Zobacz wÄ…tek - pytanie o UPS co jest nie tak ?
NAS Analytics TAG

pytanie o UPS co jest nie tak ?

Enduro, Cross
_________

pytanie o UPS co jest nie tak ?

Postprzez henio12323 » 5/7/2009, 13:37

ostatnio zrobiłem regeneracje zawieszenia w mojej CR 250 99r. wymieniałem uszczelniacze i olej 5W wiec zawieszenie powinno byc bardzo miekkie. wczesniej sie jakby blokowało. potem po regeneracji było lepiej teraz jest jeszcze gorzej. cięzko pracuje i sie przycina nie ma szans wcisnąć rękami więcej niz 3-4 cm. Co moze byc przyczyną takiego czegos? dzis porównałem z kumpla zawiehą u niego chodzi jak masełko tyle że twarde. a u mnie wogule nie chodzi ;/ czy przyczyną moze byc to że mam lekko wytarty teflon na tych pierscieniach ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Landryss25 » 5/7/2009, 14:55

A oleju wlałeś odpowiednią ilość?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez henio12323 » 5/7/2009, 19:08

tak wlałem 400 ml na kazdą lage. ale czuje że amor nie chodzi gładko tylko ma przycięcia jak sie zapre i go wcisne to czasem potrafi sie "zawiesić" i muszę ręcznie go do góry podniesc. oczywiście podczas jazdy sam wraca. przy skoskach mocno tego nie czuje ale lekkie nierówności to masakra.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szybki90 » 5/7/2009, 22:39

A jaki dokładnie olej wlałeś?? specjalny olej do lag 5w(czasami mechanicy leja olej silnikowy zamiast olej do lag)?? nie masz przypadkiem za małych uszczelniaczy?? Czy 400 ml oleju to dokładnie tyle ile określa książka serwisowa. Czy masz odpowierzone zawieszenie??
Przed wlaniem nowego oleju wyczyściłeś wszystkie elementy zawieszenia??
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez henio12323 » 6/7/2009, 10:04

wlałem motul fork costam 5W olej wszystko dobrze. uszczelniacze mam takie jak wczesniej oryginalne wiec nie za duze nie za małe. ksiązka róznie mówi od 350-450 mówi mniej więcej zalezy od wagi temperatury i tak dalej. odpowietrzone ? odkręcałem odpowietrzniki i spuszczałem powietrze jeżeli o to chodzi. i co do czyszczenia to rozebrałem całą zawiehe na częsci pierwsze i wszystko wymyłem dokładnie wiec nawet ziarenka piasku tam sie nie da znalesc. cos mi tak blokuje ;/ zastanawiam sie czy to nie te pierscienie pokryte teflonem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szybki90 » 6/7/2009, 11:56

może coś źle złożyłeś, bo tak to nie ma opcji żeby się blokowały...w serwisówce powinno być dokładnie opisane.. ale może masz za dużo oleju, spuść trochę oleju z dwóch lag (po 50 ml) jak się odblokują to ok, a jak nie to musisz jeszcze raz rozkładać. ew zobacz która laga blokuje.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez henio12323 » 6/7/2009, 19:39

nie rozumiecie :P obie lagi blokują po prostu jak wcisne cos to tak jakby cos o siebie ocierało z reguły odchodzą same z siebie. olej tez spuszczałem. ale spuszcze chyba jeszcze więcej i zobacze. w tej yzf kumpla to chodzą wyczuwalnie gładko mimo że są twarde u mnie po prostu sie ich wcisnąc nie da.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 9/7/2009, 21:22

dzisiaj troche posmigałem na torze lekkie skoski 15 minut jazdy wróciłem do domu i sie okazało że zawieszenie mam ciepłe czy to ma tak byc ? nie całe głownie w miejscu gdzie są uszczelniacze reszta zimna. nie było to gorące tylko cieplejsze niz reszta czy to moze byc wadą ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Hamulec » 10/7/2009, 14:18

...nikt nie odpowiada, chyba większość do której i ja należę nie sprawdzali czy zawiecha była ciepła po śmiganiu. Trudno powiedzieć.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 10/7/2009, 20:56

nom wiec jeżeli masz ups to powiedz weź sprawdz czy ci sie ciepła robi po kilku minutach jazdy :P ja z 10-15 minut po torze smigałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê