniowac motor jak motor. 500 w 2T robi swoje. jest to najmocniejszy full cross ( były jeszcze jedynie kx 600 seryjne chyba, ale nawet widziałem kiedys kx 700 z rozwiercanym cylem )
w każdym bądz razie żeby wogóle mozna było jeździc takim sprzętem trzeba doobrze opanowac 250 ccm w 2T. nie ma mowy o skoku dt 50 - cr 500 to czyste zabójstwo. moto jest w miate wytrzymałe. bo sie go tak nie kręci. wytrzymałosc na poziomie 250 w 2T. zalezy od stanu. bo niestety CRki nie były długo produkowane. wychodziły jedynie ostatnie modele AF. potem honda przestała je produkowac bo były za mocne generalnie nikt na nich nie jeździ bo to nie jest cross dla zwykłego przeciętnego ridera. sam miałem okazje kupic najnowszy model CRki juz na AF, ale stwierdziłem że po 125 w 2T to i tak jest przesada na zdrowy rozum teraz bym tez nie kupił takiego potwora bo życie mi jeszcze miłe, po 2 na tym moto bym sie męczył na prostej nie wykorzystał bym 60 % potencjału na torze 5 % jakbym wykorzystał to bym był kozak ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
szczegółowa opinia o hondzie cr 500 -
Proszę w weekend ludzi spokojnych nie denerwować
Proszę w weekend ludzi spokojnych nie denerwować
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
No wlasnie w regulacje gaznika wolalbym łap nie wkladac.. Podloze cos pod przepustnice tylko, myslalem nawet zeby wsadzic krotka ale twarda sprezyne zamiast podkladki i jak by trzebabylo wiecej odkrecic to poprostu bedzie ciezej... Bo jak na pierwsze kroki to dziwczyna radzi sobie bardzo dobrze tylko z opanowaniem gazu np przy skoku albo jak poderwie przod jest troche gorzej a wiecie co sie dzieje jak sie mx-a na fulla odkreci w powietrzu i nie dodam co w momencie jak juz dotkie ziemi...
A co do DT to tez duzy motor i to moze byc nastepny problem a taka cr to lekutki motorek i bez problemu siega do ziemi wiec same plusy dla dziewczyny - jak juz cos rozkminie to napisze...
A co do DT to tez duzy motor i to moze byc nastepny problem a taka cr to lekutki motorek i bez problemu siega do ziemi wiec same plusy dla dziewczyny - jak juz cos rozkminie to napisze...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
-
gh_joker - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
- Lokalizacja: cambridge
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
lagi zależy od twojej wagi i jakie chcesz miec zawieszenie ja do CR lałem 5W bo dla mnie 15 było by duzo za twarde
do skrzyni polecam motul transoil
do skrzyni polecam motul transoil
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
do crossówek zalecam motul. do zawieszenia jest motul fork costam do skrzyni motul transoil. ale tak jak bostorn napisał jeżeli to olej dobrej renomowanej firmy to kazdy będzie dobry
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Czy takie moga byc??
Amortyzatory:
http://www.allegro.pl/item913695329_ole ... r_15w.html
Skrzynia:
http://www.allegro.pl/item913695337_ole ... 40_1l.html
Mieszanka:
http://www.allegro.pl/item894056431_gpm ... yczny.html
Amortyzatory:
http://www.allegro.pl/item913695329_ole ... r_15w.html
Skrzynia:
http://www.allegro.pl/item913695337_ole ... 40_1l.html
Mieszanka:
http://www.allegro.pl/item894056431_gpm ... yczny.html
- filipuk_pl
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
- Lokalizacja: Brzeziny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości