Zobacz wÄ…tek - Obroty
NAS Analytics TAG

Obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Obroty

Postprzez Meciek » 30/12/2006, 16:28

Witam. Mam taki problem - od 2 dni śmigałem sobie po osiedlu na rezerwie w sumie nie zauważyłem nic dziwnego tylko dziś gdy odpalam motor to on wchodzi na 2000-2500tys obrotów a najdziwniejsze jest to ,ze jak przechyle motor na lewa strone to obroty schodza do 1000 czyli tak jak powinno byc a gdy na prawą to rosną do 3000.Myśle ,ze może syf był w baku na dnie i cos sie przez to stało, no ale nie jestem pewien. Prosze o jakieś konkretne podpowiedzi. thx
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka


Postprzez Meciek » 30/12/2006, 16:46

Wiec teraz co wystarczy odkrecic bak i wylac ten syf, czy jeszcze cos trzeba mieszac w innych miejscach?
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Manhatan » 30/12/2006, 17:07

Trzeba odkręcić cały kranik i filtr, który jest w baku wyczyścić.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Meciek » 30/12/2006, 22:03

Zrobiłem tak jak pisaliście i dalej lipa, jak włączę dodatko ssanie to mi obroty wskakują na 6tys. jakies inne pomysły?
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez kogut. » 30/12/2006, 22:27

sprezarke i mozesz sprobowac gazniki przedmuchac...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Bartman » 31/12/2006, 01:12

problem nie lezy w zasyfionym baku tylko gdzies pomiedzy filtrem powietrza a gaznikami..... tak mi sie intuicyjnie wydaje.. a jakiego to sie motocyka tyczy??.... powodzenia
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Meciek » 31/12/2006, 12:01

Gsxr 600 Srad - Wczoraj ściągnąłem filtr i przedmucham gazniki,pogrzebie tez przy filtrze i moze bedzie git, zreszta zobacze jak chodzi bez filtra.
a przy okazji wie ktoś jak ściągnąc te plastiki tylnie co są pod z boku pod siedzeniami? szczególnie bliżej lampy bo pod moim siedzeniem już luzik.


edit.
Przedmuchalem gaźniki, przeczyściłem filtr i dalej coś dziwnego sie dzieje, wpierw wchodzi na 3000tys przy uruchamianiu, potem na 1tys i tak dziwnie faluje a gdy dodam gazu to spadając zatrzymuje sie na 3000tys warczy chwile i znow wali na 1tys. ?????????
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Bartman » 31/12/2006, 15:03

no to podejzana sprawa.... ja bym myślał o synchronizacji gaźników..
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Meciek » 31/12/2006, 15:15

też tak myśle, po wypłacie się coś pomyśli o serwisie i odrazu wymianie wszystkich płynów,świec, filtrów. Ciekawe ile przez to popłynę?!

edit:
No i mam już odpowiedź wartą niestety 250zł :/ Zatarły się łopatki ssania i to one wprowadzały motor na wysokie obroty, teraz to już wszystko pięknie ładnie, pytałem mechanika co myśli o tym motorze w końcu rozebrał go prawie ze wszystkich owiewek i reszty żeby dostać się do ssania i mówi ,ze zadbany i nic wiecej nie powinno walnąć!
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê