Yamaha XT 125 X vs. DT 125 X
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Yamaha XT 125 X vs. DT 125 X
Mam zamiar kupić Yamaszkę XT 125 X lub DT 125 X. Koniecznie supermoto, jednk nie wiem czy lepiej 2T, który ma większą moc czy 4T który jest nieco słabszy. Boje się że kupię XT 125 czyli 4T i koledzy na stuningowanych skuterach mnie objadą. Prosiłbym o podzielenie się ze mną wszystkimi spostrzeżeniami na temat obydwu motorów. Jaka maksymalna prędkość, ile koni po zdjęciu blokad. Itp.
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
czego sie boisz? ze Cie wysmieja ? kupujesz motor patrzac na innych ? z takim podejsciem lepiej nie kupuj zadnego bo nie o to w tym chodzi... wolisz pierdzacego dwusuwa ktorego bedziesz remontowal to bierz dt. jak wolisz niezawodnosc to bierz XT. xt mimo tego ze ma 11KM rozpedza sie do 120 - 130 km/h wiec to nie jest malo...
- adamos19
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06
Nie chodzi o to że mnie wyśmieją. Tylko nie wiem czy lepiej kupić droższą 125 czy stuningować skuter.
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
C-bool fakt. Skuter nie dorównuje 125. Jednak Martwi mnie żywotnośc silnika w DT. Czy w XT można zdjąć jakieś blokady czy załóżyć sportowy tłumik? Ile to da?
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
falpatryk napisał(a):Ja bym brał dt jednak na 4t to jeszcze trochę za mała pojemność.
widac ze w zyciu nie siedziales na 125 4T skoro tak uwazasz... mistrzu dlugiej prostej...
miki-antek napisał(a): Czy w XT można zdjąć jakieś blokady czy załóżyć sportowy tłumik? Ile to da?
sportowy wydech pozwoli lepiej wkrecac sie na obroty. doda to moze 1KM czyli niewiele. mozesz zmienic zebatki zeby regulowac przyspieszenie i vmax. w 4T niewiele mozna zrobic zeby poprawic osiagi... ale jesli vmax osaigany przez xt Ci nie wystarcza to wybacz... jakie jest Twoje doswiadczenie ze chcesz latac po 150-200 km/h...
- adamos19
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06
falpatryk napisał(a):Ja bym brał dt jednak na 4t to jeszcze trochę za mała pojemność.
widac ze w zyciu nie siedziales na 125 4T skoro tak uwazasz... mistrzu dlugiej prostej...
Tak sie składa że siedziałem i jeździłem na 2t i 4t 125. Mi lepiej jeździło sie 2-suwem.Poczym wnioskujesz ze jestem mistrzem prostej
- falpatryk
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/3/2008, 16:57
po tym ze 125 4T wbrew pozorom wcale nie ma za malo mocy... i predkosc max 120 km/h jest wystarczajaca na polskie drogi przy Twoim (i moim zreszta tez) doswiadczeniu. a wyprzedzanie powyzej 80km/h to tez nic trudnego. sam sie tego obawialem kupujac wiadro. a bierz pod uwage ze wiadro jest znacznie ciezsze od xt...
- adamos19
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06
Też myślę że 4T mimo swojej mocy, oczywiście nie chcę od razu latać po 200km/h. 120-130 stanowczo wystarczy na początek. Podobno 4T jest bardziej żywotny niż 2T.
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
pewno ze zywotny... nie robisz remontow co 20tys... wiaderko robi po 80-100tys bez remontow ale to jest V-ka skoro nie chcesz latac 200 a 120 Ci wystarczy to bierz XT. moze szybciej Ci sie znudzi ale jazda bedzie 100 razy przyjemniejsza... taniej, przyjemniej i spokojniej...
- adamos19
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości