Zobacz wątek - Suzuki GSX 1100EF leci paliwo z filtra powietrza !!!
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 1100EF leci paliwo z filtra powietrza !!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSX 1100EF leci paliwo z filtra powietrza !!!

Postprzez kalafioro » 19/7/2009, 21:12

Witam posiadam takiego oldtimera jak w tytule imały problem , mianowicie z pod obudowy filtra powietrza wychodzi do dołu silnika wylot z ktorego czasami teraz zaczeło kroplami mi cieknac paliwo. Zaznaczam ze moto jest na gaznikach podcisnieniowych. Nie wiem kompletnie czym to moze byc spowodowane poniewaz wystepuje to czasami po jezdzie a czasami nie. I np. jakl zrobie taki manewr to tez nie wystepuje ale moze to byc przypadek. (przyjechalem moto do domu przychodze do garage za 2godz patrze kapie :twisted: odpalam moto 2min opochodzi przychodze nazajutrz nie kapie.(zaznaczam ze jak moto chodzi to nie kapie) Jutro chce prowadzic moto do mechanika no chyba ze ktos cos poradzi !!! Pozdr ps. jeszcze jedno jak zacznie kapac to suza trudniej odpala jak nie nie kapie to odpala na strzała!!
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan


Postprzez macs » 19/7/2009, 22:07

Moze zaworki nie trzymaja i nalezalo by je sprawdzic rozkrecajac gazniki
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez kalafioro » 19/7/2009, 22:27

Zaworki?? A w gaznikach sa jakies zaworki??? CZy chodzi ci o zawory w głowicy? Głowice regenerowałem jakies 500km temu (no chyba ze mechanik wział 600zł za darmo)
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez macs » 19/7/2009, 22:54

Zawory iglicowe ,moga juz byc wyrobione takze gniazda iglicowe lub ktorys z plywakow sie zawiesza .
600zl za sama regulacje zaworow,to sporo ,na Twoim miejscu sciagnal bym serwisowke i sam rozkrecil gazniki,sprawdzil zaworki,gniazda,plywaki oraz wyczyscil dokladnie
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kalafioro » 19/7/2009, 23:31

MACS bardzo dziekuje za oswiecenie , serwisówke mam , a co do rozbebrania gazników chyba sie nie podjeme bo jak dla mnie to troche wyższa szkoła jazdy (gaznik od jawy ts 350 to rozbierałem) Jednak bateria czterech gazników!! :shock: Ale bede cos wiedział jak mechanik mi bedzie sciemniał!! Pozdro i bardzo dziekuje jakby ktos miał jeszcze cos do dodania w temacie to chetnie przeczytam i jeszcze raz wielkie dzieki!!!!!!!!!!!!
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez bast » 20/7/2009, 07:30

albo zaworki iglicowe albo (moim zdaniem bardziej prawdopobne) po poprostu kranik ci nie trzyma i na postoju cieknie do gaznikow a potem do filtra. Moze albo zapominasz czasem zakrecic albo jesli mamsz kranik poddcisnieniowy poszla ci taka cienka uszczelko-membranka ktora powinna byc otwarta tylko jak silnik pracuje i sie nie zamyka.

Gdyby to byly zaworki iglicowe to by ci zalewalo silnik na wiekszych obrotach i nierowno by pracowal
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kalafioro » 20/7/2009, 08:16

Kranik chyba jest podcisnieniowy poniewaz ja go wogle nie ruszam i wczesniej mógł stac prawie miesiac i nic nie leciało, poza tym mechanik mi powiedział ze go sie własnie nie zamyka tylko jak silnik zgasze to tam sie wszystko jakby samo zamyka. Bardzo dziekuje i pozdrawiam!!!
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Seba_ER5 » 20/7/2009, 09:09

Ale może być zepsute? Miałem tak w ER5.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Miałem to samo

Postprzez duble2 » 20/7/2009, 09:18

Ja w mym świeżo zakupionym Gsx600F miałem to samo i po krótkim czasie paliwo po prostu zaczeło lecieć z otworów do filtra strumieniami :/ po długim kombinowaniu zamówiłem okazyjnie nowy gaźnik ponieważ tanio mnie to wyszło,teraz czekam aż przyjdzie i się będe uczył sam mam nadzieje że coś da i naprawie problem jeśli nie to będe musiał zwątpić w siebie i oddać do fachowca:(
duble2
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/7/2009, 07:33
Lokalizacja: Dziergowice

Postprzez Qbiak » 20/7/2009, 14:39

bast napisał(a):albo zaworki iglicowe albo (moim zdaniem bardziej prawdopobne) po poprostu kranik ci nie trzyma i na postoju cieknie do gaznikow a potem do filtra. Moze albo zapominasz czasem zakrecic albo jesli mamsz kranik poddcisnieniowy poszla ci taka cienka uszczelko-membranka ktora powinna byc otwarta tylko jak silnik pracuje i sie nie zamyka.

Gdyby to byly zaworki iglicowe to by ci zalewalo silnik na wiekszych obrotach i nierowno by pracowal

gdyby byla nie sprawna ta membranka w kraniku to poprostu by mial ciagle paliwo w gaznikach i w wezykach i mogl by mu sie czesto zalewac, ale nie do filtra
Avatar użytkownika
Qbiak
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28/3/2009, 17:54
Lokalizacja: Konin

Postprzez kalafioro » 20/7/2009, 17:09

QBIAK to co wnoiskujesz ( a z tego co wiem to w gaznikach podcisnieniowych jest cały czas paliwo) poza tym motor wogle sie nie zalewał jedyny objaw to kapanie z tej rurki która ma ujscie do dołu silnika.
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez skwy » 22/7/2009, 19:43

bast napisał(a):albo zaworki iglicowe albo (moim zdaniem bardziej prawdopobne) po poprostu kranik ci nie trzyma i na postoju cieknie do gaznikow a potem do filtra. Moze albo zapominasz czasem zakrecic albo jesli mamsz kranik poddcisnieniowy poszla ci taka cienka uszczelko-membranka ktora powinna byc otwarta tylko jak silnik pracuje i sie nie zamyka.

Gdyby to byly zaworki iglicowe to by ci zalewalo silnik na wiekszych obrotach i nierowno by pracowal


Raczej bym na twoim miejscu wziął literaturę fachową i się podszkolił troszeczkę bo zaczynasz opisywać jakieś bzdury.
A jeśli masz lenia i niechce ci się to nie wypisuj takich głupot. :twisted:


Po pierwsze zaworki iglicowe maja za zadanie odciąć dopływ paliwa do komory pływakowej.
Pływaki mają za zadanie utrzymać odpowiedni poziom paliwa.
Jeśli któryś z tych elementów zawiedzie to paliwao będzie się przedostawać do silnika i również do Air boxu(w zależności od konstukcji).
Co do kranika jeśli padnie mębrana to może przedostawać sie paliwo przez wężyk od podciśnienia(uruchamiającego kranik)ale wtedy zwiększy się najprawdopodobniej poziom oleju.Ale raczej nie będzie się cofało do filotra powietrza.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez bast » 23/7/2009, 12:05

skwy napisał(a):Raczej bym na twoim miejscu wziął literaturę fachową i się podszkolił troszeczkę bo zaczynasz opisywać jakieś bzdury.
A jeśli masz lenia i niechce ci się to nie wypisuj takich głupot. :twisted:
.

pisze na podstawie wlasnych doswiadczen, mialem problem z kranikiem podsisnieniowym i potrafila waha pocieknac tam gdzie sie jej nit nie spodziewal
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kalafioro » 23/7/2009, 12:39

Witam napisze tylko co bylo, a mianowicie mialm kranik cały czas na pozycji PRI a to podobno pozycja do zalewania gaznikow po zimie i to dlatego z tym ze moto tylko na tej pozycji chodzi bezbłednie a jak przełączylem na ON to trzyma obroty ale tak na pograniczu zgasniencia (800-900obr) Mechanik poradzil zeby jak odstawiam to przekrecac kranik na ON lub RES i nie powinno leciec i tak tez zacząłem robic i narazie no nie leci. Pozdro
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez hENY » 23/7/2009, 16:04

Witam.
Stawiam na zaworki iglicowe koszt około 15 pln za sztuke.
Miałem dokładnie te same objawy w Zefirku.PO wymianie zaworków wszystko gra.Czynność bardzo prosta i do załatwienia bez specjalistycznych narzędzi.Polecam kupić uszczelki komory pływakowej .
hENY
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
Lokalizacja: Wałcz

Postprzez bast » 24/7/2009, 09:16

kalafioro napisał(a):Witam napisze tylko co bylo, a mianowicie mialm kranik cały czas na pozycji PRI .......................... to przekrecac kranik na ON lub RES i nie powinno leciec i tak tez zacząłem robic i narazie no nie leci. Pozdro


czyli co, moje bzdurne rady wynikajace z nudow i niewiedzy po czesci byly trafne, chodzilo o kranik ? 8)
co prawda nie uszkodznie a tylko niewlasciwe ustawienie
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr