Dziwne porownanie
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Dziwne porownanie
Wiem ze pewno mnie wysmiejecie ale...zamierzam zakupic swoj pierwszy "prawdziwy" motocykl i mam wielki dylemat miedzy : Suzuki GSR 600 a Honda CBR F4i. Czy mozecie mi je jakos porownac...niestety nie mialem mozliwosci pojezdzenia ani na jednym ani na drugim. Glownym przeznaczeniem beda dojazdy do pracy - 25 km w jedna strone no i oczywiscie czesta jazda po miescie....dlatego sie tak zastanawiam...na trasie napewno przyjemniej bedzie sie jezdzic cbr-ka ale jak jest z nia w miescie ? chodzi mi o przeciskanie sie miedzy korkami....moze lepiej kupic gsr-a i doposazyc go w akcesoryjna szybe ? Motocykl przedewszystkim ma mi sprawiac przyjemnosc z jazdy i sie nie psuc
- Gumis0000
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 26/7/2009, 08:04
A będziesz planował jakieś trasy ? Bo jeśli tak to cbr
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
leff chyba napisał wyraźnie że wybrał inne dwa modele ? Ma dylemat pomiędzy GSR a Cbr
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
no dobra, umiem czytac, ale dalem mu trzecia bo i na miasto sie nada i na wypady, z uwagi na owiewke.
generalnie to i na gsr da sie smignac w trase a IMO jest wygodniejszy tyle, ze max 140 bo wyzej za mocno juz dmucha.
generalnie to i na gsr da sie smignac w trase a IMO jest wygodniejszy tyle, ze max 140 bo wyzej za mocno juz dmucha.
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
leff napisał(a):no dobra, umiem czytac, ale dalem mu trzecia bo i na miasto sie nada i na wypady, z uwagi na owiewke.
generalnie to i na gsr da sie smignac w trase a IMO jest wygodniejszy tyle, ze max 140 bo wyzej za mocno juz dmucha.
Co ty pierdo..... ja mam bandita neked poleci nawet 210km/h a ja jakoś przeżyłem te prędkości . Powiem więcej smigam tylko trasy i żyje. Bierz gsr nie bądź ciota . F4i swoim ze swoim archaicznym wyglądem wstyd postawić koło gsr .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
leff napisał(a):[..]
generalnie to i na gsr da sie smignac w trase a IMO jest wygodniejszy tyle, ze max 140 bo wyzej za mocno juz dmucha.
Powyżej to już na każdym będzie wiało, nie ma co gadać
Jak chcesz mieć ciszę i spokój to samochód sobie kup, albo motocykle oglądaj w TV
http://gomoto.tv/ | naszym motorem jest pasja
-
duddits - Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 10/4/2009, 20:10
- Lokalizacja: Warszawa
Mam fzr 1000, 230kg wagi, obudowane. Świetnie się śmiga w trasie(chociaż pozycja mogłaby być wygodniejsza ) a i w Warszawskich korkach nie ma najmniejszych problemów nawet w godzinach szczytu. Więc CBR-ą też nie powinno być problemów.
-
grzybek124 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: wiocha
Ja uwazam ze gsr bylby wygodniejszy do takiego uzytkowania jak piszesz cbr to jednak sportbike i po miescie przy niszych predkosciach po porostu gorzej sie jezdzi - musisz umiejetnie operowac manetka a poza tym owszem niezle sie jedzie ale czestsze przerwy trzeba robic bo mozna sie bolu plecow nabawic generalnie niezle moto ale uwazam ze dla Ciebie gsr bedzie idealnym wyborem
GSF 600N , GSF 600S SPRZEDAM
ONE LIFE - LIVE IT
ONE LIFE - LIVE IT
-
zalo - Świeżak
- Posty: 116
- Dołączył(a): 9/10/2006, 10:58
- Lokalizacja: KASZUB
dambandit napisał(a):leff napisał(a):no dobra, umiem czytac, ale dalem mu trzecia bo i na miasto sie nada i na wypady, z uwagi na owiewke.
generalnie to i na gsr da sie smignac w trase a IMO jest wygodniejszy tyle, ze max 140 bo wyzej za mocno juz dmucha.
Co ty pierdo..... ja mam bandita neked poleci nawet 210km/h a ja jakoś przeżyłem te prędkości . Powiem więcej smigam tylko trasy i żyje. Bierz gsr nie bądź ciota . F4i swoim ze swoim archaicznym wyglądem wstyd postawić koło gsr .
misiu, stonuj swoj jezyk, nie jestes u siebie w szkole.
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Ja tam się nie wstydzę postawić f4 koło gsra, przynajmniej mam całą ramę.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
ProponujÄ™ na poczÄ…tek GSR-a.
Co prawda CBR nawet w mieście daje radę ale pozycja pozostawia trochę do życzenia, na początek lepiej golasa - nie zapomnij o Crash-Padach,
w razie przewrotki są mniejsze koszty niż w plastikach.
A to chciał nie chciał może się przydarzyć, nawet na postoju.
Co prawda CBR nawet w mieście daje radę ale pozycja pozostawia trochę do życzenia, na początek lepiej golasa - nie zapomnij o Crash-Padach,
w razie przewrotki są mniejsze koszty niż w plastikach.
A to chciał nie chciał może się przydarzyć, nawet na postoju.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Piter_Stunter napisał(a):Ja tam się nie wstydzę postawić f4 koło gsra, przynajmniej mam całą ramę.
Piter, to ile Ty masz tych sprzętów? O Kiłeju i R1 to wiedziałem ale o F4 nie wspominałeś.
Do autora: Bierz GSR-a. Nie będziesz się nim męczył w mieście a i na 25 km trasy sie nada. Sam dojeżdżam do pracy 25 km na trasie i nie narzekam a mam naked'a.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Mam tylko kiłeja, f4 i r1 wypożyczam.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości